Як розкрутити канал в Telegram

Крок 1: визначення цільової аудиторії

Перше, що потрібно зробити для розвитку каналу в Telegram - визначитися з аудиторією, тобто категорією користувачів, на залучення яких ви будете орієнтуватися. Це залежить від тематики, типу опублікованого контенту, частоти публікації і так далі. Точні рекомендації тут дати складно, так як пошук цільової аудиторії &8212; процес, по суті, унікальний для кожного паблік, тому виробляти його доведеться повністю самостійно. Єдиний універсальний принцип-чим вже розглянута тема, тим більш специфічною буде аудиторія.

Крок 2: Використання особливостей

Практично всі популярні канали в телеграмі мають свою певну особливість, «фішку», яка приваблює нових передплатників. У кого-то це експертні знання в тій чи іншій сфері (починаючи від вінтажній електроніки і закінчуючи грою на біржі), ексклюзивний доступ до тієї чи іншої інформації або контенту, постійний контакт з аудиторією, актуальні новини по вузькій темі і навіть стиль публікацій або специфічний гумор, орієнтований на певну категорію людей. Для цього кроку теж складно дати якісь конкретні рекомендації, тому можемо тільки порадити експериментувати самостійно.

Крок 3: створення серії привабливих постів

Для набору стартової аудиторії (в середньому це від 200 до 1000 передплатників) варто відразу опублікувати в каналі кілька дійсно цікавих і заманюють записів. Тут в справу вступає людська психологія: більшість потенційних читачів, приходячи на Новий канал, насамперед знайомляться з попередніми публікаціями, і якщо вони їм подобаються, відбувається підписка. Отже, для нещодавно створеного каналу необхідно зробити близько 5 публікацій (або до 10 невеликих, формату «зображення плюс абзац тексту під ним») і відразу ж запостити їх в паблік. Також незайвим буде написати контент-план, щоб постійно утримувати читацький інтерес.

Крок 4: звернення до друзів та знайомих

Після того як на каналі з'явився контент, для початкової розкрутки варто звернутися до друзів і знайомих: пишіть їм в самому телеграмі та інших соціальних мережах з пропозицією підписатися на ваш паблік і/або розповісти про нього людям, яким його тематика буде цікава, а також зробити репост. При цьому дуже важливо не нав'язуватися, однак і зайва скромність теж шкідлива, головне – розуміти грань.

Крок 5: оголошення каналу в соціальних мережах

Разом з попереднім кроком варто зайнятися і самостійним просуванням паблік в соцмережах: Facebook, Instagram, ВК. Зробіть на своїй стіні або в стрічці пост з анонсом, орієнтуючись на наступні характеристики:

  • Мета - "продати" канал, зацікавити потенційних передплатників, для чого коротко вкажіть тематику «особливості, графік появи нового контенту;
  • Обсяг не повинен бути занадто великим, оскільки це може відлякати читачів;
  • Додайте до посту тематичну картинку або відео (пам'ятайте про авторські права і правила соціальних мереж, де публікуєтеся!);
  • Якщо тематика дозволяє, використовуйте гумор, це приваблює аудиторію.

Після публікації попросіть друзів зробити репост або поділитися анонсом (тому важливо виконувати даний крок разом з попереднім) &8212; це дозволить залучити ще кілька десятків передплатників.

Крок 6: публікація на тематичному ресурсі

Для залучення нової аудиторії дуже добре працює тактика публікації контенту (статті або відео) на сайті, пов'язаному з тематикою каналу. Прямий піар, як правило, на більшості таких може бути заборонений або дозволятися тільки після оплати, тому перед створенням поста обов'язково зв'яжіться з адміністрацією ресурсу і уточніть це питання.

Зверніть увагу! порада вище не має значення для YouTube , де посилання на свої соцмережі дозволяється публікувати в описах до завантажених роликів.

Також варто мати на увазі репутацію: користувачеві, який вже досить довго бере участь в житті сайту, буде легше зібрати з нього передплатників, ніж недавно зареєстрованому новачкові.

Крок 7: реєстрація в каталогах

На просторах Інтернету є ресурси-агрегатори, які представляють собою колекцію різноманітних Telegram-каналів, відсортованих за тематикою. Реєстрація на подібному ресурсі може збільшити аудиторію, особливо якщо говорити про платні сервіси. Однак на перших порах, поки кількість передплатників ще не перевищує 1000, можна обійтися і безкоштовним каталогом-наприклад сайтом tlgrm.ru. зареєструвати в ньому паблік можна наступним чином:

Перейти на сайт

  1. Скористайтеся представленої вище посиланням, а після завантаження сайту перейдіть до розділу»канали" .
  2. как раскрутить канал в телеграм-6
  3. Прокрутіть сторінку вниз, до блоку «інкубатор» , ознайомтеся з правилами публікації, а потім натисніть на слово »тут" в зазначеному на скріншоті місці.
  4. как раскрутить канал в телеграм-7
  5. З'явиться інтерфейс реєстрації, введіть в представлені поля наступне:
    • " Юзернейм каналу» - конкретна назва латиницею, яке задавали при створенні паблік;
    • «Категорія» - тематика, до якої відноситься канал (задати свою не можна, тому вибирайте найбільш близьку з попередньо встановлених);
    • " опис» - якщо ви зробили опис для паблік при його створенні, це поле можна не заповнювати, в іншому випадку в двох-трьох постах опишіть, який саме контент публікуєте;
    • " Доп. інформація» - тут варто додати хештеги, посилання на свої ресурси (але не інші свої соціальні мережі, на сервісі це не вітається) та інше, що вважаєте за потрібне.

    Перевірте введену інформацію та натисніть»надіслати" .

  6. как раскрутить канал в телеграм-8

    Тепер залишається тільки почекати, поки модератори перевірять подану заявку і внесуть її в каталог – якщо ви не порушили правила публікації, то через кілька годин канал з'явиться у видачі за відповідною категорією. Робота з іншими агрегаторами схожа, тому не зайвим буде зареєструватися відразу в декількох.

Крок 8: взаємний піар на подібних каналах

Наступне, що варто зробити – вийти на зв'язок з власниками і/або адміністраторами пабліків зі схожою тематикою, в ідеалі також нових і ще не набрали популярність, заради взаємного піару. Автори таких пабліків зазвичай охоче погоджуються на взаємну рекламу без додаткової оплати – від вас зазвичай потрібно тільки розмістити таке ж повідомлення вже на своєму каналі. В першу чергу шукайте паблік конкретно по своїй темі, а якщо таких немає – по авторам, які створюють контент в суміжних категоріях. Взаємний піар, як показує практика, є одним з найефективніших методів отримання нових передплатників, але тільки за умови, що якість контенту у вас як мінімум не гірше, ніж у піарящого автора.

Крок 9: використання інтерактиву

На перших порах, якщо час і тематика каналу дозволяють, варто частіше влаштовувати різноманітний інтерактив: організовувати опитування, голосування, можливо навіть прямі трансляції і голосові чати. Також, якщо включена система коментування, варто переглядати коментарі до записів і відповідати передплатникам. Подібна увага підкуповує, і певний відсоток аудиторії напевно захоче відрепостити цікаву запис або порадить канал знайомому.

Крок 10: замовлення реклами

Після того як ви вже набрали певну аудиторію (більше 1000 передплатників) для просування паблік можна скористатися рекламою за оплату.

  1. У самому телеграмі таким займаються окремі великі канали або спеціальні сайти-біржі. У першому випадку знадобиться зв'язатися з адміністратором або особою, відповідальною за рекламу, і вже з ними обговорити деталі. Як правило, контакти для зв'язку саме з таких питань розміщуються в описі.как раскрутить канал в телеграм-18

    З ресурсами-біржами ситуація йде схожим чином, тільки тепер вам доступний перелік каналів. Починаючому автору рекомендується самостійно підбирати собі останні для розміщення реклами. Подальші дії такі ж, як з одиночним ресурсом.

    Важливо! Остерігайтеся накруток: деякі недобросовісні біржі під виглядом живої аудиторії призводять порожні акаунти-боти!

  2. Також можна замовити рекламу паблік в інших соціальних мережах – як правило, принцип такий же, як і в попередніх варіантах: Ви зв'язуєтеся з відповідальною особою, обговорюєте деталі, оплачуєте і отримуєте рекламний пост.
  3. Окремо хочемо згадати нативну рекламу, анонсовану творцем месенджера Павлом Дуровим. Для її використання висуваються вкрай жорсткі вимоги, проте на момент написання статті (листопад 2021) ця функціональність ще не до кінця введена в дію. Як тільки вбудована реклама буде повноцінно запущена, ми обов'язково розповімо і про її використання.
  4. Платну рекламу ми можемо радити тільки Власникам каналів, які планують на ньому заробити. Більшості ентузіастів, для яких власний паблік лише засіб самовираження, це не потрібно.

більше статей на цю тему: