видалення порожніх рядків у таблиці Microsoft Excel

Таблиці, в яких присутні порожні рядки, виглядають не дуже естетично. До того ж, через зайві рядків навігація по ним може ускладнитися, так як доведеться прокручувати більший діапазон осередків для переходу з початку таблиці в кінець. Давайте з'ясуємо, які існують способи видалення порожніх рядків в програмі Microsoft Excel, і як їх прибрати швидше і простіше.

Стандартне видалення

Найвідомішим і популярним способом видалення порожніх рядків, є використання контекстного меню програми Ексель.

  1. Щоб прибрати рядки таким способом, виділяємо діапазон осередків, який не містить даних, і натискаємо правою кнопкою миші. У розкрився контекстному меню робимо перехід по пункту»Видалити...". Можна не викликати контекстне меню, а набрати на клавіатурі поєднання клавіш «Ctrl+-».
  2. Переход к удалению строки через контекстное меню в Microsoft Excel
  3. З'являється невелике віконце, в якому потрібно вказати, що конкретно ми хочемо видалити. Виставляємо перемикач в позицію»рядок". Тиснемо на кнопку "OK".
  4. Удаление ячеек в Microsoft Excel
  5. Після цього, всі рядки виділеного діапазону будуть видалені.

Як альтернативний варіант, можна виділити осередки у відповідних рядках, і перебуваючи у вкладці «Головна», клікнути на кнопку «Видалити», яка розташована в блоці інструментів «осередки» на стрічці. Після цього, відразу відбудеться видалення без додаткових діалогових вікон.

Удаление строк в Microsoft Excel

Звичайно, спосіб дуже простий і відомий. Але, чи є він найзручнішим, швидким і безпечним?

Сортування

Якщо порожні рядки розташовані в одному місці, то їх видалення буде досить легким. Але, якщо вони розкидані по всій таблиці, то їх пошук і видалення може зайняти значний час. В цьому випадку, повинна допомогти сортування.

  1. Виділяємо всю табличну область. Кількома по ній правою кнопкою миші, і в контекстному меню вибираємо пункт «сортування». Після цього, з'являється ще одне меню. У ньому потрібно вибрати один з наступних пунктів: «Сортування від А до Я», «від мінімального до максимального», або «від нового до старого». Який саме з перерахованих пунктів буде знаходитися в меню, залежить від типу даних, які розміщені в осередках таблиці.
  2. Сортировка в Microsoft Excel
  3. Після того, як вищевказана операція буде виконана, всі порожні клітинки перемістяться в самий низ таблиці. Тепер, ми можемо видалити ці осередки будь-яким з тих способів, про які йшла мова в першій частині уроку.
  4. Удаление отсортированных строк в Microsoft Excel
  5. Якщо критично важливий порядок розміщення осередків в таблиці, то перед тим як зробити сортування, вставляємо в середину таблиці ще один стовпець.
  6. Вставка столбца в Microsoft Excel
  7. Всі комірки цього стовпця нумеруємо по порядку.
  8. Нумерация столбца в Microsoft Excel
  9. Потім, виробляємо сортування по будь-якому іншому стовпчику, і видаляємо переміщені вниз осередки, як уже описувалося вище.
  10. Після цього, щоб повернути порядок рядків до того, який вже був перед сортуванням, проводимо сортування в колонці з номерами рядків «від мінімального до максимального».
  11. Сортировка от минимального к максимальному в Microsoft Excel
  12. Як бачимо, рядки вишикувалися в колишньому порядку, виключаючи порожні, які видалені. Тепер, нам залишилося тільки видалити доданий стовпець з порядковими номерами. Виділяємо цей стовпець. Потім натискаємо на кнопку на стрічці»видалити". У розкрився меню вибираємо пункт»Видалити стовпці з листа". Після цього, потрібний стовпець буде видалений.
  13. Удаление столбца в Microsoft Excel

Урок: сортування в Microsoft Excel

Застосування фільтра

Ще одним варіантом приховати порожні клітинки є застосування фільтра.

  1. Виділяємо всю область таблиці, і, розташовуючись у вкладці «Головна», робимо клік по кнопці «сортування і фільтр», яка розташована в блоці налаштувань «редагування». У меню, робимо перехід по пункту»фільтр".
  2. Включение фильтра в Microsoft Excel
  3. В осередках шапки таблиці з'являється характерний значок. Кількома по цьому значку в будь-якому на ваш вибір стовпці.
  4. У меню, знімаємо галочку з пункту «порожні». Тиснемо на кнопку "OK".Фильтр в Microsoft Excel

    Як бачимо, після цього, всі порожні рядки зникли, так як вони були відфільтровані.

  5. Пустые ячейки скрыты в Microsoft Excel

    Урок: Як використовувати Автофільтр у Microsoft Excel

Виділення клітин

Ще один спосіб видалення використовує виділення групи порожніх комірок.

  1. Щоб використовувати цей спосіб, спочатку виділяємо всю таблицю. Потім, перебуваючи у вкладці «Головна», натискаємо на кнопку «Знайти і виділити», яка розташована на стрічці в групі інструментів «редагування». У меню, натискаємо по пункту»виділення групи осередків...".
  2. Переход к выделению группы ячеек в Microsoft Excel
  3. Відкривається вікно, в якому переставляємо перемикач в позицію «порожні клітинки». Тиснемо на кнопку "OK".
  4. Выделение пустых ячеек в Microsoft Excel
  5. Як бачимо, після цього, всі рядки, що містять порожні клітинки, виділилися. Тепер тиснемо на вже знайому нам кнопку «Видалити», розташовану на стрічці в групі інструментів «осередки».
  6. Удаление пустых ячеек в Microsoft Excel
  7. Після цього, всі порожні рядки будуть видалені з таблиці.
  8. Пустые ячейки удалены в Microsoft Excel

Важливе зауваження! Останній спосіб не можна використовувати в таблицях з перекриваються діапазонами, і з порожніми осередкам, які знаходяться в рядках, де є дані. В цьому випадку, може статися зміщення осередків, і таблиця порушиться.

Як бачимо, існує кілька способів видалення порожніх комірок з таблиці. Яким саме способом краще скористатися, залежить від складності таблиці, і від того, як саме по ній розкидані порожні рядки (розташовуються одним блоком, або перемішані з рядками, заповненими даними).

більше статей на цю тему: