налаштування реклами в Instagram через Facebook

Как настроить рекламу в инстаграме через фейсбук
Інтенсивний розвиток соціальних мереж породило підвищений інтерес до них як до майданчиків для розвитку бізнесу, просування різних товарів, послуг, технологій. Особливо привабливою в цьому плані виглядає можливість використовувати таргетовану рекламу, яка націлена тільки на тих потенційних споживачів, які виявляють зацікавленість в рекламованому продукті. Instagram є однією з найбільш зручних мереж для такого бізнесу.

Основні кроки для налаштування реклами

Налаштування таргетингової реклами в соціальній мережі Instagram проводиться через Фейсбук. Тому користувач повинен мати акаунти в обох мережах. Щоб рекламна кампанія пройшла успішно, необхідно зробити ряд кроків по її налаштуванню. Детальніше про них далі.

Крок 1: створення ділової сторінки у Facebook

Без наявності власної бізнес-сторінки в Фейсбук створити рекламу в Instagram неможливо. При цьому користувачеві потрібно мати на увазі, що така сторінка &8212; це:

  • Не аккаунт Фейсбук;
  • Не Група Фейсбук.

Її головна відмінність від вищевказаних елементів полягає в тому, що бізнес-сторінку можна рекламувати.

Детальніше: створення бізнес-сторінки у Facebook

Крок 2: Прив'язка облікового запису Instagram

Наступним кроком по налаштуванню реклами повинна стати прив'язка аккаунта в Instagram до бізнес-сторінці Фейсбук. Робиться це наступним чином:

  1. Відкрити сторінку на Фейсбук і перейти за посиланням &171;Налаштування&187; .
    Переход к настройкам бизнес-страницы Фейсбук
  2. У вікні вибрати &171;Instagram&187; .
    Переход к привязке аккаунта инстаграм в настройках бизнес-страницы фейсбук
  3. Увійти в акаунт Instagram, натиснувши на відповідну кнопку в меню.
    Переход к аккаунту инстаграм с бизнес-страницы фейсбук
    Після цього має з'явитися вікно входу Instagram, в якому потрібно ввести логін і пароль.
    Окно входа в аккаунт инстаграм
  4. Зробити настройку бізнес-профілю Instagram, заповнивши запропоновану форму.
    Настройка бизнес-профиля инстаграм

Якщо всі кроки були виконані правильно, в налаштуваннях сторінки з'явиться інформація про акаунт Instagram, який до неї прив'язаний:
Информация о привязанном аккаунте инстаграм на бизнес-странице фейсбук
На цьому прив'язка аккаунта Instagram до бізнес-сторінці Фейсбук завершена.

Крок 3: створення реклами

Після того як акаунти Фейсбук і Instagram будуть пов'язані між собою, можна приступати до безпосереднього створення реклами. Всі подальші дії проводяться в розділі Ads Manager. Потрапити в нього можна, перейшовши за посиланням & 171; Рекламу & 187; у розділі &171; створити & 187; , який знаходиться внизу лівого блоку сторінки користувача Фейсбук.
Переход к созданию рекламы на странице пользователя фейсбук
З'явилося після цього вікно являє собою інтерфейс, що дає користувачеві досить широкі можливості по налаштуванню і управління своєю рекламною кампанією. Її створення проходить в кілька етапів:

  1. Визначення формату реклами. Для цього потрібно вибрати мету проведеної кампанії з пропонованого переліку.
    Выбор формата рекламной кампании в фейсбук
  2. Налаштування цільової аудиторії. Менеджер реклами дозволяє встановити її географічне розташування, стать, вік, бажану мову потенційних клієнтів. Особливу увагу слід приділити розділу & 171; детальний таргетинг & 187; , де потрібно прописати інтереси своєї цільової аудиторії.
    Выбор характеристик целевой аудитории в рекламной кампании фейсбук
  3. Редагування плейсментів. Тут можна вибрати платформу, на якій буде проходити рекламна кампанія. Так як нашою метою є реклама в Instagram, необхідно залишити галочки тільки в блоці, присвяченому даній мережі.
    Настройка плейментов рекламной кампании фейсбук

Після цього можна завантажувати текст, зображення, які будуть використовуватися в рекламі і посилання на сайт, якщо метою кампанії є залучення відвідувачів. Всі налаштування інтуїтивно зрозумілі і не вимагають більш детального розгляду.

Такі основні кроки по створенню рекламної кампанії в Instagram через Фейсбук.

більше статей на цю тему: