усунення проблем з відображенням зображень в Яндекс.Браузері

Причина 1: відображення вимкнено в Налаштуваннях

Відображення картинок в Яндекс.Браузері можна відключити як для будь-якого сайту вибірково, так і для всіх. Спочатку цей параметр, природно, включений, але при необережній налаштуванні або збої, наприклад в ході оновлення версії веб-оглядача, демонстрація картинок може виявитися вимкнена. Перевірити і змінити це можна наступним чином:

  1. Через меню перейдіть до &171;Налаштування&187; .
  2. Переход в настройки Яндекс.Браузера для проверки статуса функции отображения изображений
  3. За допомогою лівої панелі перейдіть в категорію &171;сайти&187; і клікніть по посиланню &171;Розширені налаштування сайтів&187; .
  4. Переход в расширенные настройки сайтов для проверки статуса функции отображения изображений в Яндекс.Браузере
  5. Серед списку налаштувань знайдіть &171; відображення зображень&187; і переконайтеся, що виставлено значення &171;дозволено&187; .
  6. Включение функции отображения изображений в настройках Яндекс.Браузера
  7. Не зайвим буде заглянути в підрозділ &171;налаштування сайтів&187; , посилання на який знаходиться тут же.
  8. Проверка исключений отображения изображений в настройках Яндекс.Браузера
  9. Тут же рекомендуємо переключитися в категорію &171; системні & 187; , знову ж таки, через панель зліва, і в блоці &171;продуктивність&187; перевірити відсутність галочки поруч з пунктом &171; оптимізувати зображення для економії оперативної пам'яті & 187; .
  10. Отключение оптимизации изображений для экономии оперативной памяти в настройках Яндекс.Браузера
  11. Сторінки браузера може знадобитися перезавантажити або перезапустити його цілком.

Ви також могли випадково вимкнути відображення зображень для певної URL-адреси. Дізнатися про це можна як за допомогою пункту 4 інструкції вище, так і відкривши налаштування сайту.

  1. Клікніть по значку з замком або знаком оклику лівіше адреси сайту. У випадаючому меню буде видно напис про те, що функція & 171; показувати картинки & 187; вимкнено. Натискання по тумблеру змінить її статус.
  2. Включение отображения изображений через быстрые настройки сайта в Яндекс.Браузере
  3. Перезавантажте сторінку, на якій відсутня графічна складова. Якщо проблема полягала в розглянутому параметрі, картинки знову будуть відображатися.
  4. Перезагрузка страницы после включения отображения изображений через быстрые настройки сайта в Яндекс.Браузере

Причина 2: переповнення або помилки кешу та файлів cookie

Нерідко проблеми з відображенням картинок на деяких сайтах викликає кеш, рідше &8212; cookie. Дізнатися розгорнуто про призначення цих складових можете за посиланнями нижче.

Детальніше: що таке кеш і cookie у браузері

Коли картинки не відображаються на одному сайті або відображаються некоректно, досить просто оновити сторінку, ігноруючи вже збережений на комп'ютері кеш. Для цього натисніть клавіші Ctrl + F5 і дочекайтеся завантаження сторінки. У разі виправлення проблеми подальших дій робити не потрібно. Запам'ятайте цю гарячу клавішу і використовуйте її в майбутньому, коли на якомусь сайті знову зустрінете таку неполадку (не обов'язково з зображеннями, вона може виправити деякі неробочі кнопки і стилі, якщо це було викликано помилками кешування).

Тепер розглянемо ситуацію, коли картинки не відображаються на декількох URL відразу. Перевірити, чи дійсно винні кеш і куки, можна дуже просто, не вдаючись до їх очищення.

  1. Запустіть режим інкогніто через меню або клавішами Ctrl + Shift + N .
  2. Переход в режим инкогнито через меню Яндекс.Браузера для проверки отображения изображений

  3. Під плитками закладок переконайтеся, що параметр увімкнено & 171; блокувати файли cookie з інших сайтів&187; .
  4. Включение блокировки cookie в режиме инкогнито Яндекс.Браузера для проверки отображения изображений
  5. Тепер відкрийте той сайт, на якому у вас не відображаються картинки. Якщо зараз ви їх бачите, значить, з більшим ступенем ймовірності причина або в кеші/куках, або в розширеннях, про які ми поговоримо трохи нижче. Спершу краще очистити кеш, так як його видалення ні на що не впливає і позитивно позначається на вільному просторі жорсткого диска.

    Детальніше: очищення кешу Яндекс.Браузера

  6. А якщо це не допомогло, видаліть вже куки. Враховуйте, що після цього вам доведеться входити на всі сайти з особистим аккаунтом заново!

    Детальніше: видалення cookie в Яндекс.Браузері

  7. Перезапустіть браузер або оновіть сторінки, на яких не видно картинки.

Причина 3: Блокування відображення розширеннями

Деякі доповнення також можуть виявитися винуватцями ситуації, що склалася. Переважно це маловідомі розширення-блокувальники реклами і запобігають відстеження, використання скриптів сайтами укупі з неправильним налаштуванням від користувача. Звичайно, перешкодити нормальній роботі можуть і зовсім інші доповнення, тому необхідно упевнитися в чистоті всього того програмного забезпечення, яке було встановлено в Яндекс.Браузер.

  1. Рекомендуємо, як і в причини 2 , запустити режим інкогніто і відкрити той же самий сайт. Оскільки в цьому режимі ніякі розширення не працюють (якщо ви не включали їх функціонування самостійно), можете оцінити різницю у відображенні вмісту під вашим профілем і в інкогніто. При її наявності переходите в розділ меню & 171; Доповнення&187; .
  2. Переход в раздел Дополнения Яндекс.Браузера через меню для поиска влияющего на отображение изображений расширения
  3. Опустіться до блоку &171; з інших джерел&187; і шукайте винуватця. Можете відключати їх по черзі, після чого перезавантажувати сторінку і дивитися, чи з'явилися на ній картинки.
  4. Кнопки отключения расширений, установленных из сторонних источников в Яндекс.Браузере, для поиска виновного в проблемах с отображением изображений
  5. Виявлене розширення або налаштуйте по-іншому, або видаліть, навівши курсор на рядок з ним для появи відповідної кнопки.
  6. Кнопка удаления расширения, виновного в проблемах с отображением изображений в Яндекс.Браузере

Причина 4: Проблеми на сайті

Якщо збій помічений тільки на одному сайті, є величезна ймовірність того, що ваш браузер і інтернет-підключення тут зовсім ні до чого. Нерідко помилки виникають на стороні ресурсу, і виправити їх користувачеві не представляється можливим. За умови, що сайт ще активно обслуговується, адміністратор, швидше за все, вже сам знає про проблему і займається її усуненням. Або, якщо винен хостинг, на якому зберігаються всі картинки, це робить він.

Зачекайте кілька хвилин або годин &8212; зазвичай за цей проміжок часу усуваються помилки. Однак цього не варто очікувати від дуже старих і покинутих адрес. Як правило, подібне там не виправляється, оскільки адміністратор вже не бере участі в житті сайту.

Причина 5: Відключений JavaScript

Дуже рідкісна причина, проте вимагає згадки, &8212; відключений JavaScript. Деякі користувачі могли в якихось своїх цілях деактивувати його роботу, не підозрюючи, що багато картинки через це перестануть відображатися, будучи частиною JS-блоків на сайтах.

Відключити роботу JavaScript можна як на одному сайті, так і в веб-браузері повністю, і від цього буде залежати тип включення. Якщо ви блокували JS на конкретному URL, активується назад він так:

  1. Відкрийте вкладку з сайтом і натисніть по значку замку або знака оклику, що знаходиться зліва від адреси. Якщо JS відключений, ви відразу ж побачите відповідний пункт. Клацніть по тумблеру, щоб змінити стан цієї настройки.
  2. Включение JavaScript через быстрые настройки сайта в Яндекс.Браузере при проблемах с отображением изображений

  3. Тепер оновіть сторінку.
  4. Обновление страницы после включения JavaScript через быстрые настройки сайта в Яндекс.Браузере при проблемах с отображением изображений

JavaScript може бути відключений для всіх сайтів або вибірково для деяких. Перевірити, чи так це, пропонуємо через & 171; Налаштування&187; .

  1. Перейдіть до цього розділу через меню браузера.
  2. Переход в настройки Яндекс.Браузера для проверки статуса JavaScript при проблеме отображения изображений

  3. За допомогою лівої панелі перейдіть до&171; сайти & 187; , а звідти &8212; в & 171; Розширені налаштування сайтів&187; .
  4. Переход в расширенные настройки сайтов для проверки статуса JavaScript при проблеме отображения изображений в Яндекс.Браузере
  5. Блок з JS буде останнім. Маркер повинен стояти поруч з пунктом & 171; дозволено&187; .
  6. Изменение статуса JavaScript в настройках при проблеме отображения изображений в Яндекс.Браузере
  7. Не зайвим буде заглянути в & 171; налаштування сайтів&187; і переглянути, чи є в списку із забороненими URL якісь записи. При їх наявності видаліть звідти всі адреси.
  8. Управление исключениями в работе JavaScript при проблеме отображения изображений в Яндекс.Браузере

Причина 6: дуже стара операційна система

На завершення згадаємо про ще одну рідкісну причину, яка пов'язана з роботою в дуже старих операційних системах, зазвичай Windows XP. Незважаючи на те, що її підтримку вже давно припинили, частина людей продовжує використовувати саме її через слабкий комп'ютера або в робочих цілях, де немає сенсу встановлювати щось більш сучасне і продуктивне. Крім завершення підтримки системи з боку Microsoft, це ж зробили і інші девелопери, куди входять, в тому числі, творці браузера і веб-програмісти. Через перехід на нові веб-стандарти, несумісні з застарілими можливостями тієї ж XP, розробники все частіше перестають забезпечувати Сумісність при відображенні сторінок в старих версіях оглядачів, а встановити останні, актуальні версії браузера не можна, знову ж таки, через відсутність підтримки.

Виходом, хоч і не гарантованим виправленням труднощі, може стати лише пошук альтернативного браузера, що працює на більш сучасної версії движка Chromium, ніж остання доступна версія Яндекс.Браузера, випущена для вашої ОС.

більше статей на цю тему: