Зміст
При розвитку свого каналу дуже важливо приділити особливу увагу його просуванню і залученню нових глядачів. Все це можна здійснити завдяки рекламі. Всього існує кілька типів реклами, кожен з яких відрізняється за вартістю та ефективністю. Давайте розберемо не тільки ціни на подібні послуги, але і докладніше поговоримо про їх види і принципи роботи.
Типи реклами та її вартість
Існує два способи розкрутки свого відео або каналу безпосередньо через рекламну кампанію на Ютубі. Суть такої реклами дуже проста-ви платите тільки тоді, коли користувач переглянув ваш ролик або перейшов на нього за спеціальним посиланням. Тобто, вартість реклами визначається тільки вашим бюджетом. Відповідно, чим більше бюджет, тим більше переходів.
TrueView In-Display
Це подоба контекстної реклами. Такі оголошення ви можете побачити, коли шукайте щось на сайті. На Ютубі це називається пов'язані відео. Вводячи який-небудь запит в пошуковому рядку, в результатах пошуку ви будете бачити ролик, який близький вашому запиту.
Варто звернути увагу, що ціни на таку рекламу не дуже змінюються протягом часу, як в 2016, так і в середині 2017 року, за тисячу показів вам потрібно буде заплатити від 10 до 15 доларів .
TrueView In-Stream
Всі користувачі YouTube знають, що періодично перед початком ролика відображаються короткі або не дуже рекламні вставки, де піарять певний сайт або канал. Переглядаючи такий ролик, ви можете бачити посилання, яка буде вести на Рекламований ресурс. Розраховуйте, що за тисячу показів вам потрібно буде віддати приблизно 10 доларів .
Замовники такого способу розкрутки завжди зможуть отримувати інформацію про переходи, щоб мати уявлення про результативність і можливості оптимізації піар кампанії.
Реклама у ютуберів
Третій тип, до якого Ютуб вже не має практично ніякого відношення – замовлення розкрутки У інших, більш відомих користувачів. В такому випадку, ви не зможете створити свою кампанію, а вам доведеться шукати людину, у якого можна було б замовити рекламу. Благо, майже всі популярні відеоблогери залишають в описі відео контакти, за якими ви зможете зв'язатися з ними для обговорення ділових пропозицій. Це може бути пошта або сторінка в соціальній мережі.
Також інформацію ви можете знайти в обговоренні групи блогера або на його сторінці в соціальній мережі. Часто, щоб дізнатися ціну на рекламу, Вам навіть не обов'язково писати людині, вартість може відображатися прямо в обговоренні. Вартість такої реклами дуже сильно коливається: наприклад, лайк на ваш ролик від блогера з аудиторією 500 тисяч чоловік обійдеться в приблизно 4000 рублів , а ціна на замовний ролик, спеціально, щоб прорекламувати ваш ресурс або канал, може збільшитися в десять, а то і більше разів.
Врахуйте, що чим популярніший Користувач, тим дорожче коштує реклама у нього. А також намагайтеся замовляти піар тільки у близьких за тематикою блогерів, щоб зацікавити його глядачів і залучити їх на свій канал.