Зміст
Сьогодні ми розповімо, як зробити в Фотошопі довільну фігуру. Приготуйтеся до того, що корисного матеріалу буде досить багато. Виділіть пару вільних годин на вивчення інформації з цього уроку.
Створення фігури у Photoshop
Вам належить багато чому навчитися, щоб пізнати, як зробити довільну фігуру і що в подальшому можна з нею зробити. Ви відчуєте себе професіоналом, коли зрозумієте принцип роботи програми і навчитеся самі будувати різні векторні форми. Спочатку може здатися, що робити це складно, але насправді створювати їх можна самому за допомогою всемогутнього фотошопу. Створення таких елементів є досить захоплюючим процесом. Коли ви навчитеся створювати різні фігури, зможете використовувати їх як декор при оформленні картинок і малюнків.
Отже, для початку роботи в Фотошопі потрібно ознайомитися з інструментами, які знадобляться нам для роботи. Не приступайте до створення фігур, якщо не знаєте азів програми.
Найважливіший інструмент, за допомогою якого ми будемо створювати фігуру &8212;&171; Перо & 187; , для тих, хто вже добре розуміє програму і її суть, можна спробувати використовувати такі інструменти, як «Еліпс» , «прямокутник» . Але ці інструменти не підійдуть, якщо потрібно створити складну форму, в такій ситуації вибирайте &171; Перо & 187; .
Детальніше: інструмент & 171; Перо & 187; в Фотошопі-теорія і практика
Давайте спробуємо створити фігуру пряникового чоловічка.
Етап 1: побудова форми
- Для початку виберіть інструмент, яким будете працювати &8212; &171;Перо&187; . Також для прискорення процесу можна натиснути тільки клавішу P на клавіатурі.
- Коли ви вже вибрали інструмент, яким будете працювати, зверніть увагу на верхню панель програми. Для наших цілей потрібно вибрати випадає пункт меню, який називається & 171; фігура & 187; . При залученні пера даний параметр повинен використовуватися програмою за замовчуванням, тому зазвичай міняти на початковому етапі нічого не доведеться.
- Після вибору відповідного інструменту і установки параметрів можна почати обводити майбутній шедевр. Починати потрібно з найскладнішого елемента &8212; голови малюнка. Кілька разів натисніть на ліву кнопку мишки для установки опорних точок навколо голови. Після перетягніть лінії майбутньої голови з затиснутою клавішею CTRL , щоб зігнути їх у відповідну сторону.
- Сама програма Фотошоп не знає, що вам потрібно отримати в результаті всіх дій, тому за замовчуванням зафарбовує контури фігури кольором обраного Вами фону. Це спонукає виконати наступні дії – зменшити непрозорість контурів. Поставте в панель шарів зменшення непрозорості контурів для шару, який створили. На панелі шарів є два варіанти вибору &8212; нижній шар, де розташовується вихідна фотографія, а на верхньому видно фігура, яку ви створили. Зменшіть непрозорість елемента до 50% .
- Після цих маніпуляцій голова стає видна і роботу можна продовжити в більш зручному Ключі. Працювати комфортніше, коли початкове фото видно через заливку. Тепер у нашого майбутнього пряника є голова, але чогось не вистачає? Потрібно додати очі і рот. Тепер перед вами стоїть непросте завдання. Як же додати ці елементи в малюнок? Це ми зробимо наступним кроком.
Нам знадобиться інструмент «Еліпс» .
- Тут найкращий варіант – почати з найлегшого, в даному випадку з очей. Якщо ви вмієте виводити мишкою чіткий і рівний круг, можете спробувати попрацювати пером. Але є спосіб легше-використовувати для роботи інструмент &171;Еліпс&187;
, який малює правильне коло (із затиснутою клавішею
SHIFT
).
На панелі налаштувань інструментів ви можете знайти параметр &171; відняти передню фігуру&187; ( &171;Subtract from shape area&187; ). Як стає зрозуміло з назви, він дозволяє за допомогою побудови нової форми прибрати частину існуючого сегмента.
Пам'ятайте, що потрібно додати майбутньому шедевру маленькі деталі, які прикрасять його і зроблять картинку закінченою і красивою в декоративному плані. Приступайте до дій від найлегшого до складного. Якщо функція " відняти передню фігуру» у вас відключилася, поставте її ще раз, тому що ми все ще працюємо з нею. У нашого прекрасного чоловічка все ще немає рота, тому намалюйте йому посмішку, щоб зробити його схожим на оригінальне зображення.
В уроці показаний приклад виділення Пером тільки голови чоловічка, ви ж виділяйте всю фігуру і вирізуйте гудзики, метелика і інші елементи. Приблизно так:
- Тут можна сказати, що фігурка майже готова. Залишилося зробити тільки кілька заключних дій і можна милуватися своїм досягненням. Після всіх проведених дій можна побачити фігурку цілком, це означає, що исходник нам більше не знадобиться. Тому поверніть непрозорість фігури до 100%. Вихідне зображення більше вам не потрібно, тому його можна приховати, клікнувши по значку вічка зліва від шару. Таким чином, стане видно тільки фігурку, яку ви самі намалювали.
Етап 2: збереження фігури в набір
У цьому уроці ми вчилися не просто малювати фігурку по исходнику, а довільну фігуру, тому потрібно зробити ще кілька дій, щоб отриманий чоловічок став довільною фігурою.
- Перед початком дій над картинкою виберіть саме шар з фігурою, а не з вихідною картинкою – шаблоном. При виборі шару навколо фігури буде окреслений контур. Після вибору потрібного на цьому етапі шару зайдіть в меню і виберіть " редагування-визначити довільну фігуру» .
- Потім відкриється вкладка, де вас попросять назвати елемент. Назвіть його будь-яким зрозумілим для вас ім'ям. Підтвердьте свої дії, натиснувши ОК .
Тепер у вас є Довільна фігура, яку ви створили. Дії по створенню довільної фігури закінчені. Але після цього у вас повинен з'явитися питання: "а де знайти саму фігуру і як її застосовувати на практиці?"Це буде описано в подальших діях.
Етап 3: Застосування фігури на практиці
- Вибираємо інструмент & 171; Довільна фігура & 187; .
- Шукаємо в наборі нашого тільки те створеного чоловічка. Він буде знаходиться в самому низу списку.
- Затискайте праву клавішу мишки, а потім перемістіть мишу для створення фігури. Щоб зберегти пропорції при цьому затискайте клавішу SHIFT . Також корисно знати, що якщо затискати ALT , фігура переміститься в центр, це зручно. Міняти місця розташування фігури можна за допомогою &171; пробілу&187; . Переміщайте фігуру туди, куди Вам зручно і затискайте &171; пробіл&187; . Коли ви його відпускаєте, фігура фіксується на місці, куди ви її поставили. Не лякайтеся, що в процесі роботи не буде видно довільної фігури повністю. Повинен бути видно тільки тонкий контур.
- Фотошоп за замовчуванням зафарбовує довільну фігуру фоновим кольором, тут все залежить від того, який колір поставили ви. Залишилося пару кроків, де ви зрозумієте, як міняти розмір і колір довільної фігури. Щоб змінити основний колір елемента двічі клікніть мишкою по мініатюрі шару. Відкриється палітра кольорів, звідки вже можна вибрати будь-який колір, яким буде пофарбована фігурка. Так як у нас пряниковий чоловічок, бажано пофарбувати її в бежевий, але і тут можна проявити фантазію. Підтвердіть свої дії і фігурка відразу змінить колір.
- Для того щоб змінити розмірність довільної фігури зайдіть в панель шарів і натисніть CTRL+T
. Відкриється рамка трансформації, після чого, натиснувши на будь-який кут, можна змінювати розмір фігури так, як вам знадобиться. Щоб зберегти вибрані пропорції натискайте
SHIFT
. При затиснутій клавіші
ALT
Розмір фігури буде змінюватися від центру. Якість зображення при зміні розміру не страждає, з цього приводу можна не хвилюватися.
Для повороту фігури тягніть за рамки трансформації і переміщайте курсор в потрібному напрямку. Для збереження виконаної роботи потрібно тільки натиснути ENTER і фігура залишиться такого розміру, який ви вибрали. Якщо ви захочете пересунути її потім або зменшити розмір, Виконайте ці дії знову.
У Фотошопі можна створити кілька копій довільної фігури, яку ви створили стільки разів, скільки захочеться. Коригувати положення, розмір і колір і фігури можна довільно, тільки не забувайте зберігати свої дії. У кожної фігури завжди залишаються чіткі контури і кути, зображення не втрачає своїх якостей при зміні будь-яких параметрів.
Дякую за вивчення уроку, сподіваємося, що тут ви освоїли всі маніпуляції з довільними фігурами. Успіхів в подальшому освоєнні такої цікавої і корисної програми як Фотошоп.