Рішення проблеми із завантаженням плагіна в Яндекс.Браузері

Завдяки різним плагінам розширюються можливості інтернет оглядача. Але часто таке трапляється, що дані програмні блоки перестають працювати або з'являються інші неполадки. В такому випадку в браузері з'являється помилка, що модуль не може бути завантажений. Розглянемо рішення цієї проблеми в Яндекс Браузері .

Не завантажується плагін в Яндекс.Браузері

У цьому інтернет браузері встановлено всього п'ять плагінів, більше, на жаль, ви встановити не можете, Вам доступна тільки установка доповнень. Тому ми і будемо розбиратися тільки з проблемами даних модулів. А оскільки найчастіше трапляються неполадки з Adobe Flash Player , то і розберемо рішення на прикладі нього. Якщо ж у вас проблеми з іншими плагінами, то описані нижче маніпуляції вам теж допоможуть.

Спосіб 1: Включення модуля

Цілком можливо, що не працює Flash Player просто через те, що він вимкнений. Це необхідно відразу ж перевірити і при необхідності активувати його. Розглянемо, як це зробити:

  1. В адресному рядку введіть:

    Browser://Plugins

    І натисніть «Enter» .

  2. Путь к плагинам Яндекс Браузер
  3. У списку знайдіть необхідний модуль і, якщо він вимкнений, натисніть»включити" .
Включить плагин Яндекс Браузер

Тепер перейдіть на сторінку, де у вас виникала помилка, і перевірте роботу плагіна.

Спосіб 2: відключення модуля типу PPAPI

Даний спосіб підійде тільки тим, у кого проблеми з Adobe Flash Player. PPAPI-flash тепер включається автоматично, хоча до кінця не доопрацьований, тому краще відключити його і перевірити наявність змін. Зробити це можна так:

  1. Перейдіть на ту саму вкладку з плагінами та натисніть»Детальніше" .
  2. Подробнее о плагинах Яндекс Браузер
  3. Знайдіть потрібний плагін і вимкніть ті, які мають тип PPAPI.
  4. Тип PPAPI плагин Яндекс Браузер
  5. Перезавантажте браузер і перевірте зміни. Якщо все так само не запускається, то краще включити все назад.

Спосіб 3: Чистка кешу і cookie файлів

Можливо, ваша сторінка збереглася в тій копії, коли була запущена з відключеним модулем. Щоб скинути це, потрібно видалити кешовані дані. Для цього:

  1. Натисніть на значок у вигляді трьох горизонтальних смуг в правій верхній частині браузера і розкрийте «історія» , після чого перейдіть в меню редагування, натиснувши на «історія» .
  2. История Яндекс Браузер
  3. Клікніть " Очистити історію» .
  4. Очистить историю Яндекс Браузер
  5. Виберіть пункти " файли, збережені в кеші» і " файли cookie та інші дані веб-сайтів та модулів» , після чого підтвердіть очищення даних.
Очистить кэш и куки Яндекс Браузер

Детальніше: Як очистити кеш Яндекс.Браузера

Перезапустіть браузер і спробуйте перевірити працездатність модуля ще раз.

Спосіб 4: перевстановлення браузера

Якщо ці три способи не допомогли, то залишається один варіант &8212; в файлах самого браузера стався якийсь збій. Кращим рішенням в такому випадку буде повна його перевстановлення.

Спочатку потрібно повністю видалити цю версію Яндекса.Браузера і очистити комп'ютер від решти файлів, щоб нова версія не прийняла настройки Старої.

Після цього скачайте з офіційного сайту найсвіжішу версію і встановіть її на свій комп'ютер, слідуючи інструкціям в установнику.

Детальніше:
як встановити Яндекс.Браузер на свій комп'ютер
як повністю видалити Яндекс.Браузер з комп'ютера
Перевстановлення Яндекс.Браузера зі збереженням закладок

Тепер можете перевірити, чи запрацював модуль цього разу.

Це основні способи вирішення проблеми з запуском плагінів в Яндекс.Браузері. Якщо ви спробували один, і він вам не допоміг, не варто опускати руки, просто переходите до наступного, якийсь із них точно повинен вирішити вашу проблему.

більше статей на цю тему: