Зміст
Причина 1: неправильний алгоритм дій
Якщо Підписка в Spotify не оформляється, слід уважно перевірити алгоритм дій при покупці преміум-аккаунта. До того ж на пристроях, що працюють на базі iOS, може виникнути проблема, оскільки компанія Apple передбачає обмеження. В цьому випадку підписатися на всі функції Сервісу потрібно через веб-інтерфейс.
У нашій окремій статті докладно описані способи оформлення підписки на Spotify на мобільних пристроях, що працюють на базі Android і iOS, а також на комп'ютерах різних операційних систем. Якщо покроково Слідувати інструкції, то проблем з покупкою преміум виникнути не повинно.
Детальніше: Як оформити підписку на Spotify Premium
Причина 2: проблема з транзакцією
Проблема з платежем – ще одна поширена причина, чому на Спотифай не оформляється підписка. При першій покупці перевірте правильність введення даних банківської карти або електронного гаманця. Також це трапляється, якщо в зазначений термін при діючій підписці не пройшла транзакція, тому перевірте можливі причини цього:
- Картка заблокована або термін її дії закінчився;
- Не вистачає коштів на гаманці або карті;
- Реєстрація картки пройшла в певній країні, яка не відповідає тій, яка вказана в обліковому записі користувача.
Якщо з банківською картою все в порядку, то краще з'ясувати причину, чому не проходить транзакція, у банку. Для цього можна зателефонувати оператору і дізнатися, що відбувається.
По можливості краще вказати інший спосіб оплати при оформленні підписки. Якщо використовувався платіжний інструмент Google Pay, то змінити дані можна через Особистий кабінет профілю.
Читайте також:
Як відв'язати карту в Spotify
Як поміняти спосіб оплати Айфоне
Відключення преміум-підписки відбувається не відразу після невдалого платежу: протягом декількох днів сервіс повторно намагається зняти гроші за платний аккаунт, і тільки після цього обмежує доступ до розширених можливостей Spotify.
Причина 3: збій на стороні сервісу
У деяких випадках проблема з'являється через збої в роботі сервісу. У більшості випадків досить просто почекати, поки технічні фахівці не виправлять ситуацію. Ще є варіант звернутися в технічну підтримку Спотифая. Зв'язатися з фахівцями можна тільки в веб-інтерфейсі музичного сервісу, але безпосередньо перехід здійснюється з програми для мобільних пристроїв:
- Запустіть додаток на мобільному девайсі і тапніте по іконці у вигляді шестерні, розташованої в правому верхньому куті.
- Прокрутіть список вниз і виберіть пункт»підтримка" .
- Здійсниться перехід на сайт для звернення через використовуваний браузер. Розкрийте список " допомога з платежами» , потім виберіть " допомога з оплатою» .
- Відкрийте сторінку " проблема з платежами» і перегляньте інформацію про проблему, а також посібник з її усунення.
Якщо нічого підходящого не знайдено, скористайтеся формою звернення. Перейдіть на сторінку підтримки, заповніть форму з особистими даними, а також якомога докладніше опишіть проблему. Відповідь прийде протягом доби на вказану адресу електронної пошти.