Зміст
Браузер – напевно, найбільш затребувана і часто використовувана програма на комп'ютері практично будь-якого користувача, а тому коли в його роботі виникають проблеми, це подвійно неприємно. Так, по зовсім неочевидним причин в Яндекс.Браузері може пропасти звук. Але впадати у відчай не варто, адже сьогодні ми розповімо, як його відновити.
Читайте також: що робити, якщо гальмує відео в Яндекс.Браузері
Відновлення звуку в Яндекс браузері
Звук в веб-браузері може бути відсутнім з кількох причин, і у кожної з них є свій «винуватець» &8212; це або безпосередньо Яндекс.Браузер, або необхідне для його роботи ПО, або сама операційна система, або ж інтегроване в неї обладнання. Розглянемо кожну з них докладніше і, що більш важливо, наведемо дієві варіанти вирішення проблеми.
Однак перш ніж приступити до виконання викладених нижче рекомендацій, все ж перевірте, чи не відключили ви гучність на тій сторінці, на якій слухаєте аудіо або дивіться відео. Причому звертати увагу слід не тільки на сам плеєр, але і на вкладку, так як звук може бути відключений конкретно для неї.
Примітка: Якщо звук відсутній не тільки в веб-браузері, але і у всій операційній системі, для відновлення його працездатності ознайомтеся з наступною статтею.
Детальніше: що робити, якщо в Windows пропав звук
Причина 1: програмне відключення
Як відомо, в Windows можна управляти не тільки гучністю всієї операційної системи в цілому, але і окремих її компонентів. Цілком можливо, що звуку немає в Яндекс.Браузері виключно тому, що для цього додатка він відключений або задано мінімальне значення. Перевірити це можна наступним чином:
- Наведіть покажчик курсору на іконку регулювання гучності, натисніть по ній правою кнопкою мишки і виберіть у меню пункт " відкрити мікшер гучності» .
- Увімкніть аудіо або відео зі звуком в веб-браузері Яндекс і подивіться на мікшер. Зверніть увагу на те, на якому рівні знаходиться регулятор рівня сигналу для браузера. Якщо він «викручений» в нуль або близький до мінімуму, підніміть його до прийнятного рівня.
Якщо ж розташований внизу значок перекреслений, значить, звук просто відключений. Включити його можна банальним натисканням на лівій кнопки миші на цю іконку. - За умови, що причиною відсутності звуку було його фізичне відключення, проблема буде усунена. В іншому ж випадку, якщо в мікшері спочатку було відмінне від нульового або мінімального значення гучності, переходите до наступної частини статті.
Причина 2: проблеми зі звуковим обладнанням
Можливо і таке, що відсутність звуку в Яндекс.Браузері спровоковано некоректною роботою аудіообладнання або відповідального за його функціонування програмного забезпечення. Рішення в такому випадку просте – спочатку необхідно оновити аудіодрайвер, а потім, якщо це не допоможе, виконати його переустановку і/або відкат. Про те, як це робиться ми розповідали в окремій статті, посилання на яку дана нижче.
Докладно:
відновлення працездатності звукового обладнання
«Спосіб 2» і «Спосіб 4»)
Причина 3: Adobe Flash Player
Незважаючи на те що більшість розробників веб-оглядачів або вже відмовилися від використання технології Flash, або планують це зробити в найближчому майбутньому, конкретно в Яндексі веб-програвач від Adobe
все ще використовується. Саме він і може виявитися винуватцем розглянутої нами проблеми, але рішення в даному випадку досить просте. Насамперед необхідно переконатися, що на комп'ютері встановлена ОСТАННЯ версія Адобе Флеш і, якщо це не так, виконати його оновлення. Якщо ж плеєр актуальний, потрібно його перевстановити. Зробити все це (саме в запропонованому нами порядку) вам допоможуть наступні матеріали:
Докладно:
Як оновити Adobe Flash Player
як повністю видалити флеш плеєр
встановлення Adobe Flash на комп'ютер
Причина 4: вірусне зараження
Шкідливе програмне забезпечення здатне своїм проникненням в операційну систему спровокувати безліч проблем в роботі її компонентів. З огляду на те, що більшість вірусів «приходять» з Інтернету і паразитують в веб-оглядачах, причиною пропажі звуку в Яндекс.Браузері цілком могли стати саме вони. Щоб зрозуміти, чи так це, необхідно виконати комплексну перевірку Windows і, якщо шкідники будуть виявлені, обов'язково їх усунути. Для цього скористайтеся рекомендаціями з тематичних статей на нашому сайті.
Докладно:
Перевірка комп'ютера на віруси
видалення вірусів у веб-браузері
Як захистити комп'ютер від вірусного зараження
Відновлення та / або перевстановлення браузера
У тому ж випадку, якщо жоден з розглянутих вище варіантів усунення нашої сьогоднішньої проблеми не допоміг, що малоймовірно, рекомендуємо відновити або перевстановити Яндекс.Браузер, тобто спочатку скинути його, а потім, якщо це не допоможе, начисто видалити і інсталювати актуальну версію. Якщо в програмі включена функція синхронізації
, Про збереження особистих даних турбуватися не варто, але навіть без неї можна зберегти такі важливі відомості. Все що від вас буде потрібно – ознайомитися з представленими за посиланнями нижче матеріалами і виконати запропоновані в них рекомендації. Як тільки ви це зробите, в веб-браузері від Яндекс напевно знову запрацює звук.
Докладно:
Відновлення Яндекс.Браузера
повне видалення браузера від Яндекс
Установка веб-оглядача Яндекс на комп'ютер
Перевстановлення Яндекс.Браузера зі збереженням закладок
Висновок
Незважаючи на чималу кількість причин, за якими може бути відсутнім звук в Яндекс.Браузері, виявити і усунути будь-яку з них не складе великих труднощів навіть для малодосвідченого користувача. Аналогічна проблема може виникнути і в інших веб-оглядачах, і на такий випадок у нас є окрема стаття.
Читайте також: що робити, якщо пропав звук в браузері