Що робити, якщо не виходить увійти в Скайп

Ви хочете поговорити зі своїм другом або знайомим через Скайп, але несподівано виникають проблеми з входом в програму. Причому проблеми можуть бути найрізноманітніші. Що робити в кожній конкретній ситуації, щоб продовжувати користуватися програмою – читайте далі.

Для вирішення проблеми з входом в Skype потрібно відштовхуватися від причини її виникнення. Зазвичай джерело виникнення проблеми можна встановити за повідомленням, яке видає Скайп при помилку входу.

Причина 1: немає підключення до Skype

Повідомлення про відсутність підключення до мережі Скайп можна отримати з різної причини. Наприклад, немає зв'язку з Інтернетом або Skype заблоковано брандмауером Windows. Детальніше про це читайте у відповідній статті про вирішення проблеми з підключенням до Skype.

Скайпу не удается установить соединение

Урок: як вирішити проблему з підключенням Skype

Причина 2: введені дані не розпізнані

Повідомлення про введення невірної пари логін/пароль означає, що ви ввели логін, пароль до якого не збігається зі збереженим на сервері Skype.

Ввод неверных логина и пароля в Skype

Спробуйте ввести логін і пароль ще раз. Зверніть увагу на регістр і розкладку клавіатури при введенні пароля – можливо ви вводите друковані літери замість прописних або букви російського алфавіту замість англійської.

  1. Ви можете відновити свій пароль в тому випадку, якщо ви забули його. Для цього натисніть кнопку внизу ліворуч на екрані входу в програму.
  2. Кнопка восстановления пароля в Skype
  3. Відкриється браузер, який ви використовуєте за замовчуванням, з формою відновлення пароля. Впишіть свій e-mail або телефон в поле. На нього буде вислано повідомлення з кодом відновлення і подальшими інструкціями.
  4. Форма восстановления пароля для Skype
  5. Після відновлення пароля залогін в Skype за допомогою отриманих даних.

Більш докладно процедура відновлення пароля в різних версіях Скайпу описана в окремій нашій статті.

Урок: Як відновити пароль в Скайпі

Причина 3: Цей обліковий запис використовується

Можливо, вхід під потрібним аккаунтом виконаний на іншому пристрої. В такому випадку потрібно просто закрити Skype на тому комп'ютері або мобільному девайсі, на якому програма запущена в даний момент.

Выход из Skype 8 через значок программы в области уведомлений в Windows 7

Причина 4: необхідно увійти під іншим обліковим записом Skype

Якщо проблема пов'язана з тим, що Skype автоматично заходить під поточною обліковим записом, а ви хочете використовувати іншу, то потрібно разлогінитися.

  1. Для цього в Skype 8 клацніть по значку " більше» у вигляді крапки і клікніть по пункту »вийти" .
  2. Переход к выходу из учетной записи в Skype 8
  3. Потім виберіть варіант " так, і не зберігати дані для входу» .
Выход из учетной записи без сохранения данных для входа в Skype 8

У Skype 7 і в більш ранніх версіях месенджера для цього виберіть пункти меню: «Skype» > " вихід з уч. запису» .

Выход из учетной записи Skype

Тепер при запуску Skype буде виводити стандартну форму входу з полями для введення логіна і пароля.

Причина 5: Проблема з файлами налаштувань

Іноді проблема з входом в Скайп пов'язана з різними збоями в файлах налаштувань програми, які зберігаються в папці профілю. Тоді необхідно скинути параметри до значення за замовчуванням.

Скидання налаштувань у Skype 8 і вище

Спочатку розберемося, як зробити скидання параметрів в Скайпі 8.

  1. Перед виконанням всіх маніпуляцій потрібно вийти з Скайпу. Далі наберіть Win+R і введіть у вікно, що відкрилося:

    %appdata%\Microsoft\

    Клацніть по кнопці «OK» .

  2. Переход в каталог Microsoft путем ввода команды в окно Выполнить
  3. Відкриється»провідник" у папці «Microsoft» . Потрібно відшукати в ній каталог «Skype for Desktop» і, клацнувши по ньому правою кнопкою миші, вибрати з відобразився переліку варіант " перейменувати» .
  4. Переход к переименования папки Skype for Desktop в Проводнике Виндовс
  5. Далі надайте цьому каталогу будь-яке зручне для вас ім'я. Головне, щоб воно було унікальним в межах даної директорії. Наприклад, можна використовувати таку назву «Skype for Desktop 2» .
  6. Папка Skype for Desktop в Проводнике Виндовс переименована
  7. Таким чином, буде проведено Скидання налаштувань. Тепер заново запустіть Скайп. На цей раз при вході в профіль за умови коректного введення логіна і пароля проблем виникнути не повинно. Нова папка «Skype for Desktop» буде створена автоматично і підтягне основні дані вашого облікового запису з сервера. Переход ко входу в учетную запись пользователя в Skype 8

    Якщо ж проблема залишилася, значить, її причина полягає в іншому факторі. Тому Ви можете видалити нову папку «Skype for Desktop» , а старому каталогу присвоїти його колишня назва.

Две папки профиля Skype for Desktop в Проводнике Виндовс

Увага! При скиданні налаштувань зазначеним способом буде очищена історія всіх Ваших листувань. Повідомлення за останній місяць підтягнуться з сервера Skype, але до більш ранньої кореспонденції доступ буде втрачено.

Скидання налаштувань у Skype 7 і нижче

В Skype 7 і в більш ранніх версіях даної програми для виконання аналогічної процедури по скиданню налаштувань досить провести маніпуляції всього з одним об'єктом. Файл shared.xml використовується для збереження ряду налаштувань програми. У деяких умовах це може спричинити проблеми з входом у Skype. В такому випадку його потрібно видалити. Не бійтеся-після запуску Скайп сам створить новий файл shared.xml.

Сам файл знаходиться за наступним шляхом у провіднику Windows:

C:\Users\Имя_Пользователя\AppData\Roaming\Skype

Файл shared.xml, который может стать причиной проблем со входом в Skype

Для того, щоб знайти файл, необхідно включити відображення прихованих файлів і папок. Робиться це за допомогою наступних дій (опис для Windows 10. Для інших ОС потрібно зробити приблизно те ж саме).

  1. Відкрийте меню «Пуск» і виберіть пункт »Параметри" .
  2. Открытие меню для настройки отображения папок
  3. Потім виберіть пункт " Персоналізація» .
  4. Настройки персонализации для удаления файла Skype
  5. У рядок пошуку введіть слово " папки» , але не натискайте клавішу «Enter» . Зі списку виберіть " Показ прихованих файлів і папок» .
  6. Включение отображения скрытых файлов и папок для удаления файла Skype
  7. У вікні, виберіть пункт для показу прихованих об'єктів. Збережіть зміни.
  8. Включение отображения скрытых файлов и папок для удаления файла Skype шаг 2
  9. Видаліть файл і запустіть Скайп. Спробуйте залогінитися в програмі. Якщо причина була саме в цьому файлі, то проблема вирішена.

Це всі основні причини та способи вирішення проблем із входом у Skype. Якщо ви знаєте будь-які інші варіанти вирішення неполадки зі входом в Скайп, то відписуйтеся в коментарях.

більше статей на цю тему: