В процесі експлуатації програми iTunes Кожен користувач може раптово зіткнутися з помилкою, після появи якої нормальне функціонування медіакомбайну стає неможливим. Якщо при підключенні або синхронізації Apple-пристрої ви зіткнулися з помилкою 0xe8000065, то в даній статті ви знайдете основні поради, які дозволять дану помилку усунути.
Помилка 0xe8000065, як правило, з'являється через порушення зв'язку між вашим гаджетом і iTunes. Поява помилки можуть спровокувати різні причини, а значить, існує кілька способів її усунення.
Способи усунення помилки 0xe8000065
Спосіб 1: перезавантаження пристроїв
Більшість помилок, що виникають в iTunes, з'являються в результаті збою в роботі комп'ютера або гаджета.
Виконайте для комп'ютера звичайний перезапуск системи, а для яблучного гаджета бажано зробити примусову перезавантаження: для цього затисніть клавіші включення і «додому» приблизно на секунд 10, поки не відбудеться раптове відключення пристрою.
Після перезавантаження всіх пристроїв спробуйте повторно виконати відключення до iTunes і перевірити наявність помилки.
Спосіб 2: заміна кабелю
Як показує практика, помилка 0xe8000065 виникає через використання неоригінального або пошкодженого кабелю.
Рішення проблеми просте: якщо ви використовуєте неоригінальний (і навіть сертифікований Apple) кабель, то рекомендуємо вам обов'язково виконати його заміну на оригінальний.
Та ж ситуація йде і з пошкодженим кабелем: перегини, скручування, окислення на коннекторе можуть бути причиною виникнення помилки 0xe8000065, а значить, вам варто спробувати використовувати інший оригінальний кабель, обов'язково цілий.
Спосіб 3: оновлення iTunes
Застаріла версія iTunes легко може стати причиною виникнення помилки 0xe8000065, в зв'язку з чим вам необхідно просто перевірити програму на наявність оновлень, і, при необхідності, виконати їх установку.
Читайте також: Як оновити програму iTunes на комп'ютері
Спосіб 4: підключення пристрою до іншого USB-порту
В даному способі ми Вам рекомендуємо підключити ваш iPod, iPad або iPhone до іншого USB-порту на вашому комп'ютері.
Якщо у вас стаціонарний комп'ютер, буде краще, якщо ви підключите кабель до порту зі зворотного боку системного блоку, але при цьому уникаючи USB 3.0 (подібний порт зазвичай виділяється синім кольором). Також при підключенні варто уникати портів, вбудованих в клавіатуру, USB-хабів і інших подібних пристроїв.
Спосіб 5: вимкнення всіх USB-пристроїв
Помилка 0xe8000065 іноді може виникати через інших USB-пристроїв, які конфліктують з вашим Apple-гаджетом.
Щоб перевірити це, відключіть від комп'ютера всі USB-пристрої, крім яблучного гаджета, залишити підключеними можна лише клавіатуру і мишу.
Спосіб 6: встановлення оновлень для Windows
Якщо ви нехтуєте установкою оновлень для Windows, то помилка 0xe8000065 може виникнути через застарілої операційної системи.
Для Windows 7 перейдіть до меню "Панель управління" – " оновлення Windows» і запустіть пошук оновлень. Рекомендується встановити як обов'язкові, так і необов'язкові апдейти.
Для Windows 10 відкрийте вікно «Параметри» сполучення клавіш Win+I , а потім перейдіть до розділу " оновлення та безпека» .
Запустіть перевірку оновлень, а потім виконайте їх установку.
Спосіб 7: очищення папки " Lockdown»
В даному способі ми рекомендуємо вам виконати чистку папки «Lockdown», яка зберігає дані про використання iTunes на комп'ютері.
Щоб виконати чистку вмісту даної папки, вам буде потрібно виконати наступні дії:
- Відключіть від комп'ютера підключені Apple-пристрої, а потім закрийте програму iTunes;
- Відкрийте рядок пошуку (для Windows 7 відкрийте "Пуск", для Windows 10 Натисніть поєднання Win+Q або клацніть по іконці з лупою), а потім введіть наступну команду і відкрийте результат пошуку:
%ProgramData%
- Відкрийте папку «Apple» ;
- Клацніть по папці «Lockdown» правою кнопкою миші і виберіть пункт " видалити» .
- Обов'язково виконайте перезавантаження комп'ютера і вашого Apple-гаджета, інакше ви можете зіткнутися з новою проблемою в роботі iTunes.
Спосіб 8: перевстановлення iTunes
Ще один спосіб вирішення проблеми – це перевстановлення iTunes.
Для початку вам буде потрібно видалити медіакомбайн з комп'ютера, причому зробити це необхідно повністю. Рекомендуємо для видалення iTunes скористатися програмою Revo Uninstaller. Більш докладно про даному способі видалення iTunes ми розповідали в одній з наших минулих статей.
Читайте також: як повністю видалити iTunes з комп'ютера
Завершивши видалення iTunes, виконайте перезавантаження комп'ютера і тільки після цього приступайте до установки нової версії медіакомбайна.
Як правило, це всі способи вирішення помилки 0xe8000065 при роботі з iTunes. Розкажіть в коментарях, чи змогла вам допомогти дана стаття, а також який спосіб у вашому випадку допоміг усунути проблему.