Варіант 1: налаштування облікового запису
Найпростіший метод оплати внутрішньої реклами в Instagram полягає у використанні відповідного розділу в Налаштуваннях офіційного додатка при включеному бізнес-акаунті. Даний етап бажано продумувати заздалегідь, щоб на момент створення нових промоакцій уникнути помилок через відсутність коштів на рахунку і ненавмисного списання.
Детальніше: створення реклами в Instagram
- Перебуваючи в мобільному додатку, за допомогою нижньої панелі перейдіть на головну сторінку облікового запису і натисніть кнопку в правому верхньому куті екрану. Після цього слід скористатися пунктом «Налаштування» у спливаючому блоці.
- Із загального розділу параметрів виберіть «компанія» і перейдіть до розділу " платежі за просування» . В результаті повинна буде відобразитися інформація про стан рахунку з можливістю поповнення і редагування способів оплати.
- Якщо замість зазначеного відкрилося вікно авторизації на Facebook, виконайте дану дію, додавши відповідну сторінку. Даний етап (прив'язка) є обов'язковим, і зазвичай проводиться заздалегідь через розділ з настройками аккаунта.
- Розібравшись з пошуком і відкриттям потрібної сторінки, натисніть кнопку " додавання коштів» або " додати способи оплати» , що призведе до однакових результатів. При цьому в конкретно даному випадку, що сильно поступається розглянутому далі Ads Manager, доступно поповнення рахунку тільки за допомогою банківської карти VISA або MasterCard.
- Після заповнення поля " сума»
натисніть кнопку
»далі"
у нижній частині екрана. Тут, в свою чергу, буде потрібно ввести дані від банківської карти, з якої буде вироблено списання коштів, і натиснути кнопку
" Зберегти»
для завершення.
Якщо все було зроблено правильно, гроші повинні будуть моментально опинитися на рахунку, і відповідна інформація відобразиться в підрозділі " Історія транзакцій» . Іноді також може знадобитися додаткове, не зовсім очевидне підтвердження, для чого на карті має бути не менше одного долара, якщо вами використовувалися нові реквізити.
Крім вищесказаного, серед користувачів Instagram часто використовується метод продажу реклами безпосередньо або через сторонні онлайн-сервіси, ніяк не пов'язані з офіційною адміністрацією. Питання оплати в такому випадку слід розбирати в індивідуальному порядку, що найчастіше проводиться через гарантів у вигляді згаданих ресурсів.
Варіант 2: Facebook Ads Manager
Основною альтернативою вбудованим можливостям соціальної мережі є Facebook Ads Manager, що дозволяє як управляти контентом і показом оголошень, так і виробляти поповнення рахунку через спеціальний онлайн-сервіс або додаток. Дане рішення буде особливо актуально, якщо вами активно використовується Facebook, так як можна одночасно проводити настройку і оплату ідентичних оголошень на різних майданчиках.
Детальніше: Оплата реклами в Instagram через Facebook
Враховуйте, що при продажу реклами в Instagram, як правило, необхідно вносити гроші вручну, тоді як оголошення на Facebook можуть демонструватися за іншою моделлю. Також важливо пам'ятати про вимоги до прав адміністратора бізнес-аккаунта і способам оплати, обмеженим певними системами і банківськими картами.