Зміст
Про інструменти і функції програми Microsoft Word, пов'язаних зі створенням і зміною таблиць, ми вже писали неодноразово. Однак, в деяких ситуаціях перед користувачами виникає завдання протилежного характеру &8212; необхідність прибрати таблицю в Ворді з усім її вмістом або ж видалити всі дані або їх частину, залишивши при цьому незмінною саму таблицю.
Урок: Як в Word зробити таблицю
Видалення таблиці з усім вмістом
Отже, якщо ваше завдання-видалити таблицю разом із усіма даними, що містяться в її клітинках, виконайте такі дії:
- Наведіть курсор на таблицю, щоб у верхньому лівому куті з'явився значок переміщення [ ].
- Клікніть по цьому значку (таблиця теж виділиться) і натисніть кнопку “BackSpace” .
- Таблиця разом з усім її вмістом буде видалена.
Урок: як в Ворді скопіювати таблицю
Видалення всього або частини вмісту таблиці
Якщо ж ваше завдання & 8212; видалити всі дані містяться в таблиці або їх частина, виконайте наступне:
- Виділіть за допомогою мишки все осередки або ті осередки (стовпці, рядки), вміст яких ви хочете видалити.
- Натисніть кнопку “Delete” .
- Весь вміст таблиці або виділений вами фрагмент будуть видалені, таблиця при цьому залишиться на своєму колишньому місці.
Уроки:
як в MS Word об'єднати комірки таблиці
Як додати рядок до таблиці
Власне, в цьому і полягає вся інструкція дотичного того, як видалити таблицю в Ворді з її вмістом або тільки дані, які в ній містяться. Тепер ви знаєте ще більше про можливості цієї програми, в цілому, а також про таблиці в ній, зокрема.