Зображення в Фотошопі може піддаватися розтушовуванні декількома способами. Ця стаття допоможе пояснити, чим саме є растушевка, в якому місці вона розташовується, і на прикладі покаже, яким чином її можна виконати в графічному редакторі.
Розтушовування в Photoshop
Растушевка або Feather є поступовим розчиненням країв в зображенні. Завдяки цьому краю пом'якшуються і створюється поступовий і рівномірний перехід до нижнього шару. Доступна вона може бути виключно при роботі з виділенням і зазначеної областю.
Основні положення при роботі: спочатку позначаємо параметри розтушовування, потім створюємо виділену область. Явних змін при цьому не видно, оскільки таким чином ми вказали програмі, що дві виділяються сторони потребують розчинення. Потім позбавляємося від певної частини картинки в сторону, куди передбачається розчинення. Результатом таких дій буде вибіркове видалення певних пікселів, а інші перетворяться в прозорі. Детальніше про це ми поговоримо в практичній частині уроку.
Налаштування змішування для інструментів
Група &171; виділення & 187; :
- Область у формі прямокутника;
- Область у формі овалу;
- Зона в горизонтальному рядку;
- Зона у вертикальному рядку.
Інші інструменти виділення:
- &171; ласо & 187; ;
- &171; Магнітне ласо & 187; ;
- &171; прямолінійне ласо & 187; .
Як приклад беремо один інструмент зі списку &8212; ласо . Дивимося на панель з характеристиками. Вибираємо настройку на верхній панелі інструментів, яка дасть можливість задати параметри для розтушовування, а потім виділяємо область. Для інших інструментів параметр знаходиться в тому ж місці.
Меню «Виділення»
Якщо зробити виділення певної області, на панелі управління отримаємо доступ до дій – " Виділення-Модифікація» , і далі – " Растушевка» .
Яке ж призначення даної дії, якщо на панелі з параметрами і так цілком достатньо різних налаштувань? Відповідь у правильному порядку дій. Вам необхідно все ретельно продумати перед виділенням певної частини. Потрібно визначити необхідність використання розтушовування і параметри її застосування. Якщо не обміркувати ці дії, а потім змінити ваші уподобання вже після створення виділеної області, не можна буде застосувати бажані настройки до неї з використанням панелі з параметрами.
Також виникнуть і складності при бажанні подивитися результати, при яких буде використовуватися різну кількість пікселів, оскільки для цього доведеться відкривати нову виділену область кожен раз, особливо цей процес ускладниться при роботі з комплексними об'єктами. При роботі з подібними випадками допоможе застосування команди – " Виділення-Модифікація-Розтушовування» . Спливе діалогове віконце – " розтушовування виділеної області» , де можна вводити значення, а результат буде отриманий відразу ж по застосуванні функції.
Саме за допомогою дій, розташованих в меню, а не налаштувань, що знаходяться на панелі для параметрів, вказують клавішні комбінації для здійснення якнайшвидшого доступу. У такому випадку видно, що команда буде доступною при використанні клавіш &8212; SHIFT+F6 .
Тепер переходимо до практичної сторони використання розтушовування. Починаємо створювати краю зображення з розчиненням.
Практика
- Відкриваємо картинку.
Дивимося на доступність фонового шару і якщо на палітрі шарів, де розташована мініатюра, включена іконка замку, шар заблокований. Для його активації клікніть два рази на шар. З'явиться віконце &8212; " новий шар» , тоді тисніть ОК .
- По периметру картинки створюємо виділення шару. У цьому допоможе «Прямокутна область»
.
Рамка для виділення створюється з відступом від краю.
Важливо: Команда Растушевка не буде доступною, коли з правого або з лівого від виділення боку не буде вільного простору частини зображення.
- Беремо " Виділення-Модифікація-Розтушовування»
.
У сплив віконці вам знадобитися вказати значення в пікселях для визначення габаритів розчинення країв для картинки, наприклад, ми виставили значення 50.
Виділяються кути після цього скругляются. Важливий етап, на якому потрібно визначити, що саме ви вже виділили. Якщо все правильно, в рамочці виявиться центральна частина картинки.
- Наступний крок передбачає видалення непотрібних пікселів. В такому випадку зараз відбувається видалення в центрі, але необхідно зворотне, для чого і передбачена інверсія ( CTRL+SHIFT+I ), яка нам в цьому допомагає.
- Під рамкою у нас виявляться межі картинки. Дивимося на зміну " марширують мурах»:
- Видаляємо краю картинки за допомогою натискання на клавіатурі DELETE
.
Важливо: якщо натиснути видалення більше одного разу, Фотошоп почне охоплювати більше пікселів, оскільки відбувається підсумовування ефекту видалення.
Для прикладу, ми натиснули видалення тричі.
- CTRL+D дозволить позбутися від рамочки для видалення.
Розтушовування для згладжування різких кордонів
Растушевка допоможе і для згладжування різких кордонів картинки, що досить ефективно при роботі з колажами. Помітним стає ефект неприродного перепаду країв різних об'єктів при додаванні нових ефектів до колажу. Як приклад розглянемо процес створення невеликого колажу.
- На комп'ютері створюємо папку, в яку скачаємо исходники &8212; текстуру, а також кліпарт з тваринами. Створюємо новий документ, наприклад, з розміром 655 на 410.
- Кліпарт додаємо до нового шару, для чого потрібно перейти до створеної раніше папці. Натискаємо праву кнопку мишки на зображенні з тваринами і вибираємо з спливаючого &8212; Відкрити за допомогою , потім AdobeP hotoshop .
- У новій вкладці в Фотошопі будуть відкриті тварини. Переміщаємо їх в попередню вкладку &8212; вибираємо компонент»переміщення"
, перетягуємо тварин в документ, що був заздалегідь створений. Після того як в робочому просторі відкриється потрібний документ, не відпускаючи кнопку миші, тягнемо картинку на полотно.
Має вийти наступне:
- Зображення буде великим і не поміститься цілком на полотно. Беремо команду – " вільне перетворення» , використовуючи CTRL+T . З'явиться рамка навколо шару з тваринами, необхідний розмір для якої підібрати можна завдяки її руху за кути. Це дозволить підібрати точний розмір. Тільки при цьому тримайте SHIFT , щоб не порушити пропорції в зображенні.
- Наступний етап передбачає додавання текстури до фону, для чого проробляємо знову етапи 2, 3. Поверх шару з тваринами з'явиться текстура з величезними розмірами. Залиште все як є, а не намагайтеся її зменшувати, оскільки пізніше ми її просто пересунемо. Перемістіть шар з тваринами вище текстури на палітрі з шарами.
- Уваги заслуговує процес додання контрасту краях картинки з тваринами на зеленому тлі. Дефект відділення від фону білого кольору буде видно відразу ж, оскільки ви помітите тонку смужку білого. Якщо ви цього дефекту не спостерігаєте, значить, перехід вийшов зовсім неприродний від шерсті тварини до навколишнього середовища. В такому випадку нам знадобиться растушевка для внесення поправок до країв картинки з тваринами. Виробляємо незначне розмиття, а потім плавний перехід до фону. Тримайте на клавіатурі CTRL і клікайте мишею на мініатюру, де значиться шар на палітрі &8212; це допоможе зробити виділення області по самому контуру шару.
- CTRL+SHIFT+I допоможе зробити інвертування виділення.
SHIFT+F6 вводить розмір розтушовування, для чого візьмемо 3 пікселя.
Delete допоможе видалити зайве після застосування розтушовування. Для кращого ефекту ми натиснули три рази.
CTRL+D посприяє видаленню зайвого тепер виділення.
Тепер побачимо значну різницю. Таким чином ми домоглися пом'якшення країв на нашому колажі.
Важливо: великі габарити можуть не дозволити рамочці поміститься в Видному просторі в Фотошопі. Потрібно зменшити масштаб для документа & 8212; CTRL+− .
Методи змішування допоможуть вам зробити свої композиції більш професійними.