Зміст
Варіант 1: якщо товар не оплачений
Якщо замовлення на Аліекспресс ще не оплачений, то скасувати його досить просто. Справа в тому, що поки гроші не надійшли продавцю, він не буде збирати і відправляти товар.
У деяких випадках користувач може отримати повідомлення про прохання оплатити покупку, поки річ є в наявності. Через годину замовлення буде скасовано автоматично і перенесено в розділ " завершено» . Але, щоб не засмічувати категорію з активними замовленнями, скасувати його можна самостійно.
- Наведіть курсор на кнопку вгорі " мій профіль» і зі спадного меню виберіть розділ »Мої замовлення" .
- На вкладці &171; активні & 187; відобразиться замовлення, яке ще не оплачено. Натисніть на нього, щоб відкрити сторінку з більш детальною інформацією.
- Клікніть по кнопці & 171; скасування замовлення & 187; .
- Виберіть причину відмови, викликавши спадне меню з опціями.
Алгоритм дій в мобільному додатку схожий.
- Перейдіть на вкладку «профіль» , потім натисніть на розділ &171;очікується оплата & 187; в блоці «замовлення» . Тапніте по найменуванню товару, який відобразиться в списку.
- Натисніть на скасування покупки, якщо кнопка активна. Виберіть причину відмови від товару в новому меню.
На нещодавно зареєстрованих акаунтах з великою кількістю автоматично скасованих замовлень (тобто тих, які були завершені без оплати і ручного скасування) є ймовірність блокування профілю без можливості відновлення. Краще скасовувати неоплачені замовлення вручну, щоб уникнути цього. До того ж скасування ніяким чином не впливає на рейтинг покупця.
Читайте також: Як написати в службу підтримки Аліекспресс
Варіант 2: Якщо товар вже оплачений
Скасування замовлення на AliExpress можлива і після оплати покупки, але тільки, якщо продавець його ще не відправив, а лише підтвердив. В цьому випадку послідовність дій аналогічна інструкції з варіанти 1 , але після відмови потрібно вказати іншу причину. У нашому окремому керівництві написано, що робити в цій ситуації, використовуючи сайт на комп'ютері і особистий кабінет мобільного додатку.
Детальніше: Як скасувати замовлення на Аліекспресс після оплати
З огляду на те, що продавці на торговому майданчику спілкуються з покупцями досить шанобливо і дружелюбно, то рекомендується вибирати причину, яка не звинувачує їх. Наприклад, якщо використовувати пункт з перевищенням вартості або затримкою доставки, то AliExpress може ввести штрафні санкції проти продавця. Крім того, обрана причина видно і іншій стороні, тому він постарається відправити замовлення якомога швидше, щоб складніше було повернути гроші.
Краще вказувати нейтральну причину, наприклад був обраний не той колір або помилка в розмірі. Так продавець не буде звинувачений в проблемах з оплатою і доставкою, а покупець швидше поверне гроші.
Кошти повертаються на той самий рахунок, з якого було здійснено оплату. Транзакція займає від 3 до 20 робочих днів.
Варіант 3: Якщо товар оплачений і відправлений
Якщо покупець вже оплатив товар, а продавець його відправив, то скасувати нічого не вийде. Тоді доведеться дочекатися покупку і, якщо буде потрібно, оформити повернення із зазначенням причини. Торговий майданчик має на увазі можливість відкриття спору в тих ситуаціях, коли покупка не дійшла до адресата до призначеної дати або прийшов не те замовлення. У нашому окремому матеріалі описана процедура оформлення заявки на спір.
Детальніше: Як відкрити суперечку на AliExpress