Зміст
У сучасному світі все більше великих корпорацій і компаній малого бізнесу звертають увагу на використання програм моніторингу діяльності персоналу. Такі додатки дозволяють вести дистанційний контроль за роботою співробітників організації (в тому числі працюючих віддалено), визначати ефективність їх роботи, фіксувати порушення, а також успішно застосовуються для попередження випадків корпоративного шахрайства і витоку цінної інформації всередині компанії.
Застосування програм для контролю робочої активності надає позитивний ефект на діяльність персоналу, підвищуючи дисципліну і продуктивність співробітників. Розглянемо найбільш популярні додатки моніторингу роботи персоналу.
CleverControl
Додаток CleverControl ефективно застосовується для здійснення віддаленого контролю персоналу.
Програма дозволяє спостерігати за екранами комп'ютерів співробітників в режимі реального часу, відстежувати їх пошукові запити, бачити використовувані програми і додатки, а також відвідувані в Інтернеті сайти. Керівник компанії може спостерігати за екраном ПК співробітника в дистанційному режимі, перебуваючи в будь-якому місті або країні світу.
Додатково в додатку є можливість запису звуку і відео, а також запису набору тексту на клавіатурі (натискання клавіш) і виконання знімків екрану віддаленого комп'ютера. CleverControl фіксує використання зовнішніх джерел, таких як принтер або USB-пристрої, попереджаючи крадіжку корпоративної інформації компанії. Все це дозволяє здійснювати ефективний контроль роботи персоналу з будь-якої точки земної кулі.
Переваги програми CleverControl:
- Дистанційний контроль співробітників офісу в режимі онлайн;
- Хмарне рішення з віддаленим доступом через веб-аккаунт, для роботи якого не потрібно виділений сервер;
- Швидка і проста установка і настройка, що не вимагає наявності спеціальних знань в сфері інформаційних технологій;
Рішення CleverContol функціонує на комп'ютерах персоналу в невидимому режимі і може бути видалено дистанційно з облікового запису.
Kickidler
Система контролю та обліку робочого часу співробітників і аналізу їх продуктивності. Використовується в 60 країнах по всьому світу, дозволяє істотно підвищити ефективність персоналу і надає наступні можливості: онлайн-моніторинг комп'ютерів, облік робочого часу, аналіз ефективності, запис відео з екрану ПК, автоматичні повідомлення, самоконтроль, кросплатформенний віддалений доступ, кейлоггер, контроль фрілансерів і комп'ютерних КЛАСІВ.
Kickidler дозволяє в режимі онлайн віддалено моніторити необмежену кількість комп'ютерів, формувати списки і перемикатися між ними, визначати рівні доступу до перегляду екранів окремих підлеглих і цілих підрозділів. Таким чином керівники і відповідальний персонал можуть контролювати робочий час, дізнатися, чим зараз зайнятий співробітник, які сайти він відвідує і які додатки використовує. Система також автоматично сигналізує про потенційні порушення робочого розпорядку (за заздалегідь заданими параметрами).
Програмне забезпечення, про яке йде мова, має такі корисні функції та інструменти, як тайм-трекер (контроль робочого часу), настроюваний тригер та автокік для контролю порушень (запізнення, пропуски, запуск небажаних програм, відвідування заборонених сайтів тощо) та сповіщення про них, а також багато іншого.
Розробники Kickidler гарантують своїм корпоративним клієнтам безстрокову технічну підтримку з повним набором послуг, включаючи встановлення та налаштування Програми. Сама ж система контролю та обліку робочого часу має наступні переваги:
- Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і простота використання;
- Надійність;
- Продумана і дійсно потужна функціональність;
- Вузькоспеціалізовані рішення для різних корпоративних сегментів (бізнес, ІТ, служби безпеки, школи тощо);
- Безкоштовні оновлення без обмеження часу;
- Можливість безкоштовно оцінити роботу системи.
Інсайдер
Система моніторингу, фіксації та оцінки ефективності роботи на комп'ютерах і смартфонах, що дозволяє дізнатися, чим займається персонал, виявити небажані, що шкодять дії, визначити нерівномірну завантаженість і застосувати отримані відомості для оптимізації бізнес-процесів. На сьогоднішній день активно використовується не тільки в IT, але і в медицині, торгівлі, сфері продажів, промисловості і на виробництві.
Інсайдер надає можливість обліку робочого часу, створення знімків екрану, фіксації будь-яких порушень, контролю відкриття програм і веб-сайтів, містить в своєму складі кейлогер для відстеження натискань клавіш і може працювати в прихованому режимі. Орієнтований даний продукт на власників і керівників компаній, HR-відділ і Служби безпеки.
Розглянуте програмне забезпечення представлено в десктопній і мобільній версіях, відрізняється простотою в установці і налаштуванні. Є 14-денна безкоштовна версія для ознайомлення з панеллю адміністрування та вивчення її функціональності. У Сервісі також передбачена послуга розробки рішення під завдання конкретного бізнесу з наступними можливостями:
- Інтеграція з різними системами;
- Облік особливих показників;
- Спеціальні звіти;
- Вирішення будь-яких завдань з Управління персоналом.
Інсайдер може використовуватися як в невеликих, так і великих компаніях – в залежності від кількості співробітників передбачено чотири тарифних плани, доступних в хмарних і коробкових версіях. Володіє наступними перевагами:
- Моніторинг і фіксація дій і завантаженості персоналу;
- Облік робочого часу (загальне за день, прихід, відхід, запізнення, відволікання) і формування звітності;
- Оцінка продуктивності працівників;
- Автоматичний контроль запуску небажаних програм і відвідування підозрілих веб-сайтів;
- Забезпечення безпеки;
- Автоматизація процесів в HR-відділі;
- Оптимізація бізнесу;
- Підтримка та база знань;
- Можливість розробки індивідуального рішення.
Стахановець
Система контролю співробітників Стахановець дозволяє комплексно відстежувати ефективність кожного співробітника, що працює за ПК. Крім того, з її допомогою можна запобігти і розслідувати витоку конфіденційних даних, що робить продукт актуальним не тільки для кадрового аналізу, але і в області інформаційної безпеки.
У модулі &171;Бос-Офлайн&187; можна згенерувати звіти різної спрямованості і для різних відділів компанії. Наприклад, звіт&171; категорії/відхилення & 187; дозволить наочно оцінити, що обраний співробітник робить на робочому місці, як дотримується графік, порівняти його ефективність з колегами з одного або декількох відділів.
Інші звіти покажуть використовувані на комп'ютері програми і вводиться з клавіатури текст (для ІБ), переглянуті сайти, інтернет-запити, знімки екранів, активний час роботи, присутність в офісі, відправлені файли і т.д. &8212; всього підтримується створення 40 видів звітів. Для кожного з них доступний вибір тимчасового періоду і деякі індивідуальні фільтри.
Інструмент & 171; Аналітика &187;є значущою частиною модуля&171; Бос-Офлайн & 187;, надаючи вкрай детальну статистику по кожному співробітнику. Він збирає дані за такими категоріями:&171; запізнення, ранні відходи і надробота &187;,&171; час на роботі і активність &187;,&171; непродуктивна активність &187;,&171; продуктивна активність &187;,&171; Топ лідерів &187;і&171; Топ порушників & 187;. Залежно від типу категорії аналітичні дані будуть у вигляді цифрових показників, діаграм-шкал або таблиць.
Тут же можна відобразити список співробітників, щоб порівняти якість роботи кожного з них, перейти на особисту сторінку будь-якого працівника і переглянути персональну картку для оцінки його як робочої одиниці.
Модуль «Бос-Онлайн» потрібен для спостереження за роботою співробітників в режимі реального часу. Так, поруч з кожним співробітником видно програма, запущена в поточний момент, а автоматично оновлювана стрічка подій показує, які небажані дії виконує той чи інший працівник.
