Зміст
Причина 1: Основні неполадки
Найчастіше проблеми з відправкою повідомлення через Direct в Instagram є глобальними, що виникають одночасно у безлічі користувачів соцмережі через аварії на серверній стороні. І хоча єдине, що в такому випадку можна зробити, це почекати деякий час, ви все ж можете додатково відвідати спеціальний сайт, щоб переконатися в наявності несправностей.
Перегляд статусу роботи Instagram на Downdetector
За допомогою коментарів тут же можете повідомити про свою ситуацію і, навіть якщо проблема не глобальна, отримати допомогу в усуненні несправностей. В іншому ж, основну увагу варто приділити загальному статусу працездатності соціальної мережі і живий карті збоїв.
Причина 2: перевищення лімітів
Вельми часто активні користувачі Instagram стикаються з появою помилок прямо під час публікації повідомлень без будь-яких додаткових повідомлень. Подібне відбувається, як правило, через перевищення лімітів на кількість відправлених листів, будь то добовий або годинний норматив, встановлений адміністрацією.
На жаль, точну кількість повідомлень позначити складно, так як ліміти сильно різняться в різних випадках, але при цьому напевно ситуація повинна стабілізуватися через одну добу після оновлення обмежень. При цьому варто враховувати, що через можливі скарги на спам, а також занадто частою відправки листів на постійній основі, можливе тривале зменшення допустимої кількості повідомлень, аж до одного протягом декількох хвилин.
Причина 3: Підключення до Інтернету
Ще одна часто зустрічається проблема, безпосередньо впливає на можливість ведення листувань через Директ, полягає в відсутньому або просто нестабільному з'єднанні з Інтернетом. Перевірити мережу на предмет несправностей можете шляхом вимірювання швидкості, хоча самі показники і не грають особливої ролі, і, якщо потрібно, переналаштувати з'єднання.
Детальніше:
Онлайн-сервіси для перевірки швидкості інтернету
Налаштування Інтернету на смартфоні
Причина 4: застаріла версія ПЗ
Відсутність свіжих оновлень офіційного додатка, особливо протягом довгого періоду часу, може викликати несправності в роботі деяких функцій, включаючи Direct. Як неважко здогадатися, позбутися від проблеми можна шляхом установки свіжої версії мобільного клієнта зі сторінки в фірмовому магазині додатків.
Детальніше: оновлення додатків на телефоні
Сторінка Instagram в App Store
Сторінка Instagram в Google Play Маркеті
Буває і зворотна ситуація, коли помилки виникають після установки свіжої версії через певні недоробок. Такого роду проблеми зазвичай зникають автоматично по закінчення деякого періоду часу і чергового оновлення клієнта.
Причина 5: неправильна робота програми
Іноді в роботі Instagram можуть виникати помилки, ніяк не пов'язані з вашими діями або серверами, але впливають на працездатність більшості можливостей. Досить надійним рішенням в такому випадку є очищення даних додатка системними або сторонніми засобами за відповідними інструкціями.
Детальніше: очищення кешу додатків на телефоні
Крім цього, нерідко єдиним виходом із ситуації є повна деінсталяція і повторна установка програми з офіційних джерел. Ознайомитися з процедурою видалення можете в окремих інструкціях, тоді як посилання на скачування Instagram для різних платформ були вказані раніше.
Детальніше: видалення програм з телефону
Причина 6: Версія операційної системи
Під час використання пристрою із застарілою версією ОС, навіть якщо сам додаток доступний для установки з офіційних джерел, деякі функції можуть працювати некоректно. Власне, для усунення проблем слід провести оновлення операційної системи будь-яким зручним способом або придбати новий пристрій.
Детальніше: оновлення системи на телефоні
Звернення до служби підтримки
Деякі проблеми, хоча і досить рідко, мають індивідуальний характер і можуть усунені лише при зверненні в службу підтримки Instagram. З цієї причини, якщо запропоновані рішення ніяк не вплинули на ситуацію з відправкою повідомлень через Директ, обов'язково зв'яжіться з фахівцями, використовуючи відповідну форму на окремій сторінці, і максимально докладно опишіть проблему, по можливості додавши кілька скріншотів.
Детальніше: звернення до служби підтримки Instagram