Видалення особистих фотографій з Яндекс.Картинка

При використанні сайту Яндекс.Картинок деякі користувачі, зокрема, знайшли досить велику популярність в інтернеті, можу знаходити власні, в тому числі небажані фотографії. Якщо ви опинилися в числі таких людей і тепер хочете зробити Видалення, зробити це досить-таки складно.

Пример найденного изображения на сайте Яндекс.Картинок

Основна проблема полягає в тому, що послуга, про яку йде мова, не є фотохостингом і, отже, не надає інструментів ні для завантаження зображень, ні для видалення. Єдине, що можна зробити, це подивитися посилання на оригінальний файл в спеціально відведеній області і звернутися до Адміністрації Сайту з проханням провести видалення.

Пример найденного изображения на Яндекс.Картинках на оригинальном сайте

У разі якщо у вас вийде домовитися і знімок зникне із загального доступу в Інтернеті, незабаром він стане недоступний і на Яндекс.Картинка. Однак варто враховувати, що в мережі можуть зберігатися резервні копії, в тому числі взяті з давно недоступних сторінок в соціальних мережах та інших джерел, звідки виконати видалення просто неможливо.

Звернення до служби підтримки

Крім як звернутися безпосередньо до власника сайту з небажаним фото, що відображається на Яндекс.Картинках, можна також написати в службу підтримки Яндекса, використовуючи спеціальну форму. Даний варіант дозволяє в примусовому порядку виключати посилання з пошуку, включаючи прямі URL-адреси картинок, але при цьому вимагає вагомих підстав.

Перейти до створення звернення в службу підтримки

  1. Скористайтеся представленої вище посиланням, щоб перейти на спеціальну сторінку служби підтримки Яндекса з формою для виключення посилань з пошуку. Даний варіант однаково актуальний для всіх сервісів компанії, де є небажані URL-адреси.
  2. Переход к созданию обращения в службу поддержки Яндекса
  3. Встановіть значення " заявником» в рядку " Я є» і за допомогою представленої нижче кнопки »завантажити" виконайте завантаження скана або фотографії паспорта на головному розвороті. Також обов'язково вкажіть " прізвище та ім'я» з того ж посвідчення особи.
  4. Добавление документов при создании обращения в службу поддержки Яндекса
  5. Заповніть текстове поле " повна URL-адреса сторінки, яку потрібно виключити з результатів пошуку» відповідно до прямого посилання на небажану фотографію. Тут же нижче обов'язково додайте URL-адресу сторінки з результатами пошуку на Яндекс.Картинках, де було помічено зображення.
  6. Указание URL-адресов при создании обращения в службу поддержки Яндекса
  7. Два наступних поля, а також підрозділ " дана інформація є» необхідно заповнити відповідно до того, від чого саме потрібно позбутися і які на те підстави. Варто розуміти, що загальнодоступні фото в багатьох джерелах, швидше за все, видаляти не будуть.
  8. Добавление доказательств при создании обращения в службу поддержки Яндекса
  9. Обов'язково вкажіть адресу електронної пошти для зв'язку в текстовому полі «пошта» . Це важливо, так як відповідь від служби підтримки надійде навіть в разі відмови із зазначенням причини.
  10. Указание контактных данных при создании обращения в службу поддержки Яндекса
  11. Завершивши заповнення основних полів, в блоках " підпис» вкажіть повні ім'я, прізвище та по батькові в згаданому там же порядку. Також повторіть введення URL-адреси на оригінал зображення і скористайтеся кнопкою »надіслати" в самому низу сторінки. Отправка обращения в службу поддержки Яндекса

    Після того як повідомлення буде відправлено, необхідно почекати кілька днів, аж до десяти робочих діб. Відповідь, як було вже згадано, надійде на зазначену вами пошту, навіть якщо при подачі звернення Ви були авторизовані в іншому акаунті.

більше статей на цю тему: