вирішення проблем з відключенням Anydesk у Windows 11

Спосіб 1: Перевірка Інтернету

В першу чергу перевіряємо наявність інтернет-з'єднання, а також його стабільність, так як навіть короткочасні обриви – погано. Крім того, і це офіційна рекомендація розробників, варто відключити всі VPN-підключення, а також проксі-сервера.

Детальніше: Перевірка стабільності підключення до Інтернету

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_001

Спосіб 2: Перевірка дати та часу

Переконайтеся, що на комп'ютері вірно встановлені дата і час, адже їх правильна настройка часто усуває різного роду неполадки. Вони впливають на роботу деяких компонентів операційної системи, але в даному випадку використовуються для перевірки актуальності сертифікатів при установці з'єднань. І зараз це не просто припущення, а реальне рішення, яке допомогло вже багатьом користувачам.

Детальніше:
зміна часу в ОС Windows 11
Зміна дати в ОС Windows 11

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_002

Спосіб 3: налаштування брандмауера

Для з'єднання клієнт AnyDesk використовує певні порти і здатний самостійно вибирати серед них вільний, але в деяких випадках додатково може знадобитися дозвіл брандмауера. Зазвичай віконце із запитом з'являється ще при першому запуску програми, але якщо ви його пропустили, можна все налаштувати вручну.

  1. Сполучення клавіш «Windows+R» викликаємо вікно " виконати» вводимо control і підтверджуємо команду.
  2. Отключен от сети Anydesk в Windows 11_003
  3. У графі " перегляд» вибираємо великі або дрібні значки, а потім відкриваємо брандмауер Захисника Windows.
  4. Отключен от сети Anydesk в Windows 11_004
  5. Переходимо в розділ для настройки дозволів на взаємодію з додатками і компонентами.
  6. Отключен от сети Anydesk в Windows 11_005
  7. Тепер в списку шукаємо AnyDesk.Отключен от сети Anydesk в Windows 11_006

    Якщо галочка поруч не стоїть, як у нас на скріншоті, натискаємо " змінити параметри» .

    Отключен от сети Anydesk в Windows 11_007

    Відзначаємо додаток, потім ставимо чекбокси в стовпцях»Публічна" і » приватна " мережа , натискаємо «OK» і закриваємо " Панель управління» .

  8. Отключен от сети Anydesk в Windows 11_008
  9. Якщо в списку AnyDesk взагалі немає, в режимі зміни параметрів натискаємо " дозволити інший додаток» , Отключен от сети Anydesk в Windows 11_009

    Потім " огляд» ,

    Отключен от сети Anydesk в Windows 11_010

    Знаходимо exe-файл програми, відкриваємо його,

    Отключен от сети Anydesk в Windows 11_011

    Натискаємо»додати"

    Отключен от сети Anydesk в Windows 11_012

    І підтверджуємо Налаштування.

  10. Отключен от сети Anydesk в Windows 11_013

    Читайте також: налаштування брандмауера в Windows 11

Спосіб 4: Створення винятків

Антивіруси та інше програмне забезпечення, здатне моніторити мережевий трафік, можуть блокувати підключення Енідеск. В цьому випадку їх для початку можна просто відключити і, якщо версія підтвердиться, додати додаток в список виключень.

Детальніше:
додавання програми в виключення антивіруса
створення винятків у Windows Defender 11

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_014

Там, де є можливість прописувати довірені адреси, спробуйте додати «anydesk.com» або «*.anydesk.com» . У нас є інструкції по створенню винятків в деяких антивірусних програмах, але навіть якщо серед них ви не знайдете те ПО, що встановлено на вашому комп'ютері, відповідна інформація повинна бути на офіційному сайті його розробників.

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_015

Спосіб 5: перевстановлення програми

Багатьом користувачам усунути проблему з підключенням до мережі AnyDesk допомогло повне видалення і повторна установка клієнта. Не зовсім зрозуміла причина, але, можливо, пошкоджуються файли конфігурації. Тому їх теж бажано видалити, правда, разом з ними ви назавжди втратите і свій ідентифікатор.

  1. Відкриваємо»Параметри" Віндовс 11 ( &171;Windows+I&187; ) і у вкладці »Додатки" викликаємо список встановленого програмного забезпечення.
  2. Отключен от сети Anydesk в Windows 11_016
  3. Знаходимо клієнт, відкриваємо контекстне меню, тиснемо " видалити» , Отключен от сети Anydesk в Windows 11_017

    Потім підтверджуємо дію,

    Отключен от сети Anydesk в Windows 11_018

    Замовляємо очищення файлів конфігурації і запускаємо операцію.

  4. Отключен от сети Anydesk в Windows 11_019

    Спочатку завантажте той же самий випуск з офіційного сайту, але якщо помилка повториться, скачайте старішу версію програми, наприклад 5.1.1, встановіть її, а потім поновіть до актуальної. Судячи з коментарів в мережі, цей варіант працює, правда, інсталяційний файл доведеться шукати на сторонніх ресурсах.

Спосіб 6: усунення можливих конфліктів

Обов'язково перевірте наявність оновлень для ОС Windows 11. Можливо, щось заважає AnyDesk нормально працювати, але тепер прийшли виправлення, які вирішать цю проблему.

Детальніше: оновлення Windows 11 до останньої версії

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_020

З іншого боку, неполадки могли виникнути відразу після установки апдейтів. Тоді відкриваємо спеціальну статтю на нашому сайті і видаляємо раніше встановлені оновлення одним із запропонованих в ній способів.

Детальніше: як видалити оновлення в Windows 11

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_021

Якщо помилки з'явилися відразу після переходу на Віндовс 11, а на десятій версії все працювало нормально, то при дотриманні певних умов ще є можливість відкотитися, зберігши налаштовані параметри, додатки, призначені для Користувача дані та інше.

Детальніше: процедура відкоту Windows 11 до Windows 10

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_022

Крім того, не виключений конфлікт з іншим програмним забезпеченням на комп'ютері, але все підряд «зносити» не потрібно. Просто, якщо ви раптово перестали підключатися до віддаленого робочого столу, а перед цим встановлювали який-небудь софт, є сенс видалити його, щоб хоча б перевірити цю версію.

Детальніше: видалення непотрібних програм у Windows 11

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_023

Спосіб 7: Технічна підтримка

Варто відзначити, що причина не завжди тільки в вашому комп'ютері. Для забезпечення стабільної роботи інфраструктури потрібно регулярне обслуговування мережі, серверів та інших ресурсів, а також відновлювальні заходи в разі серйозних збоїв. А щоб інформувати користувачів, була створена сторінка статусу глобальної мережі AnyDesk.

Перейдіть на сторінку статусу AnyDesk

Тут ви можете побачити стан мережі за останні три місяці. Кожен поділ - це один день. Якщо воно зеленого кольору, значить, сама мережа AnyDesk в стабільному стані. Якщо поділ червоне, як для прикладу показано на скріншоті нижче, значить, стався якийсь збій або проводяться планові роботи, а значить, залишається тільки чекати, коли все відновиться.

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_024

Втім, судячи з даних на сторінці, мережа рідко дає збої, хоча, можливо, нам не про все розповідають. Тому не лінуйтеся безпосередньо звертатися в службу технічної підтримки, особливо якщо платите за ліцензію. Детально опишіть їм ситуацію і при необхідності зберіть логи , які можуть допомогти діагностувати проблему. Напевно вони дадуть відповідь, як тільки зможуть, адже там завжди раді допомогти своїм користувачам.

Перейдіть на сторінку технічної підтримки AnyDesk

Отключен от сети Anydesk в Windows 11_025

більше статей на цю тему: