Зміст
Як відомо, функціональність операційної системи Windows дозволяє налагодити роботу мережевого принтера, де комп'ютери зможуть відправляти запити на пристрій за допомогою локальної мережі. Однак підключення пристрою &8212; тільки перший крок на шляху до завершення всієї конфігурації. Додатково буде потрібно виставити ще деякі настройки, щоб забезпечити безпомилкове взаємодія з мережевим апаратом.
Налаштування мережевого принтера
Саме про конфігуруванні з'єднаного принтера ми і хочемо поговорити в рамках даної статті, розділивши всю процедуру на кроки. Всього один з них є обов'язковим, але розуміння всіх існуючих налаштувань дозволить в будь-який момент виконати максимально гнучку настройку. Перед початком ознайомлення з представленим керівництвом ми настійно рекомендуємо переконатися в тому, що з'єднання було зроблено за всіма правилами. Всю потрібну інформацію по цій темі ви знайдете в іншій нашій статті за наступним посиланням.
Читайте також:
підключення принтера для локальної мережі
підключення мережевого принтера в Windows
Крок 1: надання спільного доступу
Якщо принтер не відображається в локальній папці домашньої групи, інші користувачі не зможуть взаємодіяти з ним, до того ж потрібно і вірне редагування параметрів клієнтських комп'ютерів. Тому давайте детально розберемося з цим питанням, почавши з головного пристрою.
Серверний комп'ютер
В ролі серверного комп'ютера завжди виступає обладнання, до якого мережевий принтер підключений за допомогою кабелів. Відповідно, цей ПК і вважається власником пристрою, тому має безмежні можливості в налаштуванні. В першу чергу треба зробити так, щоб апарат було видно в локальній групі.
- Для цього відкрийте &171; Пуск & 187; і перейдіть до &171;панель управління&187; .
- Там виберіть категорію &171;пристрої&187; .
- Перейдіть до розділу &171;Принтери та сканери & 187; , вибравши пункт з меню зліва.
- Клікніть ЛФМ на необхідному принтері і перейдіть у вікно управління ним.
- Тут треба клацнути по напису &171; властивості принтера&187; .
- Перейдіть на вкладку & 171; Доступ&187; .
- Активуйте за допомогою установки галочки загальний доступ і задайте ім'я принтера, з яким він буде відображатися в мережевому оточенні. Крім цього, рекомендується активувати пункт & 171; промальовування завдань друку на клієнтських комп'ютерах & 187; . Якщо ж ви хочете, щоб завдання друку формувалося тільки на тому ПК, куди підключений принтер по дроту, зніміть галочку з цього параметра.
- Зверніть увагу на встановлення додаткових драйверів. Скористатися цим слід тільки в тому випадку, якщо на клієнтських комп'ютерах встановлені різні версії Windows.
- Відзначте галочками необхідні типи процесорів і клікніть на & 171; ОК&187; .
- Вкажіть шлях до файлів драйверів. Після цього клієнт зможе без проблем завантажити їх і встановити на свій комп'ютер.
На цьому процедура конфігурації серверної частини успішно завершена, можна переходити до роботи з клієнтами.
Клієнтські комп'ютери
На всіх клієнтських пристроях потрібно буде виконати одну і ту ж дію, а саме &8212; активувати виявлення мережі та надати спільний доступ до файлів і папок. Робиться це буквально в кілька кліків.
- Відкрийте меню &171; Параметри & 187; і перейдіть до & 171; Мережа та інтернет&187; .
- У розділі & 171; стан&187; відшукайте кнопку &171; параметри спільного доступу & 187; .
- Включіть всі пункти в потрібній групі і збережіть зміни.
Крок 2: Забезпечення безпеки
Тепер, коли виявлення і робота в локальній мережі успішно налагоджені, слід потурбуватися і про безпеку. Потрібно зробити так, щоб у кожної групи користувачів були свої привілеї, наприклад, обмежити можливість читання дозволів або змін параметрів принтера. Все це робиться через спеціальне меню.
- Перебуваючи у вікні управління принтера в меню &171;Параметри&187; , клікніть на кнопку & 171; властивості принтера&187; .
- Тут перейдіть на вкладку & 171; Безпека&187; .
- Тепер ви можете вибрати користувача або групу користувачів, щоб налаштувати для кожного з них рівень доступу. Досить просто відзначити галочкою необхідні пункти і застосувати зміни.
- Якщо вас цікавлять розширені параметри безпеки, слід клікнути на кнопку & 171; додатково&187; .
- Після відкриття нового вікна виділіть потрібний рядок і переходите до внесення змін.
- Клікніть на відповідний напис, щоб відобразити Налаштування.
- Тепер ви можете позначити дозвіл або заборону на читання, зміну дозволів та зміну власника пристрою.
- Якщо користувач або група відсутня в списку, потрібно додати їх вручну, заповнивши відповідну форму. Довірте виконання цієї процедури системному адміністратору, щоб він правильно згрупував всі облікові записи.
При виконанні зазначених вище дій потрібно враховувати, що активація одного з пунктів буде діяти тільки на одну групу або профіль, відповідно, знадобиться виділяти і налаштовувати всі облікові записи окремо.
Крок 3: налаштування друку
По завершенні двох попередніх кроків можна переходити безпосередньо до друку, проте хотілося б зупинитися і на налаштуванні цієї операції. Драйвер принтера дозволяє задати Розширені опції, наприклад, налагодити режим роботи пристрою або встановити правила черги завдань. Все це здійснюється в одній вкладці.
- Відкрийте меню &171; властивості принтера&187; і перейдіть до & 171; додатково&187; . Тут вгорі ви бачите параметри доступу до принтера. Відзначивши маркером пункт і задавши необхідні годинник, ви зможете відрегулювати режим функціонування обладнання для клієнтських комп'ютерів.
- У цій же вкладці нижче знаходяться параметри черги. За замовчуванням чергу використовується, проте можна зробити так, щоб відправлені документи відразу ж надходили в принтер. Погляньте і на інші функції, їх кількість і назва змінюється відповідно до використовуваної моделлю апарату.
- Клацніть на кнопку & 171; сторінка-роздільник&187; , щоб задати параметри розмежувального листа. Активація такої функції допоможе розібратися, де закінчується одне завдання і починається друк іншого.
На цьому ми і закінчимо розбір налаштувань мережевого принтера. Як бачите, все робиться досить просто, а велика кількість різних можливостей дозволить створити системному адміністратору максимально гнучку конфігурацію.