Що робити, якщо не запускається Яндекс.Браузер

Незважаючи на свою стабільну роботу, в деяких випадках Яндекс.Браузер може перестати запускатися. Тим користувачам, для кого цей веб-оглядач є основним, дуже важливо з'ясувати причину збою і усунути її, щоб продовжити працювати в Інтернеті. З цієї статті ви дізнаєтеся, що може привести до збоїв програми, і що робити, якщо не відкривається Яндекс.Браузер на комп'ютері.

Причини, за якими не відкривається Яндекс.Браузер

Впливати на проблеми в роботі розглянутого веб-оглядача можуть найрізноманітніші фактори, і не завжди проблемою стає сам Yandex, іноді винуватцями є сторонні фактори, найчастіше неполадки в роботі операційної системи. Далі ми розберемо основні причини, що перешкоджають запуску веб-оглядача, і вкажемо способи їх усунення. А якщо браузер все ж відкривається, але дуже повільно, рекомендуємо прочитати іншу нашу статтю.

Читайте також: що робити, якщо гальмує Яндекс.Браузер

Зверніть увагу, в цьому матеріалі ми будемо розбиратися саме в причинах того, чому не відкривається Яндекс.Браузер на комп'ютері, а не в проблемах, коли він відкривається, не може перейти на один або кілька сайтів.

Причина 1: Яндекс.Браузер завис при закритті

Нечасте, але має місце подія &8212; ви закрили Яндекс.Браузер, а потім не можете запустити його ще раз. Зазвичай це відбувається через те, що йому не вдалося коректно вивантажитися з процесів, через що вікно не може бути відкрито ще раз. Користувачеві знадобиться завершити його роботу вручну, використовуючи для цього системний засіб.

  1. Відкрийте &171;Диспетчер завдань & 187; , натиснувши комбінацію клавіш Ctrl + Shift + Esc , або клікнувши правою кнопкою миші по смужці & 171; Пуск & 187; і вибравши відповідний пункт.
  2. Запуск Диспетчера задач
  3. Перейдіть на вкладку & 171; деталі&187; і відшукайте там процес &171;browser.exe&187; .
  4. Поиск процесса Яндекс.Браузера в Диспетчере задач
  5. Натисніть по ньому правою кнопкою миші і виберіть пункт &171;завершити процес&187; , якщо він один, або &171; завершити дерево процесів & 187; , якщо їх декілька.
  6. Снятие зависших процессов Яндекс.Браузера в Диспетчере задач

Тепер спробуйте запустити браузер ще раз.

Причина 2: зависання операційної системи

Іншою причиною, чому не запускається Яндекс.Браузер, може стати зависання, збої Windows або якихось її служб, безпосередньо відбиваються на запуску програм. Або ж Яндекс.Браузер, який викачує і встановлює оновлення автоматично, не зміг коректно завершити цю процедуру до кінця. Перезавантажте операційну систему стандартним способом і перевірте, як запускається веб-оглядач.

Причина 3: недостатньо ресурсів ПК

Користувачі середньо-низьких по продуктивності і апаратної начинці комп'ютерів і ноутбуків через незнання або неуважності можуть залишити запущеними велику кількість програм, робота яких не дає можливості запуститися Яндекс.Браузеру, який, як і будь-який сучасний веб-оглядач вимагає чимало ресурсів. Вихід тут простий &8212; ручне закриття всіх ресурсномістких додатків, наприклад, інших браузерів, ігор, важких редакторів.

Щоб дізнатися, який додаток споживає найбільше оперативної пам'яті (недолік якої найчастіше впливає на неможливість відкрити Yandex), ще раз запустіть &171;Диспетчер завдань & 187; , перейдіть на вкладку & 171; деталі&187; і клікніть на стовпець &171;Пам'ять&187; для впорядкування процесів за кількістю споживаної ними оперативної пам'яті. Всі ті програми, що вимагають багато ресурсів і явно заважають запуску Яндекс.Браузера, Закрийте за аналогією з тим, як це написано в причини 1 .

Просмотр ресурсоемких запущенных программ через Диспетчер задач

На вкладці&171; процеси & 187; ви також можете подивитися загальну завантаженість ОЗУ, і якщо цей відсоток критичний, не варто дивуватися, чому не вдається відкрити ще одну складну програму.

Общий объем занятой оперативной памяти в Диспетчере задач

При необхідності ви можете додати ще віртуальної оперативної пам'яті, використовуючи для цього ресурси жорсткого диска. Детальніше про це читайте в статтях за наступним посиланням.

Читайте також:
визначення оптимального розміру файлу підкачки в Windows
Включення файлу підкачки на комп'ютері з Windows 7 / Windows 10

Причина 4: дія вірусів або антивірусів

Досить часта причина, чому не відкривається Яндекс.Браузер, полягає в роботі антивірусних програм. Оскільки в переважній більшості випадків загроза безпеці комп'ютера виходить від інтернету, то цілком ймовірно, що ваш ПК виявився заражений.

Запам'ятайте, що необов'язково завантажувати файли вручну, щоб випадковим чином заразити комп'ютер. Шкідливі файли можуть виявитися, в системних файлах браузера без вашого відома. Коли антивірус починає сканувати систему і знаходить заражений файл, він може видалити його, якщо Очистити не виходить. І якщо цей файл був одним з важливих складових Яндекс.Браузера, причина відмови запуску цілком з'ясовна. В цьому випадку досить завантажити браузер заново і встановити його поверх наявного.

Причина 5: некоректне Оновлення браузера

Як вже було сказано раніше, Яндекс.Браузер встановлює нову версію автоматично. У цьому процесі завжди є шанс (нехай і дуже невеликий) на те, що оновлення пройде не зовсім гладко, і браузер перестане запускатися. Іноді ви також можете отримувати повідомлення про помилку &171;Сталася помилка, Яндекс.Браузер не може продовжити роботу. Перезапустити?&187; при спробі відкрити його.

Ошибка при запуске Яндекс.Браузера

Натомість можуть бути й інші помилки, наприклад, &171; не вдалося запустити програму, оскільки її паралельна конфігурація неправильна&187; . Щоб це виправити, знадобиться вручну видалити стару версію браузера і встановити його заново.

  1. Якщо у вас включена Синхронізація, то це відмінно, тому що після переустановлення (ми рекомендуємо робити виключно повну переустановку програми) ви втратите всі призначені для користувача файли: історію, закладки, паролі та ін досить видалити браузер як будь-яку іншу програму і завантажити інсталяційний файл з офіційного сайту, а потім провести синхронізацію.
  2. Настройки синхронизации в Яндекс.Браузере
  3. Коли синхронізація не включена, але зберегти стан браузера (закладки, паролі і т. д.) дуже важливо, перенесіть в інше місце (наприклад, на робочий стіл) папку &171;User Data&187; , яка знаходиться тут: C:\Пользователи\ИМЯ_ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser .
  4. Папка User Data в системных файлах Яндекс.Браузера
  5. Можливо, ви не побачите папку &171;AppData&187; , тоді увімкніть перегляд прихованих папок, щоб перейти за вказаним шляхом.

    Читайте також: відображення прихованих папок у Windows

  6. Потім, після повного видалення та встановлення браузера, поверніть папку &171;User Data&187; на те саме місце. Врахуйте, що після нової установки браузера вже буде створена нова папка з такою ж назвою &8212; видаліть її і на її місце перемістіть ту, що зберегли раніше. Про те, як повністю видалити Yandex (ми рекомендуємо використовувати Спосіб 1 ) і встановити його, ми вже писали на нашому сайті. Читайте про це нижче.

    Детальніше:
    як повністю видалити Яндекс.Браузер з комп'ютера
    як встановити Яндекс.Браузер

Причина 6: пошкоджений ярлик

Це досить нестандартний і нечасто зустрічається випадок, зазвичай з'являється після видалення вірусів, незрозумілих дій користувача або рідкісних помилок. Просто спробуйте перебудувати ярлик і помістити його туди, звідки звикли запускати Яндекс.Браузер.

  1. Зайдіть в папку з Яндексом по цьому шляху: C:\Users\ИМЯ_ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\Application . Тут потрібно знайти файл &171;browser.exe&187; . Якщо не бачите папку &171;AppData&187; , прочитайте в інструкції вище (Крок 3), Як включити відображення прихованих файлів і папок.
  2. EXE-файл Яндекс.Браузера
  3. Натисніть правою кнопкою миші по цьому файлу і виберіть пункт & 171; Створити ярлик&187; . Відразу ж перевірте, чи відкривається програма.
  4. Создание ярлыка EXE-файла Яндекс.Браузера
  5. Після успішного запуску можете перетягнути ярлик в будь-яке місце на ПК, перейменувавши його в звичний &171;Yandex&187; .
  6. Перетаскивание ярлыка для запуска Яндекс.Браузера

Це були основні причини, за якими не запускається Яндекс.Браузер. Якщо нічого з цього вам не допомогло, спробуйте зробити відновлення системи, вибравши останню точку за датою, коли ваш браузер ще запускався.

Детальніше: відкат до точки відновлення в Windows

Ви також можете звернутися в технічну підтримку Яндекса, використовуючи спеціальну форму, де фахівці постараються допомогти з проблемою. Використовуйте для цього будь-який інший браузер, по можливості прикріпіть скріншот проблеми і вкажіть e-mail, за яким співробітнику компанії можна буде з вами зв'язатися.

Перейти на сторінку зворотного зв'язку Яндекс.Браузера

більше статей на цю тему: