Зміст
- Виправлення помилки &171; не вдалося надрукувати цей документ&187;
- Спосіб 1: Призначення принтера за замовчуванням
- Спосіб 2: відключення функції двостороннього обміну даними
- Спосіб 3: Перезапуск служби &171; Диспетчер друку & 187;
- Спосіб 4: Налаштування черги друку (для мережевих принтерів)
- Спосіб 5: відключення автономного режиму
- Спосіб 6: перевстановлення драйвера
- Спосіб 7: Використання засобу усунення несправностей
- Спосіб 8: Витяг застряглого паперу
- Спосіб 9: перевірка картриджів
- Питання та відповіді
Деякі користувачі періодично стикаються з різними проблемами при спробі відправити будь-якої файл в друк. Однією з поширених помилок є поява повідомлення &171;не вдалося надрукувати цей документ&187; . У більшості випадків такі труднощі вирішується програмними методами, проте не варто виключати і апаратні поломки. Далі ми хочемо поговорити про відомі причини появи цієї проблеми і варіантах їх виправлення, почавши з самої банальної і часто зустрічається.
Виправлення помилки &171; не вдалося надрукувати цей документ&187;
В першу чергу потрібно перевірити підключений до комп'ютера кабель від принтера. Він повинен щільно сидіти в обох роз'ємах і не мати зовнішніх пошкоджень. Якщо є така можливість, спробуйте підключити його до іншого комп'ютера і переконатися у виявленні пристрою. У разі несправності замініть провід. Перед виконанням всіх наступних інструкцій рекомендуємо відразу очистити чергу друку. Детальне керівництво по здійсненню цього завдання ви знайдете в іншій нашій статті за наступним посиланням.
Детальніше: очищення черги друку в Windows
Спосіб 1: Призначення принтера за замовчуванням
У більшості випадків користувачі не дивляться на обраний принтер в програмі, через яку запускається друк, і відразу відправляють документ в обробку. Іноді це призводить до того, що апаратом за замовчуванням виступає відключене обладнання, тому і з'являється розглянута проблема. Щоб уникнути подібних помилок рекомендується вручну вказувати необхідний апарат або призначити його основним в системі.
Детальніше: призначення принтера за замовчуванням у Windows
Спосіб 2: відключення функції двостороннього обміну даними
Стандартна конфігурація принтера включає в себе активний параметр автоматичної передачі налаштувань з системи в принтер, а називається цей пункт & 171; двосторонній обмін даними & 187; . Навіть самі розробники пристроїв вказують на те, що активний режим роботи цього інструменту часто призводить до появи неполадок з печаткою. Тому ми пропонуємо відключити його.
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; і перейдіть до &171;Параметри&187; . У випадку зі старими версіями Windows потрібно вибрати пункт &171; пристрої та принтери & 187; .
- Перейдіть до розділу &171; пристрої&187; .
- На панелі ліворуч Виберіть категорію з друкарським обладнанням.
- У списку відшукайте необхідний принтер і клацніть на ньому ЛФМ.
- Клікніть по кнопці & 171; Управління & 187; .
- Синім буде виділено напис &171; властивості принтера&187; , натисніть на неї ЛФМ.
- Перейдіть на вкладку &171;порти&187; .
- Зніміть галочку з пункту & 171; дозволити двосторонній обмін даними & 187; і застосувати зміни.
Після виконання зазначених вище інструкцій залишиться тільки перезапустити пристрій, щоб в силу вступили нові настройки, і спробувати відправити документ до друку заново.
Спосіб 3: Перезапуск служби &171; Диспетчер друку & 187;
За коректне здійснення всіх дій з принтером відповідає одна системна служба & 171; Диспетчер друку & 187; . Через різні помилки або збої в ОС вона могла бути відключеною або перестати нормально функціонувати. Тому ми радимо вручну перезапустити її, що робиться так:
- Відкрийте утиліту &171; виконати & 187;
, затиснувши комбінацію клавіш
Win + R
. В поле введіть
services.msc
і натисніть на & 171; ОК&187; . - У списку відшукайте рядок & 171; Диспетчер друку & 187; і двічі натисніть на ній лівою кнопкою миші.
- Переконайтеся в тому, що тип запуску встановлений в стан &171; автоматично & 187; , потім зупиніть службу та повторно запустіть її.
Іноді виникає ситуація, що &171; Диспетчер друку & 187; відключається сам по собі через деякий час роботи. Пов'язано це може бути з різними проблемами, для кожної з яких є окреме рішення. Розгорнуті керівництва по виправленню цієї труднощі ви знайдете в статті далі.
Читайте також: виправлення зупинки служби друку в Windows
Спосіб 4: Налаштування черги друку (для мережевих принтерів)
Не всі власники друкуючих апаратів мають прямий доступ до них, іноді вони підключаються через локальну мережу за допомогою домашньої або корпоративної групи. Тоді в силу застосовуються стандартні параметри, що відправляють документ в чергу друку, а не відразу в принтер. Через це виникає проблема з переходом файлу в активний режим і відображається відповідне повідомлення. Налаштувати ці параметри можна на головному комп'ютері, скориставшись наступною інструкцією:
- Перейдіть до списку пристроїв так, як це було показано в Спосіб 2 , відшукайте мережеве обладнання і відкрийте вікно управління ним.
- Тут вам необхідно меню & 171; властивості принтера&187; .
- Перейдіть на вкладку & 171; додатково&187; .
- Переконайтеся в тому, що немає обмежень на доступ до принтера і не виставлений пріоритет.
- Трохи нижче відзначте маркером пункт & 171; друкувати безпосередньо на принтері&187; і приберіть галочки з усіх пунктів, що відповідають за затримку друку (в різних моделях пристроїв їх кількість і функціональність відрізняються).
- Не забудьте застосувати зміни.
Після цих дій обов'язково перезавантажте принтер, а також не забудьте очистити чергу. Якщо немає ніяких
параметрів, що затримують друк, неполадка повинна негайно зникнути.
Спосіб 5: відключення автономного режиму
Іноді принтер переходить в автономний режим, що пов'язано з системними помилками або відключенням кабелю. Майже завжди з нього він виходить автоматично, але бувають і виключення, тоді при спробі друку на екрані з'являється повідомлення & 171; робота принтера припинена&187; , але на деяких моделях спрацьовує інший код і напис змінюється на &171;не вдалося надрукувати цей документ&187; . Ми радимо ознайомитися з представленим нижче матеріалом, щоб зрозуміти, як самостійно перевести принтер в активний режим і виправити виниклу труднощі.
Детальніше: вирішення проблеми " робота принтера припинена»
Спосіб 6: перевстановлення драйвера
Драйвер принтера відповідає за нормальне функціонування його програмної частини. Неполадки з роботою цього компонента або неправильна установка призводить до припинення працездатності. Тому ми рекомендуємо повністю видалити старий драйвер так, як це показано в статті за наступним посиланням.
Детальніше: видалення старого драйвера принтера
Після цього залишиться тільки відшукати драйвер останньої версії будь-яким зручним методом, завантажити його і інсталювати. Пріоритетним місцем пошуку є офіційний сайт, що йде в комплекті ліцензійний диск або утиліта від розробника.
Детальніше: встановлення драйверів для принтера
Спосіб 7: Використання засобу усунення несправностей
Вище ми розглянули всі програмні методи вирішення виниклої неполадки, які не зачіпає стандартне системний засіб усунення проблем. Якщо нічого з перерахованого раніше не принесло результату, запустіть цей інструмент, щоб він провів автоматичну діагностику.
- Відкрийте меню &171;Параметри&187; через & 171; Пуск & 187; і перейдіть до розділу &171; оновлення та безпека & 187; .
- Через ліву панель опустіться в категорію &171;усунення несправностей&187; .
- Виберіть пункт &171;Принтер&187; .
- Зачекайте, поки майстер виявлення проблем завершить сканування. При відображенні списку з принтерами виберіть неробочий і дотримуйтесь відобразилися рекомендацій.
Спосіб 8: Витяг застряглого паперу
Як вже було сказано раніше, не всі моделі друкуючого обладнання відображають помилки коректно, що буває і при виникненні ситуації з застрягла всередині папером. Її клаптики не дозволяють ролику захоплення взяти новий лист або ж повідомляють про наявність всередині сторонніх предметів. В такому випадку треба самостійно розібрати принтер і перевірити його нутрощі на наявність шматків паперу або, наприклад, скріпок. При виявленні сторонніх предметів їх потрібно акуратно витягти.
Детальніше:
повне розбирання принтерів
вирішення проблеми з папером, що застряг у принтері
вирішення проблем із захопленням паперу на принтері
Спосіб 9: перевірка картриджів
Якщо жоден із зазначених вище методів не приніс нікого результату, перевіряти потрібно картриджі. Не завжди програмне забезпечення показує повідомлення про те, що фарба закінчується. Необхідно вручну дістати чорнильниці і перевірити їх вміст. Крім цього, іноді принтер зовсім не бачить картридж, тому потрібно вживати інших заходів. Всі необхідні відомості по роботі з картриджами ви знайдете в інших наших статтях.
Читайте також:
заміна картриджів у принтерах
виправлення помилки з виявленням картриджа принтера
правильна чистка принтерного картриджа
як заправити картридж принтера
Вище ми продемонстрували всі відомі методи вирішення проблеми &171;не вдалося надрукувати цей документ&187; . Вам слід обов'язково по черзі перевіряти кожен з них, щоб виявити виниклу неполадку. Додатково спробуйте використовувати інший додаток для друку або перевірити інші файли, можливо, проблема полягає саме в цьому, а не в роботі принтера.
Читайте також:
перевірка принтера на якість друку
вирішення проблем із друком PDF-файлів