Віртуальна АТС «Телфін.Офіс» 1.0

Призначення та сфери застосування

Віртуальна АТС " Телфін.Офіс " являє собою багатофункціональну систему обробки дзвінків і комплексної телефонізації, наділену великою кількістю можливостей для бізнесу. Це Хмарна АТС, яка дозволяє організовувати ефективну комунікацію, вимірювати і контролювати показники обслуговування клієнтів, а також підвищувати їх якість.

Продукти " Телфін.Офіс " знаходять своє застосування у великих компаніях (більше 500 співробітників), стартапах, віддалених штатах, мережах філій, колл-центрах, агентствах нерухомості, інтернет-магазинах, ТСФ і КК, МФО, турагентствах, медичних центрах, таксі, службах доставки і ряді інших сфер.

В арсеналі системи є великий набір готових рішень, сформованих на основі досвіду клієнтів компанії. До таких належать три пакети: Столичний, регіональний та Онлайн-магазин. До їх складу входить міський номер (крім Москви і Санкт-Петербурга доступний ще 71 місто), Віртуальна АТС з додатковими і основними функціями і, у випадку з інтернет-магазином, інтеграція CRM і форма зворотного дзвінка. Вартість підключення шаблонних рішень на 30% нижче.

Тарифи на віртуальну АТС «Телфін.Офіс " варіюються і визначаються в першу чергу розміром компанії, а також необхідним набором бізнес-функцій (таких доступно більше 100). Пропонується чотири рішення: бізнес-номер, Стандарт, Стандарт+, корпорація. Ознайомитися з вартістю підключення кожного з них можна в таблиці нижче.
Тарифы на виртуальную АТС «Телфин.Офис»
Серед ключових переваг використання хмарної АТС слід виділити наступні:

  • Скорочення витрат компанії до 80% завдяки низьким тарифам IP-телефонії;
  • Багата функціональність, одна з лідируючих на ринку;
  • Швидке підключення (до 2 годин) і проста настройка, яка фахівцями Телфін здійснюється віддалено;
  • Готові інтеграції і багатий API;
  • Висока якість зв'язку і робота без збоїв, що визнано провідними експертами і перевірено тисячами клієнтів.
  • Головна сторінка Телфін.Офіс

Базові функції АТС

Програмне забезпечення наділене набором базових функцій автоматичної телефонної станції, які орієнтовані на три користувальницьких категорії: компанії, співробітники і керівники. Для кожної з них доступний свій набір інструментів, їх ми і розглянемо далі.

Сторінка Віртуальної АТС

Для компаній

Віртуальна АТС " Телфін.Офіс " надає для компаній наступні функції:

Багатоканальний номер
Кожен вхідний дзвінок, що надходить в систему, ставиться в чергу, клієнту починає програватися ненав'язлива мелодія, а сам виклик перенаправляється до одного з вільних співробітників. Це дозволяє максимально оперативно реагувати на всі запити.

Підключення додаткових номерів
Для компаній, які вже використовують кілька телефонних номерів, «Телфін.Офіс " надає можливість їх перенесення у віртуальну АТС разом зі збереженням контактів, що дозволяє зберегти клієнтську базу. До системи можна підключити необмежену кількість додаткових номерів, а саме спілкування всередині компанії буде залишатися безкоштовним, навіть якщо дзвінки здійснюються між різними регіонами.

IVR( голосове меню)
У віртуальній автоматичній телефонній системі є можливість підключення і Налаштування голосового меню, завдяки чому клієнтові не доведеться довго чекати відповіді. IVR привітає абонента, надасть йому актуальну інформацію (наприклад, повідомить про акції та спецпропозиції), дізнається мету дзвінка, а потім підкаже, як потрапити в той чи інший відділ і/або допоможе швидко зв'язатися з відповідальним співробітником.

Голосове меню є частиною базової функціональності Віртуальної АТС " Телфін.Офіс " і налаштовується безкоштовно, також в його складі є набір шаблонних аудіофайлів з привітанням. Кількість рівнів, які можуть бути в ньому реалізовані, не обмежена, сам же процес використання даної системи клієнтом зберігається в звіт.
Пример работы голосового меню в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Реалізована на базі розглянутої телефонної станції функція IVR дозволяє забути про секретаря і, отже, заощадити кошти. Система працює в багатоканальному режимі, забезпечує високу якість зв'язку, зручність і оперативність настройки, шаблонні голосові фрази записуються на студійному обладнанні і висилаються на електронну пошту.

Зазначені вище переваги голосового меню дозволяють вибудувати правильну комунікацію з клієнтами, домогтися лояльності і виділитися серед конкурентів, які продовжують використовувати звичайні гудки.

