Під час роботи пристроїв на платформі Android часто виникають помилки, однією з яких є повідомлення «неправильний код MMI» . Таке повідомлення виникає в ході некоректної роботи стільникового і бездротового зв'язку, і по суті не представляє серйозної шкоди для смартфона. За допомогою нашої сьогоднішньої інструкції ми розповімо про методи виявлення причин появи даного повідомлення і способи усунення.
Помилка "неправильний код MMI" на Android
Як вже було сказано, розглянута проблема безпосередньо пов'язана з параметрами бездротового зв'язку і тому в більшості випадків досить буде перевірити відповідні налаштування. Ми приділимо увагу всім варіантам, проте лише деякі з них можна назвати актуальними.
Причина 1: збої стільникового зв'язку
Однією з найбільш поширених причин появи помилки є проблеми на стороні оператора стільникового зв'язку, що впливають на пристрої абонентів у вигляді слабкого і зовсім пропадає сигналу. Для перевірки зверніть увагу на індикатор сигналу, що відображається на панелі сповіщень у верхній частині екрана.
До методів усунення слід віднести переміщення в інше місце з кращим сигналом стільникового зв'язку або очікування стабілізації ситуації на стороні оператора. В цілому через активне використання мобільних пристроїв переважна більшість провайдерів в найкоротші терміни виправляють неполадки і, відповідно, помилка зникає.
В якості додаткового варіанту зробіть включення і відключення режиму»у літаку" , щоб оновити стан мережі. Дана процедура була нами описана окремо.
Детальніше: проблеми з роботою мобільного інтернету на Android
Причина 2: нестабільна мережа
На Android-пристроях для виходу в Інтернет часто використовується бездротовий зв'язок в режимі 3G і 4G. за аналогією з першим варіантом це з'єднання може працювати нестабільно, знову ж провокуючи появу розглянутої помилки. В такому випадку актуальним рішенням стане зміна типу мережі відповідно до наступної інструкції.
- Перейдіть до розділу «Налаштування» і в блоці " бездротові мережі» натисніть кнопку " більше» . Після цього перейдіть на сторінку " Мобільні мережі» .
- Натисніть кнопку " Тип мережі»
і у вікні, що з'явиться, виберіть варіант, який відрізняється від використання за замовчуванням. Особливо надійним є
«2G»
, так як працює навіть при поганому рівні сигналу.
У майбутньому ви без проблем зможете повернути свою звичну мережу через те ж саме вікно " тип мережі» .
Цей варіант дозволяє виключити проблеми з " неправильний код MMI» , просто замінивши режим роботи інтернету. Однак поширюється таке тільки на ті випадки, коли помилка почала з'являтися спонтанно, але до цього телефон працював нормально.
Причина 3: неправильні налаштування мережі
За умови переходу на нового оператора стільникового зв'язку або зміни режиму роботи мережі відповідно до тарифного плану джерелом помилки можуть бути неправильні параметри підключення. Дізнатися про це ви можете, ознайомившись з нашою інструкцією по частині коректної настройки Інтернету на Андроїд-пристроях. Крім того, після застосування параметрів обов'язково перезавантажуйте смартфон, так як це упущення також нерідко стає причиною.
Детальніше: правильне налаштування інтернету на Android
Причина 4: налаштування коду країни
Повідомлення " неправильний код MMI» найчастіше виникає при спробі набору USSD-команд, передбачених оператором зв'язку, через додаток " Телефон» . У деяких ситуаціях це безпосередньо пов'язано з проблемою, так як подібними програмами за замовчуванням налаштовано додавання коду сторінки в початок будь-яких номерів.
У додатку " Телефон» , »виклики" або будь-якому іншому аналогу розгорніть розділ »Налаштування" і знайдіть пункт " Місцезнаходження» . Змініть положення повзунка " додати код країни за замовчуванням» , і на цьому параметри можна закрити.
Примітка: особливо актуальний метод для смартфонів Xiaomi, в той час як на інших телефонах подібне спостерігається рідко.
Через відмінності версій Android і додатків в цілому розташування і назва пунктів може відрізнятися. Якщо не вдається знайти потрібні параметри, спробуйте завантажити і встановити будь-яке альтернативне ПЗ з Плей Маркету начебто Dialer, після цього скориставшись USSD-командою. Можливо, саме такий метод стане рішенням.
Причина 5: встановлені програми
При появі проблеми після установки нових додатків на смартфон причина може полягати в неправильній роботі одного з них. Щоб позбутися від помилки, зробіть видалення недавно завантаженого ПО відповідно до інструкції, описаної в наступній статті.
Детальніше:
правильне видалення програм на Android
видалення не видаляються додатків на Андроїд
Причина 6: пошкодження SIM-карти
В якості останнього варіанту виступають механічні пошкодження SIM-карти і просто поступовий знос через постійне використання. І хоча такі чіпи пристосовані для безперебійної роботи протягом більш ніж десяти років, іноді відбуваються збої. Одним із проявів подібного може стати слабкий сигнал зв'язку, часто зовсім пропадає, перемикаючи пристрій в режим " офлайн» .
Спробуйте тимчасово замінити сімку на працюючу з метою перевірки. Якщо підозри підтвердяться, відвідайте офіс продажів і замовте нову SIM-карту. До того ж в даний час можна з легкістю отримати альтернативу з тим же номером.
Причина 7: несправності смартфона
Дана причина доповнює попередню, але пов'язана з механічними пошкодження смартфона і, зокрема, відсіку для SIM-карти. Виконується діагностика так само, як і в минулому випадку, скориставшись інший напевно справної сімки.
При виявленні таких неполадок єдиним рішенням буде звернення в сервісний центр. На жаль, навіть при наявності досвіду самостійно відновити пристрій не вийде.
Висновок
Ми завершуємо цю статтю через відсутність інших варіантів. Кожна названа ситуація може проявити себе на будь-якій версії операційної системи Android і незалежно від характеристик смартфона. Представлених же способів виправлення має бути достатньо для зникнення повідомлення про помилку.