Поштовий сервіс Яндекс надає масу параметрів, серед яких присутня і можливість налаштування автоматичної відповіді на вхідні повідомлення з вибором за певними ознаками. Щоб зробити створення власного автовідповідача на веб-сайті, досить буде скористатися внутрішнім редактором фільтрів, додавши потрібну умову і текст відповідного листа на свій розсуд.
- На головній сторінці розглянутого сайту клацніть ЛФМ по значку налаштувань в поруч з фотографією профілю і виберіть " Правила обробки листів» . Також в потрібне місце можна потрапити, скориставшись аналогічним пунктом в розділі " Усі налаштування» .
- Опинившись в " правила обробки вхідної пошти»
, натисніть кнопку
" Створити правило»
в основному блоці. Тут також можуть бути представлені інші раніше створені фільтри.
Читайте також: створення фільтрів проти спаму в Яндекс.Пошта
- Після переходу до налаштувань нового правила, насамперед в підрозділі " застосувати» розгорніть по черзі представлені списки та встановіть відповідні параметри. Можете просто повторити варіант зі скріншота, якщо хочете перевіряти взагалі всі листи.
- Подібним чином у блоці " якщо»
розгорніть
" від кого»
і встановіть потрібне значення. Найчастіше тут використовується стандартний варіант, але для більш точної фільтрації краще вибирати щось інше.
Додатково, незалежно від першої умови, виберіть значення для другого списку і в обов'язковому порядку заповніть крайнє текстове поле відповідно до вимог, будь то email відправника або заголовок. За бажанням можна не обмежуватися одним варіантом, скориставшись кнопкою " додати умову» .
- Трохи нижче в рамках підрозділу " виконати дію» зніміть усі галочки. Єдиним винятком може стати пункт " покласти в папку» із зазначенням »Вхідні" .
- Для включення безпосередньо самого автовідповідача встановіть галочку " відповісти наступним текстом» і заповніть поруч розташоване поле відповідно до потрібною відповіддю. Можете також задіяти опцію " не застосовувати інші правила» , щоб заблокувати інші умови.
- Переконатися в правильності параметрів можна, скориставшись кнопкою " перевірити правило»
і ознайомившись зі списком знайдених листів. Після цього натисніть кнопку
" Створити правило»
для виходу з налаштувань.
Включення розглянутої опції, на відміну від процедури створення звичайних фільтрів, вимагає підтвердження. З цієї причини також потрібно ввести пароль від облікового запису в новому вікні браузера або вказати код з мобільного додатку, що відповідає за двухфакторную аутентифікацію.
- Перемістившись на сторінку з правилами, можете ще раз перевірити умови і дії. Звідси ж є швидке вимикання фільтра, якщо він стане не потрібен.
Зверніть особливу увагу на те, що автовідповідач буде правильно працювати виключно з новими повідомленнями, що володіють не тільки певними ознаками, але і знаходяться в папці»Вхідні" . Таким чином, якщо лист автоматично відзначається прочитаним або збожеволіє в будь-який інший розділ сайту, включаючи системні директорії, описаний фільтр не зможе створити автоматичну відповідь.
Коли параметри будуть збережені, автовідповідачу може знадобитися деякий час на включення, через що рекомендуємо почекати близько десяти хвилин, перш ніж тестувати роботу. Також не забувайте перевіряти всі свої фільтри на предмет конфлікту між собою, так як це часто стає причиною некоректної роботи алгоритмів.