імітуємо відображення у воді в Фотошопі

Как сделать отражение в воде в Фотошопе
Створення відображення об'єктів від різних поверхонь-одна з найскладніших завдань при обробці зображень, але, якщо ви володієте Фотошопом хоча б на середньому рівні, то це не стане проблемою.

Цей урок присвятимо створенню відображення об'єкта на воді. Для досягнення бажаного результату скористаємося фільтром»скло" і створимо для нього користувацьку текстуру.

Імітація відбиття у воді

Зображення, яке ми будемо обробляти:

Исходное изображение для создания отражения

Підготовка

  1. Перш за все, потрібно створити копію фонового шару.Создание копии исходного слоя
  2. Для того, щоб створити відображення, нам потрібно підготувати для нього простір. Йдемо в меню " зображення» і тиснемо на пункт " Розмір полотна» .

    Настройка размера холста

    В Налаштуваннях вдвічі збільшуємо висоту і міняємо розташування, клікнувши по центральній стрілці в верхньому ряду.

    Увеличение холста в два раза
  3. Далі перевернемо наше зображення (верхній шар). Застосовуємо гарячі клавіші CTRL+T , натискаємо правою кнопкою миші всередині рамки і вибираємо пункт «Відобразити по вертикалі» .

    Свободное трансформирование слоя

  4. Після відображення переміщаємо шар на вільне місце (вниз).

    Перемещение слоя на свободное место на холсте

Підготовчу роботу ми виконали, далі займемося текстурою.

Створення текстури

  1. Створимо новий документ великого розміру з рівними сторонами (квадратний).

    Создание документа для текстуры

  2. Давайте створимо копію фонового шару та застосуємо до нього фільтр " додати шум» , який знаходиться в меню " Фільтр-Шум» .

    Фильтр Добавить шум

    Значення ефекту виставляємо в 65%

    Добавление шума для текстуры
  3. Потім потрібно даний шар розмити по Гауса. Інструмент можна знайти в меню " Фільтр-Розмиття» .

    Фильтр Размытие по Гауссу

    Радіус виставляємо в 5%.

    Размытие текстуры
  4. Посилимо контрастність шару з текстурою. Натискаємо поєднання клавіш CTRL+M , викликаючи криві, і налаштовуємо так, як зазначено на скріншоті. Власне, просто рухаємо повзунки.

    Прменение кривых

  5. Наступний крок дуже важливий. Нам необхідно скинути кольору на дефолтні (основний – чорний, фоновий – білий). Робиться це натисканням на клавішу D .

    Сброс цветов по дефолту

  6. Тепер йдемо в меню " Фільтр-Ескіз-Рельєф» .

    Фильтр Рельеф

    Значення деталізації і зміщення виставляємо в 2 , світло – знизу .

    Настройка фильтра Рельеф
  7. Застосуємо ще один фільтр – " фільтр-розмиття-розмиття руху» .

    Фильтр Размытие в движении

    Зміщення має бути 35 пікселів , кут – 0 градусів .

    Настройка размытия в движении
  8. Заготовка для текстури готова, далі нам потрібно помістити її на наш робочий документ. Вибираємо інструмент»переміщення"

    Инструмент Перемещение

    І перетягуємо шар з полотна на вкладку з замком.

    Перемещение слоя на вкладку

    Не відпускаючи кнопку миші, чекаємо відкриття документа і поміщаємо текстуру на полотно.

    Помещение изображения на холст
  9. Оскільки текстура набагато більше нашого полотна, то для зручності редагування доведеться змінити масштаб клавішами CTRL+ «-» (мінус, без лапок).
  10. Застосовуємо до шару з текстурою Вільне трансформування ( CTRL+T ), натискаємо праву кнопку миші і вибираємо пункт «Перспектива» .

    Перспектива

  11. Стискаємо верхній край зображення до ширини полотна. Нижній край так само стискаємо, але менше. Потім знову включаємо Вільне трансформування і підганяємо розмір під відображення (по вертикалі).
    Ось що в результаті повинно вийти:

    Результат трансформирования

    Натискаємо клавішу ENTER і продовжуємо створювати текстуру.

  12. В даний момент ми знаходимося на верхньому шарі, який трансформували. Залишаючись на ньому, затискаємо CTRL і натискаємо по мініатюрі шару з замком, який знаходиться нижче. З'явиться виділення. Загрузка выделенной области
  13. Натискаємо CTRL+J , виділення буде скопійовано на новий шар. Це і буде шар з текстурою, Старий можна видалити.

    Новый слой с текстурой

  14. Далі натискаємо правою кнопкою миші по шару з текстурою і вибираємо пункт " створити дублікат шару» .

    Пункт меню Создать дубликат слоя

    В блоці»призначення" вибираємо «Новий» і даємо назву документу.

    Создание дубликата слоя

    Відкриється новий файл з нашої багатостраждальної текстурою, але на цьому її страждання не закінчилися.

  15. Зараз нам потрібно видалити прозорі пікселі з полотна. Йдемо в меню " Зображення-Тримінг» . Пункт меню Трмминг

    І вибираємо обрізку на підставі " прозорих пікселів»

    Удление прозрачных пикселей

    Після натискання кнопки ОК вся прозора область у верхній частині полотна буде обрізана.

    Результат тримминга
  16. Залишилося лише зберегти текстуру у форматі PSD ( «Файл-Зберегти як» ).

    Сохранение текстуры

Створення відображення

  1. Приступаємо до створення відображення. Переходимо на документ з замком, на шар з відбитим зображенням, з верхнього шару з текстурою знімаємо видимість.

    Переход на документ с замком

  2. Переходимо до меню " Фільтр-Спотворення-Скло» .

    Фильтр Искажение-Стекло

    Шукаємо значок, як на скріншоті, і натискаємо " завантажити текстуру» .

    Загрузка текстуры

    Це буде збережений на попередньому етапі файл.

    Открытие файла
  3. Всі налаштування підбирайте під своє зображення, тільки не чіпайте масштаб. Для початку можна вибрати установки з уроку.

    Настройки фильтра Стекло

  4. Після застосування фільтра включаємо видимість шару з текстурою і переходимо на нього. Міняємо режим накладення на «М'яке світло» і знижуємо непрозорість.

    Режим наложения и Непрозрачность

  5. Відображення, в загальному-то, готове, але потрібно розуміти, що вода &8212; не дзеркало, до того ж, крім замку і трави, в ній відбивається і небо, яке знаходиться поза зоною видимості. Створюємо новий порожній шар і заливаємо його синім кольором, можна взяти зразок з неба.

    Заливка слоя цветом неба

  6. Переміщаємо цей шар над шаром з замком, потім тиснемо ALT і натискаємо лівою кнопкою миші по кордоні між шаром з кольором і шаром з перевернутим замком. При цьому створиться так звана " відсічна маска» .

    Создание обтравочной маски

  7. Тепер додаємо звичайну білу маску.

    Добавление маски

  8. Беремо в руки інструмент «градієнт» .

    Инструмент Градиент

    В Налаштуваннях вибираємо " від чорного до білого» .

    Выбор градиента
  9. Протягуємо градієнт по масці зверху вниз.

    Применение градиента

    Результат:

    Результат применения градиента
  10. Знижуємо непрозорість шару з кольором до 50-60% .

    Снижение непрозрачности слоя с цветом

Ну що ж, подивимося, якого результату нам вдалося досягти.

Результат обработки Отражение в воде

Великий обманщик Фотошоп в черговий раз довів (з нашою допомогою, звичайно) свою спроможність. Сьогодні ми вбили двох зайців-навчилися створювати текстуру і імітувати з її допомогою відображення об'єкта на воді. Ці навички знадобляться вам надалі, адже при обробці фото мокрі поверхні далеко не рідкість.

більше статей на цю тему: