Помилка Skype &8212; вхід неможливий через помилку передачі даних

Дана помилка виникає при запуску програми на етапі авторизації Користувача. Після введення пароля Скайп не хоче заходити &8212; видає помилку передачі даних. У даній статті будуть розібрані кілька найбільш ефективних способів вирішити цю неприємну проблему.

Спосіб 1:

  1. Поруч з з'явився текстом помилки сам Скайп відразу ж пропонує перше рішення &8212; просто перезапустити програму. Майже в половині випадків закриття і повторний запуск не залишить і сліду від виниклої проблеми. Щоб закрити Skype повністю &8212; на значку поруч з годинником натисніть правою кнопкою миші і виберіть пункт вихід із Skype .
  2. Потім заново запустіть програму звичайним для вас методом.

Спосіб 2:

Цей пункт в статті з'явився тому, що попередній метод не завжди спрацьовує. Більш радикальне рішення & 8212; видалити один файл, через якого з'являється дана проблема.

  1. Закриваємо Скайп.
  2. Відкриваємо меню Пуск , в рядку пошуку набираємо %appdata%/skype і тиснемо введення .
  3. Відкриється вікно провідника з папкою користувача, в якому потрібно знайти і видалити файл main.iscorrupt .
  4. Після чого заново запускаємо програму &8212; проблема повинна вирішитися.

Спосіб 3:

Зробимо набагато радикальніше &8212; взагалі видалимо аккаунт Користувача програми. Для цього:

  1. У вищевказаній папці знаходимо папку з ім'ям свого аккаунта.
  2. Перейменуємо його &8212; допишемо слово old в кінці (перед цим не забуваємо знову закрити програму).
  3. Знову запусків програму &8212; на місці старої папки утворюється нова з такою ж назвою.
  4. Зі старої Папки з дописом old можна перетягнути в нову файл main.db &8212; в ньому зберігається листування (нові версії Програми почали самостійно відновлювати листування з власного сервера).
  5. Проблема повинна вирішитися.

Спосіб 4:

Замість легкого оновлення папки профілю давайте взагалі видалимо програму з усіма її файлами, а потім встановимо заново.

  1. Видалимо програму стандартним методом. Меню Пуск &8212; програми та компоненти .
  2. Знаходимо в списку програм Скайп, натискаємо на ньому правою кнопкою миші &8212; видалити . Слідуємо вказівкам деинсталлятора.
  3. Увімкніть відображення прихованих файлів і папок (меню Пуск &8212; Показ прихованих файлів і папок &8212; в самому низу Показувати приховані файли, папки та диски ).
  4. За допомогою провідника переходимо в папки по шляхах C:\Users\имя_пользователя\AppData\Local і C:\Users\имя_пользователя\AppData\Roaming і в кожній з них видаляємо папку з однаковою назвою Skype .
  5. Після цього з офіційного сайту можна завантажити новий інсталяційний пакет і знову спробувати авторизуватися.

Спосіб 5:

Якщо після всіх маніпуляцій проблема все одно не вирішилася &8212; швидше за все проблема на стороні розробників програми. Зачекайте деякий час, поки вони відновлять роботи глобального сервера або випустять нову, виправлену версію програми. В особливо важких випадках автор рекомендує безпосередньо звернутися в службу підтримки Скайп, де фахівці допоможуть вирішити проблему.

У даній статті були розглянуті 5 найпоширеніших способів вирішити проблему силами навіть не самого досвідченого користувача. Іноді відбуваються помилки і у самих розробників & 8212; наберіться терпіння, адже виправлення проблеми необхідно перш за все їм для нормальної функціональності продукту.

більше статей на цю тему: