Зміст

Активні користувачі ОС Android встановлюють на свої мобільні пристрої досить багато різних додатків. Для того щоб кожне з них працювало стабільно і без помилок, а також обростало новими функціями і можливостями, розробники регулярно випускають оновлення. Але що робити в разі, коли встановлене через Play Market додаток не хоче оновлюватися? Відповідь на це питання буде дано в нашій сьогоднішній статті.
Перевірка підключення до Інтернету та налаштувань
Перш ніж ми приступимо до пошуку причин, за якими не оновлюються додатки на андроїд-пристрої, настійно рекомендуємо виконати наступне:
- Перевірити, чи включений інтернет на смартфоні або планшеті, а також переконатися в тому, що він працює стабільно і видає достатню швидкість.
Детальніше:
як увімкнути 3g / 4g на пристрої Android
Як підвищити швидкість підключення до Інтернету - Переконатися в тому, що в Плей Маркеті включена функція автоматичного оновлення додатків і що вона активована саме для того типу Інтернет-з'єднання, яке ви використовуєте в даний момент.
Детальніше: Як налаштувати Play Market (1-3 пункти)
Якщо ж з якістю і швидкістю Інтернету на смартфоні або планшеті у вас все добре, а в магазині додатків включена функція автоматичного оновлення, можна сміливо переходити до пошуку причин проблеми і варіантів її усунення.
Чому не оновлюються додатки в Плей Маркеті
Причин, за якими виникає озвучена нами проблема, існує чимало, і по кожній з них ми пройдемося нижче, звичайно ж, привівши ефективні методи вирішення. Якщо ж додатки, які ви хочете оновити, просто очікують скачування, ознайомтеся з наступним матеріалом:
Детальніше: Як позбутися від повідомлення "очікування скачування" в Play Маркеті
Причина 1: брак місця на накопичувачі
Багато користувачів, завантажуючи різні додатки і мультимедійний контент на своє Android-пристрій, забувають про те, що його пам'ять не нескінченна. Оновлення можуть не встановлюватися з такої банальної причини, як нестача місця на накопичувачі. Якщо це ваш випадок, то рішення цілком очевидно – необхідно видалити непотрібні дані, мультимедійні файли, забуті ігри та програми. Крім цього, незайвим буде і виконання такої процедури, як очищення кеша. Про те, як це зробити, ви можете дізнатися з окремих статей на нашому сайті:

Детальніше:
Як звільнити місце на смартфоні або планшеті
Як видалити непотрібні файли з телефону
Як очистити кеш на андроїд-пристрої
Якщо після того як ви звільнили місце в пам'яті свого девайса, поновлення все одно не встановлюються, йдемо далі, пробуючи інші варіанти усунення проблеми.
Причина 2: проблеми з картою пам'яті
Внутрішню пам'ять більшості сучасних смартфонів можна розширити за рахунок установки в них карти пам'яті. При цьому сама операційна система Android дозволяє використовувати такий накопичувач не тільки для зберігання даних, але і для установки додатків та ігор. В такому випадку певна частина системних файлів записується на microSD-карту і, при наявності різного роду проблем в роботі останньої, оновлення того чи іншого ПЗ можуть просто не встановлюватися.
Перевірити, чи дійсно винуватцем розглянутої нами проблеми є карта пам'яті, можна декількома способами. Розглянемо по порядку кожен з них.
Спосіб 1: переміщення додатків
Для початку спробуємо перемістити додатки, встановлені на SD-карту, у власну пам'ять пристрою. Зробити це можна буквально в кілька натискань по екрану.
- Будь-яким зручним способом зайдіть в «Налаштування» свого смартфона або планшета і знайдіть там розділ »Додатки" (може називатися " програми та сповіщення» ). Перейдіть до нього.
- Відкрийте перелік всіх встановлених на пристрої програм. На різних версіях операційної системи і/або фірмової оболонки робиться це по-різному. Можливі варіанти-вкладка»встановлені" або пункт " Показати всі програми» , або щось ще близьке за змістом.
- Перейшовши в необхідний розділ, відшукайте то (або ті) додаток, яке не вдається оновити, і тапніте по його найменуванню.
- Опинившись на сторінці його параметрів, перейдіть до пункту " сховище» (або інше схоже за змістом назву).
- Виберіть пункт " перемістити» або змінити значення " зовнішній накопичувач» на " внутрішній ... » (знову ж таки, назва елементів може дещо відрізнятися і залежить від конкретних версій ОС).
- Перемістивши необновляемое додаток в пам'ять пристрою, вийдіть з налаштувань і запустіть Play Маркет. Спробуйте виконати процедуру оновлення.





У багатьох випадках таке просте рішення допомагає, якщо винуватцем була SD-карта. Якщо ж переміщення не усунуло проблему з оновленням додатків, спробуйте скористатися наступним методом.
Читайте також: як перемістити програми на зовнішній накопичувач
Спосіб 2: вилучення карти пам'яті
Більш ефективним рішенням, в порівнянні з попереднім, є тимчасове відключення зовнішнього накопичувача. Робиться це наступним чином:
- Відкриваємо»Налаштування" пристрої і знаходимо там розділ »Пам'ять" або «сховище» .
- Опинившись в ньому, тапа по пункту " бажане місце установки» (або щось близьке за змістом), вибираємо " системна пам'ять» (або " внутрішній накопичувач» ) і підтверджуємо свій вибір. Як варіант, можна вибрати останній пункт &8212; " за вибором системи» .
- Після цього повертаємося до основного розділу»Пам'ять" , знаходимо там нашу SD-карту, натискаємо за вказаною на зображенні нижче іконці і, якщо буде потрібно, підтверджуємо відключення зовнішнього накопичувача.
- Карта пам'яті буде витягнута, при бажанні її можна витягнути зі смартфона або планшета, хоча це і не обов'язково.
- Тепер виходимо з»Налаштування" і запускаємо Плей Маркет, пробуємо оновити проблемні додатки.





Якщо апдейт буде встановлений, можна сміливо ставити діагноз – причина проблеми полягає в використовуваної microSD. В такому випадку картку слід замінити на працездатний аналог, але для початку можна перевірити її на помилки, відформатувати. Дізнатися про те, як це зробити, можна на нашому сайті:
Детальніше:
перевірка карти пам'яті на помилки
відновлення даних із зовнішніх накопичувачів
відновлення карти пам'яті
Програми для форматування зовнішніх накопичувачів
Після вдалої установки оновлень і перевірки працездатності SD-карти, в разі справності, можна знову її підключити. Робиться це в порядку, зворотному описаному вище: «Налаштування» &8212; »Пам'ять" (або «сховище» ) - тап по зовнішньому накопичувачу – »підключити" . Потім, підключивши карту пам'яті, в тих же налаштуваннях сховища встановлюєте її в якості пам'яті за замовчуванням (якщо це потрібно).
За відгуками деяких користувачів, суть даної проблеми буває і зовсім протилежною, тобто викликати її може не зовнішній, а внутрішній накопичувач. В такому випадку потрібно поступити назад вищеописаному, призначивши місцем для установки додатків SD-карту або перемістивши необновляемие додатки з внутрішньої пам'яті в зовнішню. Робиться це точно так же, як описано вище, різниця полягає лише у виборі конкретного накопичувача.
Якщо жоден із способів, описаних в рамках цієї та попередньої причини, не допоміг усунути проблему з установкою апдейтів, значить, винуватця потрібно шукати не в Пристрої зберігання даних, а безпосередньо в операційній системі.
Причина 3: Дані та кеш системних додатків
Play Маркет, як серце операційної системи, за час активного використання накопичує різні сміттєві дані і кеш, що заважає його стабільній роботі. Це ж відбувається і з сервісами Google Play, необхідними для нормального функціонування фірмового програмного забезпечення від Гугл. Цілком можливо, проблема з оновленням додатків виникає саме тому, що згадані нами системними засоби занадто «засмічені». В такому випадку наша з вами завдання – очистити цей софт від сміття і скинути його.
- В " Налаштуваннях» мобільного пристрою переходимо до розділу »Додатки" . Далі йдемо до списку всіх встановлених додатків, тапнув за відповідним пунктом або, наприклад, перейшовши у вкладку »системні" (все залежить від версії Андроїд).
- У загальному переліку знаходимо Play Маркет і тиснемо по його найменуванню, щоб перейти на сторінку параметрів.
- Опинившись там, відкриваємо розділ «сховище»
і в ньому по черзі тиснемо на кнопки
«Очистити кеш»
і
" стерти дані»
. У другому випадку може знадобитися підтвердження.
Примітка: на різних версіях Android розташування згаданих вище елементів може відрізнятися. Наприклад, кнопки для очищення даних можуть розташовуватися не горизонтально, поруч один з одним, а вертикально, в розділах з назвою «кеш» і »Пам'ять" . У будь-якому випадку шукайте те, що ідентично за змістом.
- Повертаємося на крок назад, на сторінку загальних відомостей про Плей Маркеті. У верхньому правому куті тапа по кнопці меню, виконаної у вигляді трьох вертикальних точок. Вибираємо пункт " Видалити оновлення» і підтверджуємо свої наміри.
- Тепер знову повертаємося до списку всіх встановлених додатків і знаходимо там Сервіси Google Play. Тапа по його найменуванню для переходу на сторінку параметрів.
- Як і у випадку з Маркетом, відкриваємо «сховище» , спочатку тиснемо «Очистити кеш» , а потім на сусідній кнопці – " управління місцем» .
- На сторінці " зберігання даних...» натискаємо по розташованій внизу кнопці " видалити всі дані» , підтверджуємо свої наміри і повертаємося на сторінку основних параметрів сервісів Гугл Плей.
- Тут тапа по розташованим у все тому ж кутку кнопці у вигляді трикрапки і вибираємо пункт " Видалити оновлення» .
- Виходимо з налаштувань на головний екран пристрою і виконуємо його перезавантаження. Для цього утримуємо кнопку живлення, а потім вибираємо пункт»перезавантаження" у вікні.
- Після запуску операційної системи відкриваємо Play Маркет, де буде потрібно повторно прийняти умови ліцензійної угоди Google. Зробіть це і спробуйте оновити додаток – з великою часткою ймовірності проблема буде усунена.








Примусове очищення даних і видалення оновлень Плей Маркета і сервісів Гугл Плей – ефективний засіб боротьби з більшістю подібних помилок. Якщо ж ця дія не допомогло вам оновити додаток, ознайомтеся з наступними рішеннями.
Причина 4: застаріла версія Android
Версія операційної системи грає далеко не саму останню роль в оновленні додатків. Так, якщо на пристрої встановлений морально застарілий Андроїд (наприклад, нижче 4.4), то багато хто з популярних програм просто не будуть оновлюватися. До таких належать Viber, Skype, Instagram і багато інших.
Ефективних і легко реалізованих рішень в такій ситуації досить мало – якщо є можливість, смартфон або планшет необхідно оновити до останньої доступної версії. Якщо оновлення відсутні, але є досить сильне бажання підвищити покоління Android, зробити це можна за допомогою прошивки пристрою. Цей варіант доступний далеко не завжди, але в спеціальному розділі нашого сайту ви можете пошукати відповідне керівництво.
Детальніше: Прошивка смартфонів різних виробників
Для перевірки наявності доступних оновлень ОС виконайте наступне:
- Відкрийте «Налаштування» , перегорніть їх список в самий низ і виберіть пункт " Про телефон» (або «Про планшет» ).
- Знайдіть в ньому пункт " оновлення системи» (або щось близьке за змістом) і тапніте по ньому.
- Натисніть «перевірити наявність оновлень» . Якщо буде виявлена нова версія Андроїд, скачайте її, а потім встановіть, слідуючи підказкам фірмового установника. Можливо, цю процедуру потрібно виконати кілька разів.
- Після того як пристрій оновиться і завантажиться, зайдіть в Play Маркет і спробуйте оновити додаток, з яким раніше виникали проблеми.



Як вже було сказано вище, в разі застарілої версії операційної системи гарантовано ефективних рішень не існує. Якщо смартфон або планшет дійсно старий, то відсутність можливості оновлення деяких додатків навряд чи можна назвати найсерйознішою його проблемою. І все ж, навіть в таких випадках можна спробувати обійти встановлені системою обмеження, про що ми і розповімо в частині про " альтернативних варіантах усунення проблеми» .
Причина 5: конкретні (номерні) помилки
Вище ми говорили про проблему неможливості оновлення додатків в цілому, тобто, коли апдейт не встановлюється, але будь-якої помилки, що має свій номер, Плей Маркет не видає. Досить часто цей же процес переривається появою вікна з повідомленням «не вдалося оновити додаток&8230;» , а в кінці цього повідомлення в дужках вказано " (Код помилки:№) » , де № &8212; тризначне число. Найпоширеніші номери помилок – це 406, 413, 491, 504, 506, 905. І нехай ці коди відрізняються, але варіанти усунення такої помилки практично завжди ідентичні – необхідно виконати те, що ми описали в «причини 3», тобто стерти і скинути дані системних додатків.
Для отримання більш докладних відомостей про кожну з перерахованих вище помилок рекомендуємо ознайомитися зі спеціальними матеріалами на нашому сайті, присвяченими безпосередньо Play Маркету і його роботі.
Детальніше:
Налаштування Плей Маркета і усунення можливих проблем в його роботі
усунення помилки 506 в Play Market
як позбутися помилки 905 у магазині додатків
Можливі й інші «номерні» помилки, вони мають код 491 або 923. У повідомленні, яким супроводжуються такі збої, йдеться про те, що установка оновлень неможлива. Усунути цю проблему досить просто-необхідно видалити, а потім повторно прив'язати Google-аккаунт.
Важливо: перш ніж приступити до видалення облікового запису переконайтеся, що вам відомі Логін (Електронна пошта) і пароль від неї. Тримайте їх під рукою, якщо ви не зберігаєте їх у пам'яті.
- В " Налаштуваннях» мобільного пристрою знайдіть розділ «рахунки» (може називатися " користувачі та акаунти» , «облікові записи» , " Інші рахунки» ) і перейдіть до нього.
- Відшукайте обліковий запис Google і натисніть по ній.
- Тапніте по напису " видалити обліковий запис» (може бути приховано в окремому меню) і підтвердьте свої наміри у спливаючому вікні.
- Перезавантажте смартфон або планшет, а після його запуску знову зайдіть в «Налаштування» &8212; " рахунки» , перегорніть їх перелік вниз, тапніте по пункту " + Додати обліковий запис» і виберіть «Google» .
- У наступному вікні виберіть Google, по черзі введіть логін і пароль від свого облікового запису, прийміть умови ліцензійної угоди і дочекайтеся завершення авторизації.
- Переконавшись в тому, що обліковий запис знову прив'язана до пристрою, виходьте з налаштувань і запускайте Play Market. Можливо, в ньому теж буде запропоновано знову прийняти умови ліцензійної угоди. Зробивши це, спробуйте оновити додаток – проблема повинна бути усунена.





У разі виникнення помилок з кодом 491 і 923 таке неочевидне рішення, як видалення і повторна прив'язка Google-аккаунта, гарантовано дозволяє позбутися від розглянутої в цій статті Проблеми.
Альтернативні варіанти усунення проблеми
Кожна з описаних вище причин виникнення проблеми з оновленням додатків має свій, часто ефективний варіант вирішення. Виняток-застаріла версія Android, підвищити яку можливо не завжди. Нижче ми розповімо про те, що робити, якщо ДОДАТКИ В Плей Маркеті так і не почали оновлюватися після виконання описаних вище дій. Крім того, ця інформація буде корисна і для користувачів, які з тих чи інших причин не захотіли шукати винуватця проблеми, розбиратися в ній і усувати.
Спосіб 1: Встановлення файлу APK
Більшості користувачів Андроїд відомо про те, що ця операційна система підтримує установку додатків зі сторонніх джерел. Все що для цього потрібно – відшукати на просторах інтернету виконуваний файл, завантажити його на пристрій, запустити і інсталювати, попередньо надавши необхідні дозволи. Ознайомитися з тим, як цей метод працює, можна в окремій статті на нашому сайті, ми ж коротко розглянемо один з можливих прикладів.
Детальніше: встановлення APK на Android
Існує досить багато сайтів, на яких можна завантажити АПК-Файли, і найвідомішим з них є APKMirror. Є також спеціалізовані веб-ресурси, що дозволяють «витягти» виконуваний файл програми прямо з Play Маркета. Посилання на один з них дана нижче, про нього і розповімо.
Важливо: цей онлайн-сервіс генерує посилання безпосередньо з фірмового магазину Google, тому його використання можна вважати повністю безпечним, на відміну від веб-сайтів, що пропонують безпосередньо файли, джерело яких не завжди відоме. До того ж такий підхід надає можливість скачування останньої доступної в Маркеті версії.
Перейти до сайту APK Downloader
- Запустіть на своєму смартфоні Плей Маркет і перейдіть в ньому на сторінку програми, яке потрібно оновити. Для цього можна скористатися пошуком або пройти по шляху «Меню» &8212; " Мої програми та ігри» &8212; »встановлені" .
- Опинившись на сторінці опису, прокрутіть її вниз до кнопки»поділитися" . Натисніть її.
- У вікні знайдіть пункт «копіювати» або ( " скопіювати посилання» ) і виберіть його. Посилання на додаток буде скопійовано в буфер обміну.
- Тепер, використовуючи мобільний браузер, переходите за наведеною вище посиланням на сторінку веб-сервісу, що надає можливість скачування АПК. Вставте скопійований URL-адресу (довгий тап-вибір пункту»вставити" ) в пошуковий рядок і натисніть по кнопці «Generate Download Link» .
- Можливо, доведеться почекати деякий час (до 3 хвилин), поки веб-служба створить посилання для завантаження файлу.APK. Після її створення натисніть по зеленій кнопці «Click here to download» .
- У браузері з'явиться вікно з попередженням про те, що завантажуваний файл може нашкодити вашому пристрою. У ньому просто натисніть «ОК» , після чого почнеться процес завантаження.
- Після його завершення натисніть»відкрити" у повідомленні, що з'явилося, або перейдіть в »Завантаження" смартфона, або відкрийте цю папку з шторки, де буде «висіти» повідомлення. Запустіть завантажений файл, тапнув по ньому.
- Якщо раніше ви не встановлювали додатки зі сторонніх джерел, потрібно дати дозвіл на виконання цієї процедури.
- Нова версія програми буде встановлена поверх старої, отже, таким чином ми його примусово оновили.







Залежно від версії андроїд, це можна буде зробити у спливаючому вікні або в " Налаштуваннях» в розділі »Безпека" або " конфіденційність та безпека» . У будь-якому з випадків, перейти до необхідних параметрів ви зможете прямо з вікна установки.
Надавши дозвіл на інсталяцію, натисніть кнопку»встановити"
і дочекайтеся завершення процесу.
Примітка: за допомогою вищеописаного методу не вийде оновити платне додаток, так як сервіс APK Downloader просто не зможе його завантажити.
Такий підхід до вирішення проблеми апдейта додатків в Play Market не можна назвати найзручнішим і простим. Зате в тих рідкісних випадках, коли встановити оновлення ніяк інакше не виходить, цей метод явно буде корисний і ефективний.
Спосіб 2: сторонній магазин додатків
Плей Маркет є офіційним, але не єдиним магазином додатків для операційної системи Android. Існує кілька альтернативних рішень, у кожного з яких є свої переваги і недоліки, і всі вони були розглянуті нами в окремій статті

Детальніше: Альтернативи Play Market
Сторонній магазин додатків може бути корисний і в тому випадку, коли усунути проблему з оновленням не вдалося. Матеріал за посиланням вище допоможе вам визначитися з вибором відповідного маркету. Далі лише потрібно завантажити його і встановити на пристрій, а потім відшукати в ньому то додаток, що не оновлюється в фірмовому магазині. Правда, в такому випадку може знадобитися видалення вже встановленої версії.
Спосіб 3: скидання пристрою до заводських налаштувань
Останнє, що можна порекомендувати в тих випадках, коли не виходить усунути будь-яку проблему в роботі смартфона або планшета на Андроїд, це виконати його скидання до заводських установок. Таким чином ви повернете мобільний пристрій у стан «поза коробкою», коли він працював швидко та стабільно. Істотний недолік цієї дії полягає в тому, що всі призначені для Користувача дані, файли, встановлені програми та ігри будуть видалені, тому рекомендуємо заздалегідь зробити резервну копію.

Детальніше:
Скидання Android-девайса до заводського стану
створення бекапа смартфона або планшета
Що ж стосується безпосередньо розглянутої нами в цій статті Проблеми – неможливості оновлення додатків – до скидання справа навряд чи дійде. Так, якщо не допомогли способи, описані в першій частині статті (що малоймовірно), то один з двох вищеописаних вже точно допоможе не позбутися, а просто обійти цю проблему стороною, забувши про її існування. Рекомендувати повне скидання можна лише в тому випадку, коли крім відсутності можливості встановити апдейт, в роботі операційної системи і/або пристрою присутні і інші проблеми.
Висновок
У цій статті ми розглянули всі можливі причини, за якими додатки в Play Маркеті можуть не оновлюватися, а також надали дієві рішення для боротьби з проблемою навіть в тих випадках, коли вона нібито не усувається. Сподіваємося, цей матеріал виявився корисним, і тепер ви, як і годиться, користуєтеся актуальними версіями додатків на своєму Android-пристрої.