Сценарії дзвінків
За допомогою інструментарію системи " Телфін.Офіс " можна налаштовувати різні сценарії розподілу дзвінків, складаючи таким чином максимально продуманий і оптимізований алгоритм дозвону. Це дозволяє значно збільшити потік клієнтів і лояльність замовників, а також підвищити зростання продажів.

Налаштування даної функції здійснюється безкоштовно за завданням користувача Віртуальної АТС і з урахуванням всієї специфіки бізнесу, тим самим гарантуючи, що в компанію додзвоняться з першого разу. Доступні різні варіанти сценаріїв в залежності від часу доби, днів тижня, особливостей номера абонента (часткове або повне збіг, результати попереднього аналізу і т.д.).

Факс
Вбудований в програмне забезпечення " Телфін.Офіс " віртуальний факс позбавить від необхідності придбання реального факсимільного апарату і обов'язкових при його використанні витратних матеріалів. Даний інструмент дозволяє приймати і відправляти повідомлення скрізь, де є доступ до електронної пошти.

Віртуальний факс, реалізований на базі автоматичної телефонної системи, являє собою зручне рішення для обміну високоякісними електронними копіями документів, макетів, фотографій, дозволяє зберігати ці файли у форматі PDF. Кількість повідомлень, які можуть бути прийняті таким чином, Необмежена.

Ця функція надається безкоштовно і входить в базові можливості АТС. З її допомогою можна оптимізувати чималу частину документообігу компанії, так як доступний швидкий пошук файлів і їх пересилання. Крім того, віртуальна система обміну повідомленнями дозволяє істотно скоротити витрати на покупку обладнання та витратних матеріалів, а сам процес її використання не вимагає додаткових дій і участі секретаря.

Голосове привітання
За допомогою " Телфін.Офіс " можна записати голосове привітання-так звану візитну картку компанії, яку бачить, точніше, чує кожен потенційний клієнт при дзвінку. Створення такого вітання здійснюється у професійного диктора в студії, а значить, з приємними інтонаціями і правильно розставленими акцентами. Це дозволяє отримати дійсно якісний і чистий аудіофайл, який в подальшому буде використовуватися в IVR.
Пример работы голосового меню в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Відправка запису вітання, як і у випадку з розглянутим вище голосовим меню, здійснюється на електронну пошту протягом декількох днів. На сайті Віртуальної АТС можна ознайомитися з прикладами записів і дізнатися вартість даної послуги.

Автоматичний визначник номера
Ще одна базова функція системи " Телфін.Офіс", доступна для налаштування і подальшого використання в особистому кабінеті. З її допомогою можна персоналізувати спілкування з клієнтами і партнерами, дотримуючись загального корпоративного стилю і повідомляючи їм про те, хто дзвонить. Працює вона як для стаціонарних, так і для мобільних телефонів.
Автоматический определитель номера в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
АВН може бути налаштований для основних і додаткових (російських) номерів, підключення можливо відразу для всіх співробітників одного відділу. Система працює таким чином, що всі менеджери телефонують клієнтам з одного номера, навіть якщо фактично вони знаходяться в абсолютно різних місцях.

Текстові повідомлення
Для тих випадків, коли в розпорядженні компанії немає електронної пошти клієнта, при цьому є необхідність підтримки лояльності і періодичного нагадування про себе, «Телфін.Офіс " надає можливість відправки SMS. Це швидкий і зручний спосіб інформування, до того ж значно менш нав'язливий, ніж дзвінки на мобільний. За допомогою текстових повідомлень можна анонсувати акції та спецпропозиції, сповіщати про зміну графіка роботи, адреси або контактних даних, повідомляти і підтверджувати номер замовлення, суму, адресу і час його доставки, а також багато іншого.
Отправка и прием текстовых сообщений в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
За допомогою віртуальної АТС можна не тільки відправляти, але і приймати СМС, писати і переглядати їх в браузерному розширенні і мобільному додатку. Максимальний розмір повідомлення становить 70 символів, що дозволяє вмістити інформацію зазначеного вище типу. Сама функція доступна не тільки в рамках системи, але і для віртуальних мобільних номерів Санкт-Петербурга.

Відкритий API
"Телфін.Офіс " пропонує безкоштовний REST API, за допомогою якого можна ефективно управляти функціонуванням і конфігурацією АТС. Можливі сфери застосування: інтеграція з новим бізнес-додатком або телефонії з внутрішніми нестандартними системами компанії. З іншими прикладами і документацією можна ознайомитися на офіційному сайті системи.

Відкритий API надає можливість повідомлення про дзвінки, ініціювання вхідних викликів, отримання історії та запису дзвінків, їх перехоплення, перенаправлення на зазначені номери, прослуховування, паркування, постановки на утримання, інтерактивної обробки виклику на основі параметрів. Доступна також настройка додаткових співробітників і черг, суфлювання, звернення до обох учасників розмови, оповіщення про вільне місце і балансі, і т. д.

Конференцзв'язок
Однією з численних можливостей Віртуальної АТС «Телфін.Офіс " є конференцзв'язок. Це оптимальний метод комунікації в тих випадках, коли до розмови потрібно підключити відразу кілька співрозмовників, але організувати з ними особисту зустріч з тих чи інших причин не виходить.

Система дозволяє підключати до бесіди будь-які телефони-Внутрішні, Зовнішні, міські, мобільні. Учасники сеансу зв'язку при цьому можуть перебувати в різних містах або країнах, доступна також функція запису розмов. Для разових і / або регулярних заходів можна застосовувати постійні настройки, це може бути зроблено самостійно або за допомогою секретаря.

Відеоконференції
Крім голосової, Хмарна АТС надає можливість відеоконференцзв'язку. Це зручне рішення для швидкого зв'язку і віддаленого спілкування, яке представлено в двох варіантах – безкоштовний і виділений. Число учасників такого сеансу і його тривалість необмежені, для підключення не потрібна реєстрація, але для забезпечення безпеки кожному користувачеві можна видати пароль.
Видеоконференцсвязь в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Серед можливостей відеоконференцзв'язку слід виділити ведення статистики про активність учасників, чат для спілкування, засіб демонстрації екрану, режим «лекції», виділений сервер, запис сеансу, логотип в інтерфейсі і т. д.

Розширення браузера
Віртуальна АТС " Телфін.Офіс " доступна до використання не тільки у вигляді програмного забезпечення, але і з веб-оглядача – для цих цілей досить встановити фірмове Доповнення. З його допомогою можна здійснювати прямі дзвінки, переглядати журнал і довідник, отримувати повідомлення про вхідні та пропущені дзвінки, відправляти і приймати SMS.
Расширение для браузера в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Рішення доступне для Google Chrome , Mozilla Firefox і Яндекс.Браузера .

Співробітникам

Окрім широкого набору інструментів та функцій для компаній, у розглянутій автоматичній телефонній станції є ряд можливостей, орієнтованих на працівників – насамперед на різні аспекти їх роботи.

Черга дзвінків
"Телфін.Офіс " дозволяє організувати чергу дзвінків з метою їх утримання та ефективної обробки. Оператор, закінчивши розмову з одним клієнтом, відразу ж буде з'єднаний з іншим. Останній, перебуваючи в очікуванні підключення, зможе прослухати довідкову інформацію, музичний або рекламний ролик, заздалегідь створений для голосового меню.

Завдяки гнучким сценаріям Налаштування черги дзвінків, доступним у віртуальній АТС, кожен клієнт точно зможе додзвонитися до компанії і гарантовано отримає відповіді на всі питання, що цікавлять. Число дзвінків на лінії необмежено, доступні різні варіанти розподілу між співробітниками (відразу всім, рівномірно, послідовно, випадково, за пріоритетом).

Переклад дзвінка
Віртуальна АТС дозволяє переводити надходять виклики на будь-які, навіть зовнішні телефони. Це може бути виконано в тому числі під час розмови з можливістю паралельного спілкування і з абонентом, що телефонує, і з співробітником, на якого здійснюється переклад.

Це базова функціональність системи, що працює в двох режимах: з консультацією (дозволяє ввести колегу в курс справи) і безумовно (без повідомлення). За необхідності в налаштуваннях можна заборонити переведення дзвінків керівнику і / або конкретним відділам, наприклад, у звітні періоди або при знаходженні у відрядженнях.

Перехоплення дзвінка
Для того щоб не пропустити той чи інший вхідний дзвінок, Віртуальна АТС надає можливість їх перехоплення – переключивши виклик на свій номер всередині корпоративної мережі, фахівець зможе відповісти замість колеги, який веде більш важливу розмову або відсутній. Функція є безкоштовною і, в залежності від сценаріїв, може використовуватися як усіма співробітниками і їх групами, так і менеджерами. Як і у випадку з попереднім інструментом, доступна настройка винятків.

Переадресація
Забезпечити мобільність роботи, оптимізувати комунікабельність і підвищити лояльність клієнтів допоможе реалізована на базі системи «Телфін.Офіс " функція переадресації. Завдяки їй вхідні дзвінки можуть бути перенаправлені на будь-які номери, в тому числі мобільні і домашні. Додатково є можливість створення різних сценаріїв з урахуванням специфіки компанії, що працюють в залежності від часу доби, днів тижня та інших умов.

Переадресація дозволяє ефективно організувати віддалену роботу і відповідати на всі дзвінки, незалежно від часу доби і місця розташування. Таким чином можна легко замістити будь-якого співробітника, направивши виклик на додатковий номер колеги і забезпечивши постійний зв'язок і підтримку клієнтів в режимі 24/7.

Голосова пошта
Завжди залишатися на зв'язку і не втратити жодного контакту навіть при великій щільності дзвінків, під час нарад, у святкові та вихідні дні, в будь-який час доби допоможе єдиний поштову скриньку голосової пошти для всієї компанії і персональні ящики для співробітників, створені за індивідуальними алгоритмами. Це ще одна базова функція Віртуальної АТС " Телфін.Офіс", наділена можливістю тонкої настройки.
Голосовая почта в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Голосова пошта дозволяє записувати і зберігати повідомлення, дублювати їх і відправляти на електронну адресу. За необхідності можна обмежити доступ для прослуховування сповіщень, також є можливість отримання повідомлень про стан сховища. Розмір такого для кожного додаткового номера дорівнює 10 МБ, чого достатньо для 100 хвилин записів.

Для організації максимально ефективної роботи функції рекомендується підключити Автовідповідач (можна використовувати різні записи для різних ящиків), а для забезпечення безперебійної роботи – налаштувати оповіщення. Перевірити пошту можна безпосередньо з листа, який відправляється на вказану електронну адресу, або в особистому кабінеті системи, в розділі «Журнал дзвінків», про який ми вище вже писали.

Чорно-білі списки
Автоматична телефонна станція надає можливість блокування небажаних вхідних номерів, які були автоматично визначені. Поширюється дія даної функції в тому числі і на додаткові номери. Після занесення в чорний список абонент завжди буде чути сигнал «зайнято», за необхідності також можна задати індивідуальні настройки.

Доступно в «Телфін.Офіс " і зворотне – білий список. Дзвінок від складається в ньому абонента буде перенаправлений відповідно до зазначених раніше настройками. Можливий варіант застосування-Автоматичне з'єднання клієнта з особистим менеджером.

Для чорного і білого списків можна задати обробку для групи номерів по масці. Сама ж функція дозволить співробітникам не відволікатися на небажані дзвінки, тим самим підвищуючи якість відгуку і обробки реальних звернень. Як і багато хто з розглянутих вище, ця відноситься до числа базових можливостей Віртуальної АТС.

Групи додаткових співробітників
Для великих компаній з великою кількістю співробітників " Телфін.Офіс " надає можливість їх поділу на філії (групи), по кожній з яких можна переглядати детальну статистику. Кількість груп, які можуть бути створені за допомогою даного інструменту системи, необмежено, а адміністраторів може бути кілька. У кожного такого елемента і додаткових включених з'явиться ознака одного кольору.

Після поділу співробітників на філії керівник отримає доступ до Налаштування і статистикою, що дозволить оперативно реагувати на зміни в робочих графіках, вивчати і підвищувати якість послуг, що надаються. Інструмент також знаходить своє застосування в навчанні, наприклад, можна підключитися до розмови стажиста з клієнтом, підказувати йому, аналізувати діалог, прослуховувати записи і т. д.

Керівникам

Важливою складовою Віртуальної АТС «Телфін.Офіс " є інструментарій для керівників, що надає наступні можливості:

Запис і зберігання розмов
Робочі розмови співробітників і клієнтів, що здійснюються в рамках компанії, переговори і конференції можуть записуватися і зберігатися в архіві системи. Можливість моніторингу, що надається даним засобом, дозволяє проаналізувати процес обслуговування клієнтів і підвищити його якість, проконтролювати навантаження, скоротити витрати і посилити відповідальність персоналу. Також з його допомогою можна контролювати роботу підлеглих, підвищувати дисципліну і, що особливо важливо, запобігати витоку інформації.
Запись разговоров в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Хмарна телефонна станція надає можливість запису співробітників і черг, всіх або вибіркових дзвінків (доступна призупинення). Отримані в результаті аудіофайли зберігаються і можуть бути прослухані в особистому кабінеті АТС і/або співробітника, завантажені в форматі WAV для прослуховування в режимі офлайн. Завдяки готовим інтеграціям записи можна передавати в CPM.

Підключення до розмови
"Телфін.Офіс " надає можливість підключення до розмови. Таким чином керівник і/або диспетчер черги може в реальному часі прослуховувати діалог співробітника з клієнтом, роблячи це непомітно для останнього; в будь-який момент можна відключитися від дзвінка. Ця, як і розглянуті вище функції, дозволяє в режимі онлайн проводити навчання нових співробітників, давати їм підказки і вирішувати вузькопрофільні питання за допомогою суфлювання.
Контроль в реальном времени в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
обмеження вихідних дзвінків
Віртуальна АТС дозволяє налаштувати правила здійснення вихідних дзвінків для співробітників, наприклад, обмеживши можливість здійснення ними міжміських та/або міжнародних дзвінків. Завдяки цій функції можна не тільки підвищити залученість в роботу і відповідальність персоналу, але і заощадити кошти.

Статистика та журнал дзвінків
Дана можливість автоматичної телефонної станції дозволяє керівникам аналізувати роботу компанії і окремих її підрозділів, вести облік інформації про номери, на і з яких надходили дзвінки, бачити кількість прийнятих і пропущених, тривалість розмови, дані по співробітникам і групам. Статистика і журнал дзвінків є частиною базової функціональності " Телфін.Офіс", отримати до неї доступ можна в особистому кабінеті системи.
Статистика и журнал вызовов в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Отримана інформація допоможе оцінити персонал і якість послуг, що надаються (наприклад, зрозуміти ефективність рекламної кампанії за кількістю дзвінків на вказаний номер), створити «сильний» кадровий резерв, оптимізувати робочий процес і скласти стратегію на майбутнє.
Статистика по сотрудникам в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
оповіщення
Віртуальна АТС " Телфін.Офіс " автоматично повідомляє про пропущені виклики і наближення до ліміту вільного простору в сховищі. Повідомлення з цією інформацією відправляється на електронну пошту відповідального співробітника і дозволяє підвищити чуйність компанії і не допустити простоїв в роботі.

Переклад дзвінків в текст
Записи розмов співробітників з клієнтами можна не тільки прослухати, але і перевести в текст. Це ще одна корисна можливість хмарної системи, яку особливо зручно застосовувати для аналізу робочого процесу, контролю і підвищення якості обслуговування, навчання. Отримати доступ до даної функції можна в особистому кабінеті, звернувшись до розглянутого вище розділу «Журнал дзвінків і статистика», в якому зберігаються записи.
Пример перевода записи разговора в текст в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Дзвінки, розшифровані і перетворені Віртуальної АТС, формуються у вигляді діалогу – мова співробітника відділяється від мови клієнта або партнера, що виключає можливу плутанину в тому, кому і які висловлювання належать. Для кожної відповіді вказується точний час, завдяки чому можна визначити термін очікування учасниками бесіди. В цілому взаємодіяти з інформацією, представленою у вигляді тексту, багато в чому зручніше, ніж з аудіозаписами – її можна роздрукувати для подальшого вивчення, скопіювати і вставити, наприклад, в презентацію, щоб продемонструвати ефективний скрипт продажів.

Мобільні співробітники( FMC)

Послуга «мобільні співробітники», реалізована в хмарній АТС «Телфін.Офіс", дозволяє перетворити стільниковий телефон в робочий, створивши таким чином єдину мережу з мобільних і стаціонарних пристроїв для здійснення і прийому робочих викликів.

FMC дає можливість контролю комунікацій і дозволяє вести єдину статистику по всіх дзвінках – так як виклики йдуть через АТС, по ним фіксується вся необхідна інформація і зберігаються аудіозаписи розмов. Відстежувати історію дзвінків по конкретним клієнтам можна після інтеграції телефонії з CRM.
Функция мобильные сотрудники в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Функція "мобільні співробітники" надає можливість швидкого набору. Наприклад, для того щоб зателефонувати колезі з мобільного, досить знати його додатковий номер; набирати Корпоративний, чекати з'єднання, дзвонити на стільниковий при цьому не потрібно. Також доступні дзвінки по кожному внутрішньому додатковому в системі АТС, по короткому тризначному або на будь-який зовнішній номер.

Технологія FMC дозволяє приймати і здійснювати виклики з мобільного пристрою з урахуванням заздалегідь створених сценаріїв розподілу. Доступний також переклад, перехоплення, переадресація і коректне визначення номера. Говорячи про останній, варто відзначити, що при вхідному дзвінку на екрані телефону буде показаний оригінальний контакт абонента; при вихідному дзвінку з сім-карти клієнту буде демонструватися номер офісу, а не особистий мобільний.
Функция быстрый набор номера в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»

Інтеграція з бізнес-додатками та API

Об'єднати власне програмне забезпечення або клієнтську базу з системою «Телфін.Офіс " допоможуть готові інтеграції. Даний сервіс дозволяє оптимізувати бізнес-процеси компаній, важливою складовою яких є переговори в телефонному режимі. IP-телефонія після інтеграції з CRM надає якісну і зручну зв'язок, стаючи разом з тим багатофункціональним, настроюється і ефективним засобом контролю.

Можливість інтеграції, що надається Віртуальної АТС, дозволяє збільшити швидкість обробки вхідних дзвінків, поліпшити якість переговорів, підвищити ефективність співробітників і дисциплінувати їх, домогтися високих показників з продажу і створити компанію, дійсно орієнтовану на клієнтів.

Інтеграція з CRM дозволяє автоматично з'єднувати клієнта з відповідальним менеджером, попередньо інформуючи останнього про те, хто йому дзвонить, забезпечує допомогу в наборі номерів прямо з бази, зберігає історію всіх телефонних викликів, а також надає можливість прослуховування дзвінків безпосередньо в бізнес-додатку.

Єдиною необхідною умовою для інтеграції телефонії з CRM є наявність програмного модуля, що забезпечує зв'язок системи з клієнтською базою. Остання може бути в MS Office, 1С, Бітрікс24, МойСклад, amoCRM, U-ON Travel, SugarCRM, Simpla CMS, Мегаплан, бізнес.Ру (Клас365), Моідокументи-Туризм,MoiTuristy.ru, FrontPad, BasePlan, Orderino, Beauty Expert або Real Estate CRM та ін ознайомитися з повним переліком підтримуваних сервісів можна на офіційному сайті «Телфін.Офіс».

Моніторинг дзвінків

Хмарна АТС надає наочну інформацію по всім вхідним, вихідним і неприйнятим викликам, завдяки чому можна в реальному часі контролювати якість послуг, що надаються, а потім використовувати ці дані для поліпшення сервісу. "Моніторинг дзвінків" в " Телфін.Офіс " & 8212; це ефективний інструмент для відстеження завантаженості фахівців, що надає можливість планування їх роботи.
Средство мониторинга звонков в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Розглянута функція буде корисна не тільки для контролю і підвищення якості обслуговування клієнтів, але і при навчанні. Керівник або куратор може спостерігати за тим, як співробітник спілкується по телефону, моніторити і направляти його діяльність. За необхідності до поточного розмови можна підключитися в одному з трьох режимів: прослуховування, суфлірованіе і приєднання до бесіди.
Мониторинг звонков в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»

Оцінка якості обслуговування

У складі Віртуальної АТС є модуль «оцінка якості», за допомогою якого можна дізнатися у клієнтів їх думку про якість телефонного обслуговування в компанії. Дана система автоматично пропонує оцінити розмову за трьох-або п'ятибальною шкалою, потім на основі отриманої інформації складається аналітичний зріз з розрахунком індексу задоволеності, який і надається керівнику.

Налаштувати "оцінку якості «можна в особистому кабінеті" Телфін.Офіс " (доступно включення і відключення модуля), там же здійснюється вибір шкали і додається аудіозапис в голосове меню, що містить прохання про оцінку якості по завершенні телефонної розмови.
Мониторинг и оценка качества обслуживания в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Розглянута функція дозволяє не тільки отримати загальне уявлення про якість послуг, що надаються за той чи інший часовий відрізок, а й проаналізувати ці відомості. Доступний висновок статистики за зазначені періоди (день, тиждень, місяць, рік), вивантаження динаміки показників, порівняння – все це може бути зроблено як по окремим співробітникам, так і по відділах.
Возможность оценки качества обслуживания в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Зазначені клієнтами оцінки розмов також відображаються у вигляді фільтрів в «журналі дзвінків», що дозволяє вивантажити найбільш вдалі або, навпаки, невдалі записи розмов, вибравши в опціях відповідний бал. Це дозволяє оперативно реагувати на невдоволення клієнтів, усувати недоліки в роботі, підвищувати її якість, а кращі приклади можна використовувати при навчанні.
Пример использования оценки качества обслуживания в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Модуль» оцінка якості " віртуальної АТС допоможе в роботі керівникам компаній, відділам якості, керівникам колл-центрів і відділів підтримки клієнтів.

