усунення помилки в Яндекс.Браузері: &171; не вдалося завантажити плагін&187;

Іноді користувачі Яндекс.Браузера можуть зіткнутися з такою помилкою: " не вдалося завантажити плагін» . Зазвичай це трапляється в спробах відтворити якийсь медіаконтент, наприклад, відео або флеш-гру.

Найчастіше така помилка може з'явитися, якщо порушилася робота Adobe Flash Player, але не завжди його перевстановлення допомагає вирішити проблему. В цьому випадку варто вдатися до інших способів усунення помилки.

Причини виникнення помилки: "не вдалося завантажити плагін»

Дана помилка може з'явитися по одній з декількох причин. Ось найпоширеніші з них:

  • Проблема в роботі флеш-плеєра;
  • Завантаження кешованої сторінки з відключеним плагіном;
  • Застаріла версія інтернет-оглядача;
  • Віруси та шкідливе програмне забезпечення:
  • Несправність в операційній системі.

Далі ми розберемо способи усунення кожної з цих проблем.

Неполадки з флеш-плеєром

Оновлення flash-програвача до останньої версії

Як вже було сказано раніше, збій в роботі флеш-плеєра або застаріла його версія може привести до того, що браузер буде видавати помилку. У цьому випадку все вирішується досить просто — оновленням плагіна. В іншій нашій статті за посиланням нижче ви знайдете інструкцію по його перевстановлення.

Детальніше: Як оновити Adobe Flash Player в Яндекс.Браузері

Включення плагіна

У деяких випадках плагін не може запуститися з простої причини — він вимкнений. Можливо, після збою він не може запуститися, і тепер потрібно включити його вручну.

  1. Напишіть в рядку пошуку наступну адресу:
    browser://plugins
  2. Натисніть на клавіатурі Enter.
  3. Поруч з відключеним Adobe Flash Player натисніть на кнопку « включити ». Включение плагина в Яндекс.Браузере-1
  4. Про всяк випадок можете поставити галочку « Запуск завжди » — це допоможе автоматично відновлювати роботу плеєра після краху.

    Включение плагина в Яндекс.Браузере-2

Конфлікт плагінів

Якщо ви бачите поруч з пунктом Adobe Flash Player напис « (2 files) », і вони обидва запущені, то причиною зупинки роботи плагіна може стати конфлікт цих двох файлів. Щоб визначити, чи так це, потрібно зробити наступне:

  1. Натисніть на кнопку « Детальніше ». Отключение плагина в Яндекс.Браузере-1
  2. Знайдіть розділ з Adobe Flash Player, і вимкніть Перший плагін.

    Отключение плагина в Яндекс.Браузере-2

  3. Перезавантажте проблемну сторінку та перевірте, чи завантажується флеш-вміст.
  4. Якщо ні, то поверніться на сторінку плагінів, увімкніть вимкнений плагін і вимкніть другий файл. Після цього знову перезавантажте потрібну вкладку.

    Отключение плагина в Яндекс.Браузере-3

  5. Якщо це не дало результату, увімкніть обидва плагіни назад.

Інші рішення проблеми

Коли проблема зберігається тільки на одному сайті, то спробуйте відкрити його через інший браузер. Неможливість завантажити флеш-контент через різні оглядачі може свідчити про:

  1. Поломки на стороні сайту.
  2. Некоректній роботі Flash Player.

Рекомендуємо ознайомитися зі статтею нижче, в якій розповідається про інші часті причини непрацездатності цього плагіна.

Детальніше: що робити, якщо не працює Adobe Flash Player в браузері

Очищення кешу і куки

Може бути і так, що після того, як сторінка була завантажена вперше разом з відключеним плагіном, вона збереглася в кеші в такому вигляді. Тому навіть після оновлення або включення плагіна контент все одно не завантажується. Простіше кажучи, сторінка вантажиться з Кеша, без будь-яких змін. В цьому випадку потрібно очистити кеш і, при необхідності, cookies.

  1. Натисніть Меню та виберіть « Налаштування ». Настройки Яндекс.Браузера
  2. Внизу сторінки натисніть на кнопку « Показати додаткові налаштування ».

    Дополнительные настройки Яндекс.Браузера

  3. В блоці" особисті дані «виберіть" Очистити історію завантаження ».

    Очистка истории Яндекс.Браузера-3

  4. Виставте період « за весь час ».

    Очистка истории Яндекс.Браузера-1

  5. Встановіть галочки поруч з пунктами « файли, збережені в кеші «і" файли cookie та інші дані веб-сайтів та модулів ». Решта галочки можете зняти.

    Очистка истории Яндекс.Браузера-2

  6. Натисніть на кнопку « Очистити історію ».

    Очистка истории Яндекс.Браузера-4

Оновлення браузера

Яндекс.Браузер завжди оновлюється автоматично, але якщо з'явилася якась причина, по якій він не зміг оновитися сам, то потрібно зробити це вручну. Про це ми вже писали в окремій статті.

Детальніше: як оновити Яндекс.Браузер

Якщо ж оновитися не виходить, радимо перевстановити веб-оглядач, але зробити це правильно, керуючись статтями нижче.

Детальніше: як повністю видалити Яндекс.Браузер з комп'ютера

Читайте також: як встановити Яндекс.Браузер

Видалення вірусів

Нерідко шкідливе ПО впливає на найпопулярніші програми, встановлені на комп'ютері. Наприклад, віруси можуть заважати роботі Adobe Flash Player або повністю блокувати його, через що той не може відображати відео. Проскануйте ПК антивірусом,а якщо його немає, то скористайтеся безкоштовним сканером Dr.Web CureIt. Він допоможе відшукати небезпечні програми і видалити їх з системи.

Завантажити утиліту Dr.Web CureIt

Відновлення системи

Якщо ви помітили, що помилка з'явилася після оновлення будь-якого програмного забезпечення або після певних дій, що впливають на роботу системи, то можна вдатися до більш радикального способу — відкату системи. Найкраще його робити, якщо інші поради вам не допомогли.

  1. Відкрийте « Панель управління ».
  2. У правому верхньому куті виставте параметр « Дрібні значки " і виберіть розділ « відновлення ». Панель управления
  3. Натисніть на « Запуск відновлення системи ».

    Запуск восстановления системы

  4. При необхідності натисніть галочку поруч з пунктом « Показати інші точки відновлення ».

    Выбор точки восстановления системы

  5. Орієнтуючись на дату створення точки відновлення, виберіть ту, коли проблеми з роботою браузера були відсутні.
  6. Натисніть « далі » і продовжуйте запускати відновлення системи.

Детальніше: як виконати відновлення системи

Після закінчення процедури робота системи буде повернута до вибраного періоду часу. Дані користувача не будуть порушені, але різні системні налаштування та зміни, здійснені після дати, до якої Ви відкотилися, повернуться до попереднього стану.

Будемо раді, якщо дані рекомендації допомогли вам усунути помилку, пов'язану із завантаженням плагіна в Яндекс.Браузері.

більше статей на цю тему: