перенесення рядка в межах комірки в Microsoft Excel

Як відомо, за замовчуванням в одній комірці листа Excel розташовується один рядок з числами, текстом або іншими даними. Але, що робити, якщо потрібно перенести текст в межах одного осередку на інший рядок? Це завдання можна виконати, скориставшись деякими можливостями програми. Давайте розберемося, як зробити подачу рядка в комірці в Excel.

Способи перенесення тексту

Деякі користувачі намагаються перенести текст всередині комірки натисканням на клавіатурі кнопки Enter . Але цим вони домагаються тільки того, що курсор переміщається на наступний рядок листа. Ми ж розглянемо варіанти перенесення саме всередині осередку, як дуже прості, так і більш складні.

Спосіб 1: використання клавіатури

Найпростіший варіант перенесення на інший рядок, це встановити курсор перед тим відрізком, який потрібно перенести, а потім набрати на клавіатурі поєднання клавіш Alt (ліворуч) + Enter .

Ячейка где нужно перенести слова в Microsoft Excel

На відміну від використання лише однієї кнопки Enter , за допомогою цього способу буде досягнутий саме такий результат, який ставиться.

Перенос слов очуществлен в Microsoft Excel

Урок: гарячі клавіші в Екселі

Спосіб 2: форматування

Якщо перед Користувачем не ставиться завдання перенести на новий рядок строго певні слова, а потрібно тільки вмістити їх в межах одного осередку, не виходячи за її межі, то можна скористатися інструментом форматування.

  1. Виділяємо клітинку, в якій текст виходить за межі кордонів. Кількома по ній правою кнопкою миші. У списку вибираємо пункт " Формат комірок...» .
  2. Переход в формат ячеек в Microsoft Excel
  3. Відкривається вікно форматування. Переходимо у вкладку " вирівнювання» . У блоці налаштувань " відображення» вибираємо параметр " переносити за словами» , позначивши його галочкою. Тиснемо на кнопку «OK» .
Формат ячеек в Microsoft Excel

Після цього, якщо дані будуть виступати за межі осередку, то вона автоматично розшириться в висоту, а слова стануть переноситися. Іноді доводиться розширювати межі вручну.

Щоб подібним чином не форматувати кожен окремий елемент, можна відразу виділити цілу область. Недолік даного варіанту полягає в тому, що перенесення виконується тільки в тому випадку, якщо слова не будуть вміщатися в межі, до того ж розбиття здійснюється автоматично без урахування бажання користувача.

Спосіб 3: використання формули

Також можна здійснити перенесення всередині осередку за допомогою формул. Цей варіант особливо актуальний в тому випадку, якщо вміст виводиться за допомогою функцій, але його можна застосовувати і в звичайних випадках.

  1. Відформатуйте клітинку, як зазначено в попередньому варіанті.
  2. Виділіть клітинку і введіть в неї або в рядок формул наступний вираз:

    =ЗЧЕПЛЕННЯ("ТЕКСТ1";СИМВОЛ(10);"ТЕКСТ2")

    Замість елементів «ТЕКСТ1» і " ТЕКСТ2» потрібно підставити слова або набори слів, які хочете перенести. Інші символи формули змінювати не потрібно.

  3. Применение функции СЦЕПИТЬ в Microsoft Excel
  4. Для того, щоб результат відобразився на аркуші, натисніть кнопку Enter на клавіатурі.
Слова перенесены при помощи фнкции в Microsoft Excel

Головним недоліком даного способу є той факт, що він складніше у виконанні, ніж попередні варіанти.

Урок: корисні функції Excel

В цілому користувач повинен сам вирішити, яким із запропонованих способів оптимальніше скористатися в конкретному випадку. Якщо ви хочете тільки, щоб всі символи вміщалися в межі осередку, то просто відформатуйте її потрібним чином, а найкраще відформатувати весь діапазон. Якщо ви хочете влаштувати перенесення конкретних слів, то наберіть відповідне поєднання клавіш, як розказано в описі першого способу. Третій варіант рекомендується використовувати тільки тоді, коли дані підтягуються з інших діапазонів за допомогою формули. В інших випадках використання даного способу є нераціональним, так як є набагато простіші варіанти вирішення поставленого завдання.

більше статей на цю тему: