Використання Zoom на різних пристроях

Варіант 1: Комп'ютер

Настільна версія Zoom на сьогоднішній день надає величезну кількість можливостей, багато з яких недоступних на інших платформах. В рамках інструкції нами будуть в помірно короткій формі розглянуті основні функції, тоді як з докладним описом на прикладі використання можете ознайомитися в інших статтях на сайті.

Налаштування Програми

Перше, чого необхідно приділити увагу, це внутрішні настройки Зума, для відкриття яких необхідно на вкладці»Головна" скористатися іконкою із зображенням шестерінки в кутку екрану. Зверніть увагу, що всі вказані параметри однаково доступні в офіційному додатку з Microsoft Store та в програмі, завантаженій із веб-сайту розробника.

Основні параметри

  1. В рамках стартової вкладки «Загальні» можна змінити поведінку програми в тих чи інших ситуаціях, наприклад, задіяти автоматичний запуск при включенні комп'ютера і заборонити вихід при натисканні хрестика. Також можете налаштувати автоматичну поведінку програми при запуску конференції, будь то копіювання посилань або перехід в повноекранний, і дозволити оновлення клієнта до останньої актуальної версії.
  2. Как пользоваться Zoom_001
  3. Крім сказаного, в нижній частині даного розділу можна змінити колір шкіри для всіх використовуваних в Зумі реакцій і разом з цим закріпити відповідну панель під час конференції. Додатково тут можете скористатися анімованими емодзі.
  4. Как пользоваться Zoom_002

    При бажанні можна глобально змінити стиль оформлення основного вікна програми, використовуючи варіанти з відповідної категорії «Тема» . Більш того, за допомогою блоку «навігація» можете відредагувати розташування основних пунктів меню на верхній панелі в основному вікні програми.

Звук і відео

  1. На наступній вкладці»відео" можна змінити параметри, так чи інакше, пов'язані з роботою веб-камери, в тому числі вибравши потрібний пристрій зі списку »Камера" . Особливу увагу потрібно приділити пунктам з другої категорії, так як саме тут може бути включено приховування свого відео і учасників, які не користуються камерою.
  2. Как пользоваться Zoom_003
  3. При відкритті категорії " розширені» в рамках розглянутого розділу можна змінити якість відео і способи обробки, що буде актуально, наприклад, при поганому зображенні або низької продуктивності програми. В цілому, досить буде деактивувати або навпаки задіяти параметри з підрозділу " використовувати апаратне прискорення» , щоб вирішити більшість проблем.
  4. Как пользоваться Zoom_004
  5. Додаткової уваги заслуговує ще одна вкладка " фони та ефекти» , безпосередньо пов'язана з відео і дозволяє на свій розсуд вибрати фон для відео. На жаль, повною мірою скористатися представленими тут можливостями можна тільки при наявності відповідного обладнання.
  6. Как пользоваться Zoom_005
  7. Як і у випадку з відео, на вкладці»Звук" можете з випадаючих списків у відповідних категоріях вибрати пристрій введення і виведення звуку, заздалегідь налаштовані через системну " Панель управління» , тоді як за якість відповідають параметри з блоку " звуковий профіль» . Крім цього, в нижній частині сторінки можна вибрати рингтон для вхідних дзвінків, задіяти автоматичне включення або відключення мікрофона і особливу поведінку клавіші »пробілу" .

    Детальніше: налаштування звуку в Zoom

  8. Как пользоваться Zoom_006
  9. Якщо ви не хочете передавати звук, оброблений засобами Windows, можете відкрити розділ " розширені» і деактивувати обробку через випадаючий список. Додатково тут можна усунути проблеми з луною.
  10. Как пользоваться Zoom_007

    Зверніть увагу, що кожен представлений нами параметр у майбутньому можна буде редагувати безпосередньо під час конференції без перезавантаження. З цієї причини попереднє налаштування потрібно лише в рідкісних випадках.

Демонстрація екрану

  1. Перебуваючи на вкладці " спільний доступ до екрану» , як можна зрозуміти з назви категорії, можете змінити параметри, пов'язані з демонстрацією екрану, будь то розмір вікна або автоматичне блокування спливаючих повідомлень. Також можна налаштувати поведінку захоплення вікон, щоб Зум перехоплював кожне вікно демонстрованої Програми або строго певну область.
  2. Как пользоваться Zoom_008
  3. У підрозділі " коли я використовую демонстрацію свого екрану» найкраще вибрати " Показати всі параметри» . Якщо зробити інакше, при запуску демонстрації буде пропущений вибір і почнеться показ основного робочого столу.
  4. Как пользоваться Zoom_009

    Категорія " розширені» в даному випадку потрібна, щоб оптимізувати трансляцію. Для цього встановіть обмеження на максимальну частоту кадрів і в разі потреби скористайтеся параметрами з розділу " використовувати апаратне прискорення» .

Колективний чат

На відміну від попередніх розділів, безпосередньо пов'язаних з конференціями, на вкладці " колективний чат» можна відредагувати окремі елементи з однойменного розділу програми. Тут можете як налаштувати показ додаткових пунктів меню в лівій частині вікна, так і налаштувати відображення блоків повідомлень.

Как пользоваться Zoom_010

Окрему увагу важливо приділити двом розділам, що включають список " заблокованих користувачів» і параметри спливаючих повідомлень. Дані пункти дозволяють блокувати або навпаки знімати блокування з користувачів Зума і управляти повідомленнями, в тому числі використовуючи режим " не турбувати» з певним часовим інтервалом.

Локальний запис

Остання найважливіша вкладка " запис» містить налаштування, спрямовані на запис та збереження конференцій у локальній пам'яті комп'ютера. В цьому випадку можете змінити шлях збереження файлів, враховуючи вільне місце на диску, або задіяти опцію " виберіть шлях» , щоб місце можна було вказати після завершення сеансу зв'язку.

Как пользоваться Zoom_011

Залишилися параметри не представляють особливої цінності і можуть бути використані при певних вимогах до результату. Так, наприклад, можна зберігати аудіодоріжки кожного учасника в окремий файл, вбудувати інформацію про дату проведення конференції і, в цілому, оптимізувати записи для майбутнього редагування за допомогою сторонніх відеоредакторів.

Управління комбінаціями клавіш

Ще одна досить корисна вкладка " комбінації клавіш» дозволяє на свій розсуд змінювати стандартні і призначати власні поєднання клавіш для швидкого виконання багатьох дій. Самі по собі дії поділені на кілька категорій з промовистими назвами.

Как пользоваться Zoom_012

При призначенні нових поєднань необхідно в обов'язковому порядку використовувати системні клавіші, що включають «ATL» , «SHIFT» або «CTRL» . Також додатково можете встановити галочку в колонці " Глобальні комбінації клавіш» , щоб можна було використовувати комбінації під час приховування масштабування або роботи з іншими вікнами.

Статистика

В категорії»Статистика" з промовистою назвою можна відстежувати передані дані і своєчасно відловлювати неполадки, використовуючи одну з чотирьох вкладок. Зверніть увагу, що на сторінках »Звук" , »відео" і " спільний доступ до екрану» інформація буде представлена лише під час використання пов'язаних функцій під час конференції.

Как пользоваться Zoom_013

За необхідності в будь-який час можете скористатися посиланням " Надіслати звіт» , щоб сформувати скаргу. Це може стати в нагоді, наприклад, якщо в процесі використання програми постійно виникають несправності.

Спеціальні можливості

На сторінці " спеціальні можливості» Доступні параметри, що полегшують взаємодію з Зумом для людей з обмеженими можливостями. Саме тут можна задіяти субтитри, змінити масштаб вікна чату і включити різні попередження.

Как пользоваться Zoom_014

На відміну від мобільного клієнта, програма для комп'ютера не дозволяє редагувати дані профілю, і тому дана вкладка була повністю пропущена. При цьому потрібні настройки все ж доступні в веб-версії, яка в рамках інструкції розглядатися не буде.

Колективні чати

Одна з основних вкладок програми «колективні чати» дозволяє використовувати Зум в якості повноцінного месенджера, як безпосередньо взаємодіючи з окремими користувачами, так і цілими каналами. Як правило, за замовчуванням тут доступні тільки додані користувачі і канали з розділу »контакти" .

  1. Для створення нового чату можете вибрати один з існуючих пунктів в лівій колонці або скористатися кнопкою на верхній панелі. У другому випадку перед відправкою необхідно буде вказати адресу користувача, зареєстрованого в Зумі і не блокуючого вхідні повідомлення.
  2. Как пользоваться Zoom_015
  3. В рамках кожного окремого чату можна здійснити відео або аудіодзвінок всім учасникам, а також публікувати текстові повідомлення. Під час публікації доступно багато додаткових інструментів, що включають смайлики, відео - чи аудіоповідомлення та знімки екрана.
  4. Как пользоваться Zoom_016

    Крім іншого, кожен колективний чат можете помістити в окрему папку " Вибране» або вивести в окреме вікно для особистої зручності. Більш того, самі повідомленнями в рамках чату можна управляти через меню, що випадає «…» навпроти кожної окремої публікації.

Управління контактами

На вкладці»контакти" можна шукати та додавати користувачів Zoom або створювати та керувати каналами. Як правило, для додавання досить буде скористатися кнопкою «+» у верхньому кутку лівої колонки і слідувати рекомендаціям з іншої інструкції на нашому сайті.

Детальніше: управління контактами в Zoom

  1. У свою чергу, канали створюються, знову ж таки, через меню «+» на вкладці «канали» , куди відразу ж можна запросити відомих Вам користувачів.
  2. Как пользоваться Zoom_017
  3. При виборі опції " підключитися до каналу» в окремому вікні буде представлений загальнодоступний список каналів для підключення. Конкретні чати будуть відображатися тільки, якщо адміністратор встановив відповідні налаштування.
  4. Как пользоваться Zoom_018
  5. Відредагувати налаштування вашого власного каналу можна шляхом натискання кнопки " змінити» і подальшої зміни параметрів на свій розсуд. Щоб інші користувачі могли без проблем підключатися до каналу, обов'язково встановіть маркер напроти пункту " загальнодоступний» .
  6. Как пользоваться Zoom_019

    Додатково можна також вибрати тип параметрів приватності і встановити розширені дозволи, наприклад, щоб уможливити підключення зовнішніх користувачів. По завершенні, так чи інакше, використовуйте кнопку " Зберегти зміни» .

Сторонні програми

Якщо вам не вистачає будь-яких можливостей в Зумі, на комп'ютері, на відміну від інших платформ, можна скористатися зовнішніми сторонніми додатками. Для підключення подібного ПО необхідно перейти на відповідну вкладку, відкрити сторінку міні-додатками і натиснути кнопку «Add» у верхньому правому куті екрана.

Как пользоваться Zoom_020

По завершенні установки будуть автоматично відкриті основні настройки ПО з можливістю переходу до конференції. У свою чергу, в повній мірі скористатися додатком можна буде після початку сеансу зв'язку, про що ще буде згадано далі.

Дошки повідомлень

Сторінка " дошки повідомлень» дозволяє створювати дошки, що містять будь-яку інформацію і доступні для перегляду всім учасникам конференції. Використовувати можете на вибір як один із заготовлених " шаблонів» , так і кнопку «Новий» для створення нового макета.

Как пользоваться Zoom_021

У процесі створення нової дошки доступно безліч інструментів на бічній панелі, розглядати які окремо ми не будемо. При цьому аналогічне вікно також відкривається при виборі готового шаблону, але з автоматично доданими елементами.

Как пользоваться Zoom_022

Кожен використаний і підготовлений вами макет в майбутньому можна буде знайти в окремому розділі на вкладці " дошки повідомлень» . Це дозволяє заздалегідь підготувати шаблон до початку конференції і в майбутньому просто провести демонстрацію.

Робота з конференціями

Безпосередньо для створення нової конференції або підключення до існуючої можете використовувати»Головна" вкладку або перейти на сторінку «конференції» . Який би варіант ви не вибрали, тут можна почати новий приватний сеанс зв'язку, запланувати проведення або підключитися до чужої конференції, як було описано в іншій статті.

Детальніше:
створення і підключення до конференції в Zoom
як запланувати конференцію в Zoom

Как пользоваться Zoom_023

Більш обширною темою є планування, так як надає безліч додаткових параметрів і безпосередньо пов'язана з міні-додатками «календар» . При цьому в якості календаря можна використовувати багато сторонні сервіси, включаючи Google Calendar.

Проведення конференції

Розібравшись, нарешті, з основними розділами програми і змінивши потрібним чином внутрішні настройки, можна переходити до проведення сеансу зв'язку. Спосіб запуску, в свою чергу, не грає практично ніякої ролі, так як за доступність окремих функцій відповідають параметри, встановлені на вашому боці або на стороні керівника.

Відео та звук

Задіяти або навпаки деактивувати власний звук під час конференції можете за допомогою кнопок»Звук" і »відео" на самому початку нижньої панелі. Початковий стан кнопок, при цьому, безпосередньо залежить від внутрішніх налаштувань Зума.

Как пользоваться Zoom_024

При відкритті меню з вказує вгору стрілочкою можна перейти до налаштувань, щоб швидко змінити пристрій або здійснити перевірку. Також можете вибрати «Налаштування» зі списку для переходу до розглянутого на початку статті вікна.

Параметри безпеки

Доступним тільки керівнику інструментом на нижній панелі є «Безпека» , що дозволяє блокувати доступ учасникам до параметрів конференції. Більш того, за допомогою даного вікна можна задіяти " зал очікування» для нових учасників і блокувати окремих користувачів.

Как пользоваться Zoom_025

Розглядати детально кожну опцію ми не будемо, так як принцип дії, в цілому, зрозумілий з назви. У той же час відзначимо, що зберігаються настройки виключно до перезапуску сесії.

Демонстрація екрану

Щоб почати демонстрацію екрану або окремого вікна, досить буде натиснути відповідну кнопку на нижній панелі. Якщо ви є керівником в рамках конференції, тут також можна розгорнути додаткові налаштування.

Детальніше:
як дозволити користувачам ділитися екраном у Zoom
увімкнення спільного використання екрана в Zoom
проведення презентації в Zoom

Как пользоваться Zoom_026

В залежності від глобальних параметрів програми, після натискання кнопки буде автоматично почала трансляція або відкриється вікно з настройками. При появі такого вікна можете на свій розсуд вибрати область і спосіб демонстрації, задіяти спільний доступ до звуку і в разі потреби оптимізацію.

Додатки

За допомогою кнопки»Додатки" можна скористатися раніше згаданими міні-додатками, а також за необхідності змінити налаштування приватності. Як і у випадку з іншими можливостями, кнопка може бути відсутнім, якщо керівник вирішив встановити відповідні обмеження.

Как пользоваться Zoom_027

При появі меню в правій частині робочого вікна можете вибрати і управляти окремим додатком. Будь-яких додаткових параметрів тут немає, і тому детально зупиняти на цьому інструменті ми не будемо.

Дошки повідомлень

Куди більш значущим інструментом є " дошки повідомлень» . При натисканні даної кнопки на екрані відобразиться точно такий же інтерфейс, що був нами раніше згаданий в рамках окремого розділу інструкції.

Как пользоваться Zoom_028

Щоб почати демонстрацію або спільне управління, досить буде натиснути кнопку " відкрити і почати» , перед цим вибравши один з доступних варіантів. В результаті на екрані відобразиться обраний шаблон, який можна буде редагувати в режимі реального часу, що цілком може стати альтернативою демонстрації екрану при проведенні презентації.

Учасники та запрошення

В рамках одного розділу інструкції важливо згадати відразу три пов'язані між собою категорії, що включають»учасники" , " запросити» і " Копіювати посилання запрошення» . Як неважко здогадатися, список учасників дозволяє управляти підключеними користувачами, тоді як за розсилку запрошень відповідають залишилися пункти.

Детальніше: як запросити на конференцію в Zoom

Как пользоваться Zoom_029

Особливі параметри будуть доступи тільки в рамках списку»учасники" , якщо ви є творцем сеансу зв'язку. В цьому випадку можна блокувати звук окремих учасників або навпаки запитувати включення мікрофона і камери.

Додаткові можливості

В рамках конференції можна за необхідності використовувати текстовий чат, доступний в якості окремої кнопки і відкривається збоку або в окремому вікні. Публікуються тут повідомлення, що важливо враховувати заздалегідь, зберігаються тільки на час сеансу зв'язку.

Как пользоваться Zoom_030

За необхідності в Зумі передбачений ряд особливих реакцій, використовувати які можна через меню «реакції» . Як правило, тут представлений обмежений набір емодзі і жест " підняти руку» , що привертає увагу викладача.

Детальніше: як підняти руку в Zoom

Как пользоваться Zoom_031

Зверніть увагу, що підняту руку потрібно деактивувати вручну. Також дана можливість доступна керівнику через меню управління учасниками.

Запис конференції

Останнє, чому важливо приділити увагу в рамках проведення конференцій, це запис сеансу зв'язку. Для запуску даної можливості в меню»додатково" скористайтеся опцією " запис цього комп'ютера» .

Детальніше: як запис конференцію в Zoom

Как пользоваться Zoom_032

В результаті на верхній панелі у всіх учасників відобразиться відповідний віджет запису і оповіщення. Щоб примусово залишити запис, можна натиснути кнопку»зупинити" або »призупинити" , тоді як повна зупинка і збереження відео в будь-якому випадку відбудеться при завершенні сеансу зв'язку.

Варіант 2: мобільний пристрій

Мобільний додаток Zoom надає, як і настільна версія, вражаючу кількість можливостей, безпосередньо пов'язаних з веденням конференції. Більш того, клієнт месенджера можна комбінувати з деякими системними функціями на зразок голосових асистентів для більш зручного управління сеансами зв'язку.

Детальніше: як користуватися Zoom на телефоні

Как пользоваться Zoom_040

Незважаючи на сказане, що важливо враховувати заздалегідь, мобільний клієнт все ж є спрощеною версією, в якій відсутні деякі розглянуті раніше функції. Зокрема, на сьогоднішній день з телефону не вийде повною мірою використовувати " дошки повідомлень» і сторонні »Додатки" , Про що буде сказано в окремому повідомленні.

більше статей на цю тему: