Зміст
Причина 1: відключена передача даних
Якщо Мобільний Інтернет від оператора МТС не працює, в першу чергу перевірте, чи включена передача даних. Розгорніть шторку і знайдіть там кнопку швидкого доступу до функції. Якщо вона не активна, натисніть на неї.
Також активувати передачу даних через мобільні мережі можна і іншим способом. Причому він стане в нагоді, якщо у вас використовуються дві сім-карти. Цілком ймовірно, що мобільні дані активні, але не для МТС.
- Запустіть штатні «Налаштування» , потім в розділі з підключеннями виберіть пункт «Мобільна мережа» .
- Спочатку перевірте, для якої сім-карти дозволено використання мобільних даних, якщо у вас дві сімки. У рядку»Інтернет" відобразиться назва оператора. Якщо його потрібно змінити, то тапніте по рядку і в випадаючому меню виберіть МТС.
- Для активації мобільних даних переведіть тумблер у включений стан у відповідній функції.
Тут же можна подивитися і трафік даних в загальному або для кожної програми, а також включити функцію економії, якщо у вас тарифний план з лімітом на трафік.
Причина 2: нестача коштів на рахунку / вичерпаний ліміт трафіку
Ще одна поширена причина, через яку не працює мобільний інтернет МТС, досить банальна-на рахунку просто не вистачає коштів. Таке буває, якщо ви забули поповнити баланс і не звернули на це увагу. Перевірте, чи є засоби, використовуючи команду для запиту USSD – *100
. Після звернення надійде SMS з інформацією про стан балансу.
Подивитися залишок коштів на рахунку можна і через офіційний додаток " Мій МТС» . Через нього ж є поповнення балансу, а також є відомості про умови тарифного плану. Природно, при вичерпанні ліміту трафіку доступ в інтернет блокується.
- Якщо у вас немає програми від оператора, перейдіть за посиланням вище та завантажте її з офіційного магазину Google Play . Далі потрібно авторизуватися в системі за допомогою МТС ID або інших варіантів входу (мобільний номер, різні пристрої від МТС).
- У головному вікні програми відобразиться баланс, а нижче – умови тарифу та інформація про його поточний стан. Якщо з рахунком все в порядку, тапніте по плиті тарифного плану.
- Відшукайте розділ " залишки по пакетах» і перевірте гігабайти інтернет-трафіку. Якщо вони закінчилися, доступ до мережі буде призупинено.
Для відновлення підключення до Інтернету потрібно поповнити баланс або придбати додатковий пакет трафіку, вартість і умови якого залежать від умов тарифу та інших параметрів.
Причина 3: відсутність зони покриття
Якщо ви перебуваєте поза зоною покриття мережі мобільного оператора, то, швидше за все, Інтернет не працює саме з цієї причини. Зазвичай на відповідному індикаторі в рядку стану відображається значок у вигляді хрестика, що означає відсутність сигналу. Виправити ситуацію можна банальним способом – просто знайти місце, де з'явиться мережа.
Іноді бувають випадки, коли ви впевнені, що зона покриття в даному місці хороша, а значок так і не пропадає, &8212; тоді, ймовірно, це просто одиничний збій. Усувається він перезавантаженням мобільного пристрою, в ході якого скинуться помилки, або включенням і відключенням &171; режиму польоту & 187; ( & 171; Авіарежима & 187; ).
Читайте також: перезавантаження смартфона на Android
Неполадки можуть бути пов'язані і з сім-картою: наприклад, вона пошкоджена або смартфон її не розпізнає. Тоді можуть знадобитися інші рішення, які ми розбирали більш детально раніше.
Детальніше: вирішення проблем з розпізнаванням SIM-карт в Android
Причина 4: неправильні налаштування точки доступу
Якщо з якихось причин збилися настройки точки доступу МТС (в результаті системних помилок, вірусів або навіть випадкових дій користувача), тоді можуть виникати проблеми з підключенням. Спробуйте вручну встановити коректні параметри:
- Через»Налаштування" перейдіть до розділу «Мобільна мережа» так само, як і в способі 1 , потім виберіть сім-карту МТС.
- У новому вікні натисніть на рядок " Імена точок доступу» або просто & 171; точка доступу&187; . Відкриється список, де потрібно вибрати «MTS Internet» , натиснувши на значок «i» або на саму рядок. Якщо такого пункту немає, його доведеться «з нуля» створити, натиснувши на кнопку у вигляді плюса.
- У додатковому вікні повинні бути наступні значення:
Ім'я:MTS Internet
APN:internet.mts.ru
Ім'я користувача:mts
Пароль:mts
MCC:250
MNC:01
- Тип аутентифікації виставте «PAP» &8212; тапніте по відповідному рядку і зі спливаючого меню виберіть потрібне.
- Далі залишиться правильно налаштувати тип APN (точки доступу):
Тип APN:default,supl
Протокол APN:IPv4/IPv6
Протокол APN для роумінгу:IPv4
. - Залиште інші поля у вікні порожніми. Після завершення настройки тапніте по значку у вигляді галочки.
Якщо проблема полягала в неправильних параметрах точки доступу МТС, то після перезавантаження мобільного пристрою вона повинна бути вирішена.
Причина 5: діяльність вірусів
Через віруси, які могли потрапити в систему, відбуваються різні неполадки, довільне закриття програми, відправка SMS і відвідування веб-сторінок, а також програмні проблеми з підключенням до Інтернету. Незважаючи на те що більшість виробників передбачають надійну систему захисту, спробуйте просканувати Android на наявність шкідливих утиліт. Робиться це різними способами, про що наш автор писав більш розгорнуто.
Детальніше: способи пошуку вірусів на платформі Android
Причина 6: проблеми на стороні оператора
Іноді різні неполадки відбуваються з боку оператора: наприклад, техніка вийшла з ладу або проводиться технічне обслуговування обладнання. У цьому випадку нічого не залишається, крім як дочекатися, поки проблема буде вирішена співробітниками компанії.
Іноді інформація про технічні роботи або тимчасові збої є на офіційному сайті МТС. Також можете звернутися до тематичних форумів або сайтів, де користувачі можуть обговорювати схожу проблему.
Спробуйте звернутися в службу підтримки МТС, щоб з'ясувати причину даної неполадки. Для цього можна скористатися особистим кабінетом на сайті компанії або в додатку "Мій МТС" з іншого пристрою (вкладка»підтримка"
) або зателефонувати на гарячу лінію за коротким номером
0890
.