Практичне застосування інвертування масок в Фотошопі

Как инвертировать маску в Фотошопе
В уроці про маски в Фотошопі ми побіжно торкнулися теми інвертування – «звернення» квітів зображення. Наприклад, червоний змінюється на зелений, а чорний на білий.

У випадку з масками ця дія приховує видимі зони і відкриває невидимі. Сьогодні поговоримо про практичне застосування цієї дії на двох прикладах. Для кращого розуміння процесу рекомендуємо вивчити попередній урок.

Урок: Працюємо з масками в Фотошопі

Інвертування маски

Незважаючи на те, що операція гранично проста (виконується натисканням гарячих клавіш CTRL+I ), вона допомагає нам застосовувати різні прийоми при роботі з зображеннями. Як вже було сказано раніше, розберемо два приклади використання інвертування маски.

Недеструктивне відділення об'єкта від фону

Недеструктивне означає «неруйнівне», пізніше стане зрозумілий сенс терміна.

Урок: видаляємо білий фон в Фотошопі

  1. Відкриваємо картинку з однотонним фоном в програмі і створюємо її копію клавішами CTRL+J . Создание копии исходного слоя при инвертировании маски в Фотошопе
  2. Виділяємо фігуру. В даному випадку буде доцільно скористатися " чарівною паличкою» .

    Урок: «Чарівна паличка» у фотошопі

    Инструмент Волшебная палочка для инвертирования маски в Фотошопе

    Натискаємо паличкою по фону, потім затискаємо клавішу SHIFT і повторюємо дії з білими ділянками всередині фігури.

    Выделение белых участков изображения при инвертировании маски в Фотошопе
  3. Тепер, замість того, щоб просто видалити фон ( DELETE ), ми тиснемо на значок маски в нижній частині панелі і бачимо наступне:

    Добавление маски к слою в Фотошопе

  4. Знімаємо видимість з вихідного (самого нижнього) шару.

    Снятие видимости с исходного слоя при инвертировании маски в Фотошопе

  5. Настав час скористатися нашою функцією. Натиснувши поєднання клавіш CTRL+I , інвертуємо маску. Не забуваємо перед цим активувати її, тобто, клікнути мишею.

    Инвертирование маски для отделения объекта от фона в Фотошопе

Даний спосіб хороший тим, що вихідне зображення залишається недоторканим (не зруйнованим). Маску можна редагувати за допомогою чорних і білих кистей, видаляючи зайві або відкриваючи потрібні ділянки.

Посилення контрасту фотографій

Як ми вже знаємо, маски дозволяють нам робити видимими лише ті зони, які необхідно. Наступний приклад наочно покаже, як можна скористатися цією особливістю. Зрозуміло, інвертування нам також стане в нагоді, так як саме на цьому і побудований прийом.

  1. Відкриваємо фотографію, робимо копію.

    Создание копии исходного избражения при инвертировании маски в Фотошопе

  2. Знебарвлюємо верхній шар поєднанням клавіш CTRL+SHIFT+U .

    Обесцвечивание копии исходного слоя при инвертировании маски в Фотошопе

  3. Беремо в руки " чарівну паличку» . Н верхній панелі параметрів знімаємо галку біля " суміжних пікселів» .

    Настройка Смежные пиксели инструмента Волшебная палочка при инвертировании маски в Фотошопе

  4. Вибираємо відтінок сірого кольору в місці не дуже густої тіні.

    Выделение тени инструментом Волшебная палочка при инвертировании маски в Фотошопе

  5. Видаляємо верхній знебарвлений шар, перетягнувши його на значок кошика. Інші способи, наприклад клавіша DELETE , в даному випадку не підійдуть.

    Удаление впомогательного обесцвеченного слоя при инвертировании маски в Фотошопе

  6. Знову робимо копію фонової картинки. Зверніть увагу, що тут також потрібно перетягнути шар на відповідний значок панелі, інакше ми просто скопіюємо виділення.

    Повторное создание копии исходного слоя при инвертировании маски в Фотошопе

  7. Додаємо маску до копії, натиснувши на значок.

    Добавлении маски к копии исходного слоя в Фотошопе

  8. Застосовуємо коригувальний шар під назвою " рівні» , який можна знайти в меню, що відкривається при натисканні на ще одну іконку палітри шарів.

    Применение корректирующего слоя Уровни при инвертировании маски в Фотошопе

  9. Прив'язуємо коригуючий шар до копії.

    Привязка корректирующего слоя к копии исходного изображения при инвертировании маски в Фотошопе

  10. Далі нам необхідно зрозуміти, якого роду ділянку ми виділили і залили маскою. Це можуть бути як світла, так і тіні. За допомогою крайніх повзунків по черзі намагаємося затемнити і освітлити шар. В даному випадку це тіні, значить, працюємо лівим движком. Робимо ділянки темніше, не звертаючи уваги на рвані кордону (пізніше ми від них позбудемося).

    Затемнение теней при помощи корректирующего слоя Уровни при инвертировании маски в Фотошопе

  11. Виділяємо обидва шари ( " рівні» і копію) з затиснутою клавішею CTRL і об'єднуємо їх в групу гарячими клавішами CTRL+G . Групу називаємо »тіні" .

    Объединение слоев в группу при инвертировании маски в Фотошопе

  12. Створюємо копію групи ( CTRL+J ) і перейменовуємо її в «світла» .

    Создание копии группы слоев при инвертировании маски в Фотошопе

  13. Знімаємо видимість з верхньої групи і переходимо на маску шару в групі»тіні" .

    Снятие видимости с группы Света и переход на маску слоя в группе Тени при инвертировании маски в Фотошопе

  14. Двічі натискаємо по масці, відкриваючи її властивості. Працюючи повзунком «Растушевка» , прибираємо рвані краї на кордонах ділянок.

    Удаление рваных границ при помощи растушевки маски в Фотошопе

  15. Включаємо видимість групи «світла» і переходимо на маску відповідного шару. Інвертувати.

    Включение видимости группы Света и инвертирование маски слоя в Фотошопе

  16. Двічі натискаємо по мініатюрі шару " рівні» , відкриваючи Налаштування. Тут прибираємо лівий повзунок в початкове положення і Працюємо з правим. Робимо це у верхній групі, не переплутайте.

    Осветление светлых участков корректирующим слоем Уровни при инвертировании маски в Фотошопе

  17. Згладжуємо кордону маски за допомогою розтушовування. Такого ж ефекту можна домогтися і за допомогою розмиття по Гаусу, але тоді ми не зможемо згодом регулювати параметри.

    Сглаживание границ осветления с помощью растушевки при инвертировании маски в Фотошопе

Чим же хороший цей прийом? По-перше, ми отримуємо в руки не два повзунка для регулювання контрасту, а чотири ( " рівні» ), тобто, ми можемо тонко налаштовувати тіні і світла. По-друге, у нас всі верстви мають маски, що дає можливість локально впливати на різні зони, редагуючи їх за допомогою кисті (чорної і білої).

Наприклад, можна інвертувати маски обох шарів з рівнями і білою пензликом відкрити ефект там, де він необхідний.

Ми підняли контраст фотографії з автомобілем. Результат вийшов м'який і цілком природний:

Результат усиления контраста на фотографии при помощи инвертирования маски в Фотошопе

На уроці нами були вивчені два приклади застосування інвертування маски в Фотошопі. У першому випадку ми залишили собі можливість редагувати виділений об'єкт, а в другому &8212; інвертування допомогло відокремити світло від тіні на знімку.

більше статей на цю тему: