Зміст

Спосіб 1: Перевірка з'єднання з мережею
Найбільш часта причина проблем в роботі автоматичних акаунтів Телеграма - відсутність зв'язку з Інтернетом. Найбільш очевидним симптомом цього є напис " очікування мережі...» у головному вікні клієнтської програми або веб-версії.

Джерел збоїв в роботі інтернету досить багато: починаючи від банальної відсутності грошей на рахунку і закінчуючи апаратними неполадками з комплектуючими. Найбільш поширені варіанти ми вже розглянули в окремих посібниках.
Детальніше: що робити, якщо е працює Інтернет на Windows / Android / iOS

Спосіб 2: Перевірка стану серверів Telegram
Наступна за частотою появи причина збоїв в роботі ботів – непрацездатність серверів месенджера. Крім розглянутої проблеми, симптоми можуть включати в себе труднощі з відправкою повідомлень або оновленням постів в каналі і уповільненнями доступу. Однозначно визначити можна за допомогою перевірки через один зі спеціальних веб-сервісів, наприклад Downdetector.
- Відкрийте сторінку за посиланням вище та подивіться на блок загального стану. Якщо в роботі месенджера спостерігаються проблеми, це тут це буде відзначено.
- Також зверніть увагу на графік повідомлень про збої або карту – можливо, сервери недоступні в якомусь конкретному регіоні.


Якщо проблема з серверами спостерігається, все, що залишається – почекати, поки команда підтримки їх усуне.
Спосіб 3: перевірка серверів бота
Боти не існують самі по собі і виконуються не на серверах Telegram, а на сторонніх хостингах, де їх розміщують автори. З цими самими хостингами теж можуть відбуватися різні збої, наприклад, закінчився термін оренди. Визначити такого роду проблеми складніше, ніж недоступність серверів месенджера.
- Перше, що варто зробити – відкрити канал підтримки бота, якщо такий передбачений: зазвичай розробники діляться там з користувачами подробицями, якщо спостерігаються проблеми.
- Якщо група для зворотного зв'язку відсутня, пошукайте сайт творця – можливо, там вийде дізнатися відповіді на питання, що цікавлять.
- Якщо ж ні групи, ні сайту немає, з'ясувати причину непрацездатності бота практично неможливо.
Додаткові дії
Крім наведених вище методів, можна виконати ще ряд додаткових кроків.
- Перевірте дату публікації цільового бота – можливо, він випущений давно, і більше не відповідає вимогам API, чому йому і закритий доступ.
- Переконайтеся, що бот, якого ви додали – саме потрібний вам. Справа в тому, що нерідко у популярних автоматичних акаунтів є клони, створені або для переманювання аудиторії, або з шахрайськими цілями, тому обов'язково перевіряйте ім'я перед додаванням.
- Користувачі iPhone можуть зіткнутися з блокуваннями певних ботів за рішенням компанії Apple. Усунути цю проблему можна обходом блокування, що включає в себе інсталяцію варіанту месенджера, отриманого з його офіційного сайту, а не з App Store, а також використання веб-версії.
Детальніше: як отримати доступ до заблокованих каналів Telegram на iPhone

