рішення проблем з індикатором Інтернету на роутері

Спосіб 1: Перевірка доступу до мережі

Розглянута в цьому способі ситуація зустрічається вкрай рідко, проте якщо вона все-таки виникла, ніяких додаткових дій виконувати не доведеться, тому і рекомендується перевірити її в першу чергу. Справа в тому, що індикатор, який відповідає за наявність сигналу WAN на роутері може перегоріти або не мати значення через програмних помилок, але при цьому проблем з Інтернетом спостерігатися не буде. Від вас вимагається тільки подивитися, чи є доступ до мережі через будь-який підключений до маршрутизатора пристрій. Якщо інтернет доступний, значить, лампочка перегоріла або індикатор втратив своє значення через неполадки програмного характеру. Можете просто залишити це як є і продовжувати користуватися даними мережевим обладнанням.


Проверка доступа к сети при проблемах с отображением индикатора интернета на роутере

Коли необхідно, щоб індикатор відображався, при програмних несправності, можливо, допоможе перепрошивка роутера. Більш детально про цю процедуру читайте в окремій статті на нашому сайті за посиланням нижче. У разі нерезультативності перепрошивки можна здати маршрутизатор в сервісний центр або задуматися про придбання нового.

Детальніше: Як прошити роутер

Спосіб 2: Перевірка використовуваного роз'єму

Найчастіше інтернет-кабель підключається до маршрутизатора через окремий порт WAN або &171;Інтернет&187;, виділений на панелі з роз'ємами відмінним від інших кольором. Якщо користувач через незнання під'єднає даний провід до одного з портів локальної мережі, відповідно, індикатор не загориться і доступу до мережі не буде. Зверніть увагу на задню панель і подивіться, куди вставлений кабель, а також перевірте, наскільки щільно він сидить в роз'ємі. Про всяк випадок можете відключити його і під'єднати повторно.

Проверка порта подключения сетевого кабеля при проблемах с отображением индикатора интернета

Спосіб 3: перевірка кабелю WAN

Не варто виключати і варіанти, коли розглянуту проблему викликає пошкоджений або ненадійно підключений кабель WAN. Огляньте його разом з портом, перевіряючи наявність фізичних дефектів по всій довжині дроту, а також переконайтеся в тому, що він надійно підключений до комп'ютерної розетки або терміналу, якщо такий встановлений в будинку або квартирі.

Проверка кабеля подключения к сети при проблемах с отображением индикатора интернета

ДОДАТКОВО можна взяти і підключити цей кабель безпосередньо до комп'ютера. Якщо інтернет не з'явиться і сама Windows навіть не бачить підключення, швидше за все, проблема або в самому проводі, або на стороні провайдера.

Спосіб 4: Вибір порту WAN в налаштуваннях роутера

Останній спосіб стосується тільки певної категорії користувачів, що використовує особливі моделі маршрутизаторів, які підтримують вибір порту для підключення WAN. У більшості випадків це моделі від компанії ZyXEL, тому і розглянемо цю настройку на прикладі такого роутера.

  1. Для початку виконайте авторизацію в веб-інтерфейсі пристрою &8212; у ZyXEL в цьому плані є деякі винятки в порівнянні з іншими моделями. Якщо ви вперше стикаєтеся з цим завданням або відчуваєте труднощі при вході, зверніться за допомогою до матеріалу за наступним посиланням.
  2. Детальніше: вхід в веб-інтерфейс роутерів Zyxel Keenetic

    Вход в веб-интерфейс роутера для настройки кабеля подключения к сети
  3. Перейдіть в розділ Налаштування Інтернету, відшукайте там вкладку з використовуваним протоколом підключення і виберіть поточний інтерфейс для його редагування.
  4. Переход к настройке сетевого интерфейса для выбора сетевого порта через веб-интерфейс роутера
  5. Знайдіть пункт &171;Кабель від провайдера&187; і позначте маркером роз'єм, який ви хочете використовувати для підключення WAN. Перепризначайте параметр на різні порти, щоб перевірити їх працездатність і переконатися в справності. По завершенні не забувайте застосовувати зміни.
  6. Выбор сетевого порта через настройку интерфейса в интернет-центре роутера

Якщо нічого з перерахованого вище не допомогло &8212; прийшов час звертатися безпосередньо до провайдера і розповідати про свою проблему. Не забувайте уточнювати, що всі перевірочні дії були виконані, оскільки співробітник технічної Підтримай відразу ж порекомендує зробити все те, про що ми вже говорили. Іноді неполадка буде вирішена відразу ж шляхом перепідключення на стороні постачальника Інтернет-послуг, але часом доведеться почекати, наприклад, коли на лінії ведуться ремонтні роботи.

більше статей на цю тему: