Зміст
- Спосіб 1: застосування засобу усунення несправностей
- Спосіб 2: перевірка пристрою за замовчуванням
- Спосіб 3: Запуск служби&171; диспетчера друку & 187;
- Спосіб 4: Перевірка стану пристрою
- Спосіб 5: Очищення черги друку
- Спосіб 6: виправлення змінних середовища
- Спосіб 7: тимчасове відключення брандмауера і антивіруса
- Спосіб 8: налаштування спільного доступу до принтера
- Спосіб 9: програмна чистка принтера
- Питання та відповіді
Спосіб 1: застосування засобу усунення несправностей
Вбудоване в ОС засіб усунення неполадок дозволить вирішити базові проблеми, що виникають при спробі відправити документ до друку. Використовувати його потрібно в першу чергу, щоб виключити ці найпоширеніші збої.
- Запустіть додаток &171; Параметри & 187; , натиснувши по його значку в &171; пуску & 187; .
- Перейдіть до меню & 171; оновлення та безпека & 187; .
- Виберіть категорію & 171; усунення несправностей&187; через меню зліва.
- Серед доступних засобів усунення несправностей знайдіть &171;Принтер&187; і натисніть на цей рядок.
- З'явиться кнопка &171; запустити засіб усунення несправностей&187; , по якій і слід клікнути.
- Почнеться перевірка служб і інших параметрів, пов'язаних з роботою принтерів в Windows.
- При відображенні списку з усім встановленим обладнанням знайдіть проблемне, виділіть його і дотримуйтесь далі.
- Зараз відбувається сканування обраного пристрою, що займе менше хвилини, а по завершенні на екрані відобразиться результат. Якщо якісь виправлення можна внести, підтвердіть дію і приступайте до повторної спроби друку на цьому принтері.
Процедура не завжди виявляється ефективною, тому якщо ніяких змін в роботі принтера не відбулося, розгляньте наступні методи.
Спосіб 2: перевірка пристрою за замовчуванням
У деяких випадках дуже важливо, щоб використовуване друкарське обладнання було в стані &171; за замовчуванням&187; . Це пов'язано з запуском друку різними додатками, коли вони автоматично визначають пристрій, для якого створювати чергу. Перевірити, чи встановлений цей атрибут для проблемного принтера, можна самостійно, виконавши наступні дії:
- У тому ж додатку &171; Параметри & 187; цього разу виберіть меню & 171; пристрої&187; .
- Відкрийте розділ & 171; Принтери та сканери & 187; .
- Натисніть на рядок із використовуваним принтером.
- Відобразяться функціональні кнопки, серед яких знайдіть & 171; Управління & 187; і клікніть по ній.
- Активуйте використання цього принтера за замовчуванням.
Спосіб 3: Запуск служби&171; диспетчера друку & 187;
Наступна причина, чому принтер, що відображається в Windows, не друкує, &8212; відключена служба &171; диспетчера друку & 187; , керуюча цим процесом. Для її перевірки знадобиться запустити відповідний додаток, подивитися і в разі потреби змінити властивості служби.
- Найпростіше відкрити &171; служби & 187; через пошук в & 171; пуску & 187; .
- Список відсортований за алфавітом, тому знайти там & 171; Диспетчер друку & 187; неважко.
- Клацніть по напису для переходу до вікна & 171; властивості&187; , де в полі & 171; Тип запуску&187; встановіть значення &171; автоматично & 187; , а потім запустіть службу, якщо її вимкнено.
Спосіб 4: Перевірка стану пристрою
Існують певні причини, чому принтер може призупинити друк або перейти в автономний режим. Вони полягають в апаратних і системних збоях, періодично трапляються практично з кожним пристроєм. Якщо друк припинена, значить, що додаються в чергу документи там і залишаться, поки користувач вручну не виправить Налаштування.
- Клацніть по рядку принтера в меню & 171; Принтери та сканери & 187; .
- Використовуйте кнопку &171; відкрити чергу & 187; для відображення відповідного вікна.
- Розгорніть спадне меню&171; Принтер & 187; .
- Зніміть галочки з пунктів & 171; призупинити друк & 187; і & 171; працювати автономно & 187; .
Якщо після цього друк не запустилася автоматично, очистіть чергу за допомогою інструкцій з наступного способу, а потім повторно виберіть документ, який хочете роздрукувати.
Спосіб 5: Очищення черги друку
Очищення черги друку дозволяє налагодити нормальну роботу принтера тоді, коли поміщені туди документи не обробляються через внутрішні або системні помилки. Зазвичай для виконання поставленого завдання необхідно натиснути всього по одній кнопці в розглянутому раніше меню, проте іноді перелік завдань зависає і для її видалення потрібно зробити цілий алгоритм дій, про що розгорнуто читайте в статті далі.
Детальніше: очищення черги друку в Windows
Спосіб 6: виправлення змінних середовища
У Windows є ряд змінних середовища, що відповідають за виконання системних завдань, частина з яких обробляє відправлені в друк документи. Якщо програма, вірус або Користувач вніс зміни в ці файли, почнуться неполадки, що зачіпають і роботу принтера.
- Для перевірки змінних середовища перейдіть до розділу &171; Система & 187; в &171; панелі управління & 187; , відшукавши її через пошук в &171; пуску & 187; .
- Натисніть &171;Додаткові параметри системи & 187; .
- Відобразиться вікно &171; властивості системи & 187; , де на першій же вкладці &171;додатково&187; клацніть на &171;Змінні середовища & 187; .
- Знайдіть дві змінні &171;TEMP&187; і &171;TMP&187; , переконайтеся, що їх значення відповідають прикладу на наступному зображенні.
Якщо будь-які зміни були внесені, обов'язково перезавантажте комп'ютер для їх застосування.
Спосіб 7: тимчасове відключення брандмауера і антивіруса
Метод підходить тільки тим користувачам, хто взаємодіє з мережевим принтером або друкує по локальній мережі. Як відомо, для обміну даними використовується порт, який автоматично відкривається через стандартний брандмауер і сторонній антивірус, якщо він встановлений. Однак іноді через специфіку моделі принтера або його драйвера цей процес дає збій, в результаті порт блокується і друк стає неможливою. Для перевірки цієї ситуації тимчасово вимкніть антивірус і брандмауер, слідуючи інструкціям зі статей нижче.
Детальніше: Відключаємо брандмауер / антивірус
Якщо раптом виявилося, що проблемою дійсно є заблокований брандмауером порт, його слід повторно відкрити, виставивши всі винятки. Процес детально описаний в іншому матеріалі на нашому сайті.
Детальніше: відкриваємо порти в брандмауері Windows
Спосіб 8: налаштування спільного доступу до принтера
Ще один метод, який підходить лише користувачам мережевих пристроїв. Кожен принтер повинен бути правильно налаштований для коректної взаємодії з комп'ютерами локальної мережі. Для цього спочатку відкривається загальний доступ на головному ПК і організовуються правила локальної мережі, про що читайте далі.
Детальніше: налаштування мережевого принтера
На інших комп'ютерах, підключених до локальної мережі, виробляються однакові дії, пов'язані з додаванням самого принтера. Керівництво з цього приводу ви знайдете нижче.
Детальніше: підключення мережевого принтера в Windows
Спосіб 9: програмна чистка принтера
Розберемо останню причину, по якій відображається в ОС принтер може не друкувати документи. Вона пов'язана з засміченням друкуючої головки, барабана подачі паперу або сопел. Найпростіший спосіб позбутися від таких неприємностей & 8212; запустити програмну чистку.
- Відкрийте список принтерів, виберіть використовуваний і перейдіть до управління ним.
- Натисніть по рядку &171;налаштування друку&187; .
- Перейдіть на вкладку &171;обслуговування&187; і запустіть стандартні операції очищення.
Розгорнуту інформацію про те, як користуватися кожним доступним інструментом обслуговування, ви знайдете далі.
Детальніше: правильне чищення принтерів