Зміст
Списком літератури називають перелік літературних джерел в документі, на які посилався користувач при його створенні. Також, до списку літератури зараховують цитовані джерела. У програмі MS Office передбачена можливість швидкого і зручного створення списків літератури, в яких будуть використовуватися відомості про джерело літератури, зазначені в текстовому документі.
Урок: як в Ворді зробити автоматичне зміст
Додавання посилання та літературного джерела до документа
Якщо ви додасте до документа нове посилання, також буде створено нове літературне джерело, воно відображатиметься у списку посилань.
- Відкрийте документ, в якому необхідно створити список літератури, і перейдіть у вкладку"посилання" .
- У групі "списки літератури" клікніть по стрілці, розташованої поруч з пунктом "Стиль" .
- Зі спадного меню виберіть стиль, який потрібно застосувати до літературного джерела та посилання.
- Клацніть по місцю в кінці документа або виразу, яке буде використовуватися в якості посилання.
- Натисніть кнопку "Вставити посилання" , розташовану в групі "посилання та списки літератури" , вкладка "посилання" .
- Виконайте необхідну дію:
- Додати нове джерело: додавання відомостей про нове джерело літератури;
- Додати новий заповнювач: додавання заповнювача, необхідного для відображення знаходження цитати в тексті. Ця команда також дозволяє вводити додаткові відомості. У диспетчері джерел близько джерел заповнювачів з'явиться знак питання.
- Натисніть стрілку, розташовану поруч із полем "Тип джерела" , щоб ввести відомості про джерело літератури.
- Введіть необхідні бібліографічні відомості про вибране джерело літератури.
Примітка: якщо документ, в який ви додаєте список літератури, відноситься до області суспільних наук, для літературних джерел і посилань рекомендовано застосовувати стилі “APA” і “MLA” .
Примітка: в якості літературного джерела може виступати книга, веб-ресурс, звіт і т. д.
Порада: для введення додаткових відомостей встановіть галочку навпроти пункту "Показати всі поля списку літератури" .
Примітки:
- Якщо в якості стилю для джерел ви вибрали ГОСТ або ISO 690, при цьому посилання не є унікальною, до коду необхідно додати буквений символ. Приклад такого посилання: [Pasteur, 1884a] .
- Якщо в якості стилю для джерела використовується "ISO 690 & 8212; Цифрова послідовність" , А Посилання при цьому розташовуються непослідовно, для коректного відображення посилань клікніть по стилю “ISO 690” і натисніть “ENTER” .
Урок: як в MS Word зробити штамп по ГОСТу
Пошук джерела літератури
Залежно від того, який тип документа ви створюєте, а також від того, який його обсяг, список літературних джерел теж може бути різним. Добре, якщо перелік літератури, до якої звертався Користувач, невеликий, але ж і протилежне цілком можливо.
У разі, якщо список літературних джерел дійсно великий, не виключено, що посилання на деякі з них буде вказана в іншому документі.
- Перейдіть на вкладку"посилання"
і натисніть кнопку
"управління джерелами"
, розташовану в групі
"посилання та списки літератури"
.
Примітки:
- Якщо ви відкриєте новий документ, який ще не містить у своєму складі посилань і цитат, літературні джерела, які були використані в документах і створені раніше, будуть розташовуватися в списку "головний список" .
- Якщо ви відкриєте документ, у якому вже є посилання та цитати, їх літературні джерела відображатимуться у списку "поточний список" . Літературні джерела, на які були посилання в даному і/або створених раніше документах, теж будуть знаходитися в списку "головний список".
- Для пошуку необхідного літературного джерела, виконайте одну з наступних дій:
- Сортуйте за заголовком, іменем автора, тегом посилання або роком. В отриманому списку знайдіть потрібний літературне джерело;
- Введіть в рядку пошуку ім'я автора або заголовок літературного джерела, який необхідно знайти. У динамічно оновленому списку будуть показані елементи, які відповідають Вашому запиту.
Урок: як в Ворді зробити заголовок
Порада: Якщо вам необхідно вибрати інший основний (головний) список, з якого можна буде імпортувати літературні джерела в документ, з яким ви працюєте, натисніть кнопку "огляд" (раніше "огляд у менеджері ресурсів" ). Цей метод особливо зручно використовувати при наявності спільного доступу до файлу. Таким чином в якості списку з джерелом літератури може використовуватися документ, розташований на комп'ютері колеги або, наприклад, на веб-вузлі навчального закладу.
Редагування заповнювача посилань
У деяких ситуаціях може виникнути необхідність створити заповнювач, в якому буде відображатися місце розташування посилання. При цьому, повні бібліографічні відомості про джерело літератури планується додати пізніше.
Так, якщо список вже створений, то зміни відомостей про джерело літератури автоматично будуть відображені в списку літератури, якщо раніше він вже був створений.
Примітка: близько заповнювача в диспетчері джерел з'явиться знак питання.
- Натисніть кнопку "управління джерелами" , розташовану в групі "посилання та списки літератури" , вкладка "посилання" .
- Виберіть у розділі "поточний список" заповнювач, який потрібно додати.
- Натисніть "змінити" .
- Натисніть стрілку, встановлену поруч із полем "Тип джерела" , щоб вибрати відповідний тип, а потім почніть вводити відомості про джерело літератури.
- Введіть необхідні бібліографічні відомості про джерело літератури.
- Встановіть галочку навпроти пункту "Показати всі поля списку літератури" , щоб ввести більше відомостей про джерело літератури.
Примітка: у менеджері джерел джерела заповнювачів подаються в алфавітному порядку відповідно до Імен тегів (так само, як і решта джерел). За замовчуванням імена тегів заповнювачів є номерами, але за бажанням Ви завжди можете вказати будь-яке інше ім'я для них.
Примітка: в якості літературного джерела може виступати книга, журнал, звіт, веб-ресурс і т. д.
Порада: Якщо ви не бажаєте вручну вводити імена в необхідному або необхідному форматі, для спрощення завдання використовуйте кнопку "змінити" для заповнення.
Урок: як в Word упорядкувати список в алфавітному порядку
Створення списку літератури
Ви можете створити список літератури в будь-який момент після того, як до документа було додано одне або кілька літературних джерел. У разі, якщо для створення закінченої посилання відомостей недостатньо, можна використовувати заповнювач. При цьому, ввести додаткові відомості можна буде пізніше.
Примітка: у списку посилань не відображаються заповнювачі посилань.
- Клікніть в тому місці документа, де повинен знаходитися список літератури (найімовірніше, це буде кінець документа).
- Натисніть кнопку "Список літератури" , розташовану в групі "посилання та списки літератури" , вкладка "посилання" .
- Для додавання списку літератури в документ, виберіть пункт "Список літератури" (розділ "вбудовані" ) &8212; це стандартний формат списку посилань.
- У вказане місце документа буде додано створений вами список літератури. Якщо це необхідно, змініть його зовнішній вигляд.
Урок: форматування тексту в Ворді
Ось, власне, і все, адже тепер ви знаєте, як створити список літератури в Microsoft Word, попередньо підготувавши список літературних джерел. Бажаємо вам легкого і результативного навчання.