Варіант 1: Офіційний сайт
Задавати питання покупцям на AliExpress можна через вбудовану форму — можливість роботи з нею відкрита тільки в мобільному додатку. Питати безпосередньо у конкретної людини не можна ні через комп'ютер, ні через смартфон.
Читайте також: як зв'язатися з технічною підтримкою AliExpress
Варіант 2: Мобільний додаток
Задати питання про товар, що цікавить в мобільному додатку AliExpress можна по простому алгоритму:
- Відкрийте картку товару, спустіться до блоку " Питання та відповіді» , перейдіть до нього.
- Введіть текст у відповідний рядок у нижній частині екрана, натисніть на " запитати» . Система повідомить про те, що питання задано покупцям.
![Как задать вопрос покупателям на алиэкспресс_001](https://cdn.daad.org.ua/images/11307/b2f66612f35ecb248418cfba6e383de9.png)
![Как задать вопрос покупателям на алиэкспресс_002](https://cdn.daad.org.ua/images/11307/c24038ddab3322253101be441f5ab12a.png)
Відстежувати зміни можна в особистому профілі:
- Перейдіть до розділу " мій профіль» , спустіться до блоку »послуги" , натисніть на " Питання та відповіді» .
- Перейдіть на вкладку " мої запитання»
. Всі відгуки будуть відображатися у відповідній графі.
Видаляти запити не можна — якщо товар не потрібен, відповіді доведеться ігнорувати.
Читайте також:
Як написати продавцю на AliExpress
як поскаржитися на продавця на AliExpress
Як перевірити продавця на AliExpress
![Как задать вопрос покупателям на алиэкспресс_003](https://cdn.daad.org.ua/images/11307/1488bb5e91b81fcc42b0e821885ce939.png)