Адресна книга

«книга контактів» &8212; це модуль системи «Телфін.Офіс", який містить в собі базові можливості простий CRM і є віртуальною базою даних. Його використання значно спростить роботу менеджерів відділу продажів, дозволивши їм відмовитися від великовагових і складних Excel-таблиць і підвищити рівень продажів.
Книга контактов в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Даний компонент хмарної АТС-проста і зручна адресна книга, яка надає можливість створення, редагування і збереження загальних і персональних контактів, присвоювання їм груп, статусу VIP, вказівки дати наступного дзвінка (завдяки зручному фільтру можна, наприклад, сформувати список дзвінків на поточний день). До записів можна додавати коментарі (пропозиції, знижки, домовленості тощо). Також доступний імпорт списку контактів у файл формату CSV.
Адресная книга в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»

Контроль пропущених дзвінків

У компаніях, де телефонні переговори є однією з або основною спрямованістю, пропущений дзвінок цілком може вилитися в упущений прибуток або негативний відгук від клієнта, який просто не зміг додзвонитися. Віртуальна АТС " Телфін.Офіс " дозволяє вирішити цю проблему шляхом підключення функції автоматичного передзвону на неприйняті виклики.

Даний модуль перевіряє неприйняті дзвінки на випадок, якщо з клієнтом вже зв'язувалися. З його допомогою можна контролювати один або групу номерів, підключених до автоматичної телефонної станції, а також налаштовувати часовий інтервал, протягом якого здійснюється передзвін. Присутня можливість вибору варіанту зв'язку при дозвоні – доступно Миттєве з'єднання з фахівцем або запис голосового повідомлення для співробітника. Самі ж аудіофайли із записами від абонента будуть відправлятися на зазначену в Налаштуваннях електронну пошту.
Средство контроля пропущенных звонков в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Контроль пропущених (автоперезвон) - це корисна функція АТС, завдяки якій можна підвищити зростання числа продажів і підтримувати сервіс на якісно високому рівні. При цьому співробітники компанії, оперативно зв'язуючись з абонентами, не порушують тимчасових обмежень для прийому і реєстрації заявок, а значить, дотримуються норм законодавства.

Мовна аналітика

Спеціалізований модуль Віртуальної АТС здатний самостійно вивчати і аналізувати діалоги співробітників і клієнтів без необхідності прослуховування дзвінків в «живому» режимі. Сервіс розпізнає мова, перетворює її в текст, а потім оцінює за важливими для компанії показниками.
Основные функции сервиса речевой аналитики в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Даний компонент " Телфін.Офіс " дозволяє шукати діалоги за ключовими словами, для чого можуть використовуватися створені Компанією списки виразів або шаблонні словники, інтегровані в систему. До числа останніх відноситься невдоволення клієнтів, різні баги, повторні звернення, скарги на некомпетентність співробітників і т. д.
Автоматическая оценка звонков посредством речевой аналитики в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Модуль надає можливість аналізу телефонних розмов за різними параметрами і зрізами (наприклад, лексика або мовна активність абонентів, дні тижня), їх оцінки за 5-бальною шкалою, а також метадані (час очікування відповіді, утримання на лінії, число перекладів).
Создание отчетов посредством речевой аналитики в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
На основі всієї інформації, зібраної засобом мовної аналітики, створюються вичерпні звіти, представлені у вигляді графіків і таблиць з фільтрами для зручного сортування. Для забезпечення максимально оперативної реакції на дзвінок зі звіту можна задіяти тригери.

Зворотні дзвінки

Віртуальна АТС пропонує дуже зручний засіб зв'язку клієнта з компанією, який зайшов на її офіційний сайт, – це віджет веб-дзвінка. Для того щоб замовити зворотний виклик і відразу ж отримати вхідний від менеджера, досить вказати свій номер в спеціальній формі. Елемент для зворотного зв'язку має гнучкі налаштування, його можна виконати в корпоративній стилістиці компанії і/або її сайту, підібравши кращий зовнішній вигляд, елементи і колірне оформлення.
Настройка обратного звонка в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
У числі можливостей, які надає даний модуль " Телфін.Офіс", варто виділити наступні: оперативний зв'язок з відвідувачами сайту, Створення і застосування будь-яких сценаріїв обробки зворотних дзвінків, облік таких дзвінків і їх запис. Перевагами, які дає використання віджета зворотного зв'язку, є зростання клієнтів з сайту, можливість зв'язку в неробочий час, святкові та вихідні дні. Його підключення займає не більше 10 хвилин.

Автоінформатор

Організувати масовий і оперативний Автоматичний обдзвін необмеженої кількості абонентів допоможе «автоінформатор», реалізований в хмарній АТС. Дана послуга підключається на номер, куплений в Телфін, і дозволяє здійснити дзвінок на будь-який номер в світі. По суті, це додатковий канал комунікації, що дозволяє збільшити відгук і обсяг продажів, а також підвищити лояльність клієнтів.
Создание нового IVR в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
У перелік наданих функцією можливостей входить голосове меню, необмежене число обдзвонів за заданими параметрами, вибір часу початку і закінчення даної процедури, кількості спроб виклику і інтервал між ними, час очікування, переклад дзвінка на співробітника після програвання аудіозапису.
Функция автоинформатор в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Списки для обдзвону за допомогою» автоінформатора " можуть бути завантажені з CSV-файлу, а після закінчення цієї процедури генерується звіт, доступний в трьох варіантах: SMS, короткий графічний і повний.
Параметры функции автоинформатор в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Розглянута функція " Телфін.Офіс " легко налаштовується і управляється, для роботи з нею досить ПК з виходом в інтернет, телефонна лінія при цьому не потрібна. Дозволяє заощадити витрати, так як при використанні оплачуються тільки вихідні дзвінки, а установка дорогого обладнання та/або програмного забезпечення не потрібно. Також скорочуються витрати на проведення маркетингових і рекламних кампаній.

Голосовий робот

Нова функція Віртуальної АТС, яка дозволяє повністю автоматизувати процес обслуговування клієнтів. Голосовий робот автоматично обробляє дзвінки і спілкується як жива людина, він знаходить своє застосування в медичних установах, банках, інтернет-магазинах, логістичних компаніях, у туристичних операторів і операторів зв'язку, а також у багатьох інших сферах. З його допомогою можна повідомити про акцію, нагадати пацієнтам про дату прийому, клієнтам банку – про зустріч з особистим менеджером, прийняти заявку, зафіксувати скаргу і т. д.

У робота, доступного в «Телфін.Офіс", на відміну від живої людини, немає вихідних і перерв на обід, він працює відповідно до часових поясів клієнтів. Дана функціональність легко налаштовується і може бути адаптована під потреби конкретної компанії, вона інтегрується з CRM, записи дзвінків відразу ж потрапляють в клієнтські картки, також фіксується статистика викликів.

Голосовий робот здатний одночасно обробляти до 100 вхідних і вихідних дзвінків, завдяки чому жоден з клієнтів не почує сигнал «зайнято». Він допомагає здійснювати Холодні дзвінки, збирати зворотний зв'язок, відповідати на питання, знаходячи відповіді в корпоративній базі даних. Сама ж функція буде корисна для відділів маркетингу і продажів, колл-центрів, адміністративного персоналу.

Софтфон

Крім повнофункціонального програмного забезпечення для ПК у віртуальній АТС «Телфін.Офіс " є мобільні додатки, завдяки яким можна спілкуватися з клієнтами і зв'язуватися з колегами в будь-який час і в будь-якому місці, перебуваючи за межами офісу. Вони доступні для скачування в App Store і Google Play Маркеті. Також програмний телефон може бути встановлений і на комп'ютер – для спілкування в такому випадку буде потрібно використовувати гарнітуру з мікрофоном.
Версия Софтфона для iOS в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»
Софтфон-це програма IP-телефонії, яка дозволяє скоротити витрати на зв'язок, так як вона підключається до корпоративної мережі. Всі дзвінки, що здійснюються всередині компанії, в тому числі міжміські та міжнародні, безкоштовні. Співробітники, які використовують дану можливість сервісу, стають більш мобільними, а самі дзвінки доступні як з АТС, так і без неї, але в першому випадку значно зростає число функцій для бізнес-спілкування.
Версия Софтфона для Android в Виртуальной АТС «Телфин.Офис»

Гідності

  • Суттєва економія витрат компанії;
  • Автоматизація та контроль робочих процесів;
  • Підвищення якості обслуговування клієнтів;
  • Можливість роботи в режимі 24/7;
  • Наявність готових рішень та інтеграцій;
  • Надійність сервісів віртуального зв'язку, стабільність і відмовостійкість;
  • Детальні посібники з налаштування та чуйна служба підтримки.
  • Недоліки

    • Не виявлено.

    Завантажити пробну версію Віртуальної АТС «Телфін.Офіс»

    Завантажити останню версію програми з офіційного сайту

    подібні програми та статті:

    Віртуальна АТС " Телфін.Офіс»

    Рейтинг: 3.40 від 5 ( 10 голосів)
    Система: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
    Категорія: огляди програм
    вартість: 6 $
    Розмір: 100 MB
    мова: Російська
    версія: 1.0
    Віртуальна АТС Телфін.Офіс-це система обробки дзвінків і бізнес-додаток, наділене великою кількістю функцій для організації ефективної комунікації, контролю і поліпшення якості обслуговування клієнтів компанії.