Зміст
Перед початком читання наступних інструкцій переконайтеся, що апаратно принтер включений і індикатор, що відповідає за харчування, горить. Це пов'язано з тим, що подальші дії полягають у вирішенні програмних проблем, а не апаратних. Якщо обладнання зовсім не включається, перевірте кабель живлення і розетку.
Спосіб 1: Запуск засобу виправлення неполадок
Найпростіший варіант, який не вимагає від користувача практично ніяких дій, &8212; запуск автоматичного засобу усунення неполадок, пов'язаних з роботою принтера. Це штатний інструмент операційної системи, що дозволяє швидко перевірити головні причини, за якими пристрій розпізнається як вимкнене.
- За допомогою меню &171; Пуск & 187; відкрийте додаток &171; Параметри & 187; .
- У ньому виберіть категорію &171; оновлення та безпека & 187; .
- Через панель зліва перейдіть до & 171; усунення несправностей&187; .
- У списку є кілька інструментів, відповідальних за діагностику різних пристроїв та функцій ОС. Вам потрібно вибрати &171;Принтер&187; .
- Як тільки клацніть по рядку з назвою кошти, з'явиться кнопка &171; запустити засіб усунення несправностей&187; .
- Після натискання відразу ж починається пошук можливих проблем, що займе буквально кілька секунд.
- Якщо найпоширеніші неполадки знайдені не були, потрібно вручну вказати неправильно працює принтер, відшукавши його в запропонованому списку встановленого обладнання.
- Сканування продовжиться, а після закінчення ви отримаєте повідомлення, чи вдалося знайти і виправити будь-які проблеми.
Це засіб часто не приносить бажаного результату, оскільки у нього не завжди вдається виявити неполадки, пов'язані зі станом принтера. Однак його все одно слід запустити, щоб заощадити свій час &8212; раптом проблема криється на поверхні.
Спосіб 2: Перевірка служби & 171; диспетчера друку & 187;
Розглянуте тільки що засіб повинен самостійно перевірити службу &171; диспетчера друку & 187; , яка і відповідає за роботу принтера в ОС. Однак відбувається це не завжди, оскільки може бути пов'язано з призначеними для користувача настройками або системними збоями. Тоді статус службу потрібно дізнатися самостійно, виконавши такі кроки:
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; , за допомогою пошуку знайдіть додаток &171; служби & 187; і перейдіть до нього.
- Зі списку імен виберіть & 171; Диспетчер друку & 187; і двічі клікніть по цій службі.
- У вікні властивостей, що з'явиться, переконайтеся, що Тип запуску встановлено на Значення &171;автоматично&187; , а поточний стан &8212; &171;виконується&187; . Якщо це не так, змініть параметри, вручну активуйте службу та збережіть зміни.
Більше ніяких дій здійснювати не потрібно, пробуйте запустити друк на цей раз. Якщо & 171; Диспетчер друку & 187; і так Активний, використовуйте наступні методи.
Спосіб 3: перевірка стану пристрою
Розглянемо основну причину, по якій найчастіше з'являється помилка з текстом & 171; Принтер вимкнено&187; . Іноді відбуваються системні або апаратні збої, через що пристрій на секунду відключається або завершує свою роботу. Таку ситуацію може відтворити і користувач, якщо екстрено відключить харчування принтера або квартиру знеструмлять. В результаті при наступному запуску принтер перейде в режим автономної роботи, а друк призупиниться. Перевіряти і виправляти цю ситуацію слід самостійно.
- Через той же додаток &171; Параметри & 187; відкрийте меню & 171; пристрої&187; .
- У списку типів пристроїв відшукайте & 171; Принтер і сканери & 187; .
- Натисніть на рядок із принтером, який зараз не працює.
- З'являться кнопки дії, де клацніть & 171; відкрити чергу & 187; .
- У новому вікні розгорніть спадне меню&171; Принтер & 187; .
- Переконайтеся в тому, що біля пунктів &171; призупинити друк & 187; і & 171; працювати автономно & 187; немає галочок. Якщо вони встановлені, натисніть по цих пунктах, щоб зняти їх.
Як тільки ви переведете принтер в нормальний режим і запустіть його роботу, що знаходяться в черзі документи повинні відправитися на друк. Якщо вони там відсутні або цього не сталося, спробуйте запустити друк будь-якого файлу повторно.
Спосіб 4: Перевірка портів
Метод актуальний тільки для деяких моделей принтерів, що використовують особливі порти при двосторонньому обміні даними з комп'ютером. Справа в тому, що в налаштуваннях ОС необхідна для взаємодії пристроїв функція може бути відключена, якщо мова йде про таких нестандартних портах, що і викликає помилку з текстом & 171; Принтер вимкнено&187; . Для її усунення потрібно тільки активувати цю саму функцію.
- Через інструмент пошуку в & 171; Пуск & 187; перейдіть до програми &171; панель управління & 187; .
- Відкрийте меню &171; адміністрування & 187; .
- Двічі клікніть по останньому пункту & 171; управління печаткою & 187; .
- Відразу ж з'явиться список підключених принтерів, серед яких і знайдіть цікавий, а потім точно так же натисніть по ньому двічі для відкриття нового вікна &171; властивості&187; .
- Перейдіть на вкладку&171; порти & 187; .
- Кожен принтер використовує лише один порт, тому знайдіть той, який позначений галочкою, виділіть його одним клацанням лівою кнопкою миші та натисніть &171;налаштувати порт&187; .
- Відзначте галочкою пункт &171;статус SNMP дозволено&187; і підтвердити зміни.
Спосіб 5: включення загального доступу
Ця рекомендація підходить тільки тим, хто відчуває проблеми при взаємодії з мережевим принтером. Помилка друку буває пов'язана з неправильно налаштованим загальним доступом або його відсутністю. Власникам такого обладнання і користувачам, що роздруковують документи по локальній мережі, радимо ознайомитися зі спеціальними посібниками на нашому сайті, перейшовши за наступними посиланнями.
Детальніше:
налаштування мережевого принтера
підключення та налаштування принтера для локальної мережі
Спосіб 6: Перевірка комп'ютера на наявність вірусів
Залишилося тільки розібратися з останньою причиною, яка може викликати проблеми з печаткою. Виникнення розглянутої помилки можливо, якщо на комп'ютері є віруси певної категорії, що заважають підключенню пристроїв по USB. Хоч це і відбувається вкрай рідко, просканувати Windows на наявність шкідливого ПЗ слід, особливо коли жодна з попередніх рекомендацій не допомогла. Для отримання додаткової інформації зверніться до окремого матеріалу від нашого автора.
Детальніше: боротьба з комп'ютерними вірусами