По кожному співробітнику можна подивитися різного роду відомості: що з програм і процесів запущено на ПК аж до вкладок в браузері, побачити скріншоти екранів всіх користувачів ПК, зображення з веб-камер, віддалено спостерігати за діями на екрані, прослухати мікрофон, заблокувати комп'ютер, виконати пошук в файлах і ін.
Підсумуємо сильні сторони цього програмного забезпечення:
- Повне відстеження тривалості роботи, запланованих або незапланованих перерв, час початку і кінця роботи;
- Визначення та порівняння ефективності всіх працівників для виявлення сильних і слабких серед них;
- Створення детальних і різноманітних звітів для бізнесу і відділів IT, HR, СБ;
- Моніторинг дій співробітників в будь-який момент часу, віддалений контроль робочої обстановки в офісах;
- Запобігання витоку інформації та адміністрування комп'ютерів, включаючи відстеження пересилання, копіювання файлів на зовнішні носії інформації;
- Визначення місцезнаходження співробітників по внутрішньому і зовнішньому IP;
- Біометричне розпізнавання працівників для захисту несанкціонованого доступу до робочих машин;
- Фірмова розробка, що визначає спробу сфотографувати екран з конфіденційною інформацією;
- Додаткові інструменти для Служби безпеки: пошук по всіх документах, що зберігаються на ПК співробітників, створення скріншотів робочого столу, оповіщення про можливе порушення в ситуації, коли працівником відбуваються нетипові дії, накладення водяних знаків на PrintScreen-зображення, кейлогер;
- Підходить для Windows, Linux, MacOS. Не вимогливий до ресурсів і підходить для слабких офісних комп'ютерів/ноутбуків.
FalcongazeSecureTower
SecureTower – програмне рішення, розроблене компанією falcongaze.
Додаток для моніторингу робочої діяльності персоналу за комп'ютером дозволяє керівникам компаній контролювати співробітників і захиститися від крадіжок важливої корпоративної інформації. Програма визначає ефективність активності працівника за ПК, визначає ледачих і потенційно небезпечних співробітників і архівує всі бізнес-комунікації.
Передбачена можливість фіксації і блокування зловмисних дій персоналу, доступу до певних Інтернет-ресурсів, запуску додатків і програм, збереження даних в буфер обміну, а також підключення різних USB-пристроїв.
У разі порушення інформаційної безпеки SecureTower допоможе розслідувати інцидент, визначити причини порушень або неефективної роботи, а також встановити і розслідувати випадки шахрайства всередині компанії.
Основні переваги програми:
- Безкоштовний тест SecureTower на обладнанні Компанії;
- Можливість моніторингу співробітників, що працюють віддалено;
- Допомога при установці і підтримці роботи системи;
- Мінімальні системні вимоги;
- Навчання та допомога у пошуку витоків інформації.
YawareTimeTracker
Розроблена в Україні програма Yaware.TimeTracker являє собою онлайн-систему обліку робочого часу за комп'ютером, що дозволяє роботодавцю дистанційно контролювати діяльність співробітників, перебуваючи за межами офісу, міста або країни.
Крім контролю та обліку часу, фіксації запізнень і доглядів, додаток допомагає керівнику оцінювати ефективність активності співробітників за комп'ютером, продуктивність їх дій, виявляти кращих і гірших працівників, а також оцінювати реальну завантаженість персоналу.
Переваги програми:
- Підходить для використання у великих корпораціях;
- Швидко і легко налаштовується одночасно на всіх комп'ютерах робочого відділу (середній час установки-20 хвилин);
- Забезпечує повний захист інформації (всі зібрані дані зберігаються на локальному сервері);
- Не вимагає підключення до Інтернету;
- Безкоштовна технічна підтримка протягом першого року використання;
- Безкоштовне навчання.
LanAgent
Додаток для контролю дій персоналу за комп'ютерами, що сповіщає роботодавця про небезпечну або неефективну діяльність співробітників. Допомагає запобігти витоку цінної корпоративної інформації, при цьому може успішно використовуватися для контролю як одного, так і більше п'яти тисяч співробітників.
Рішення дозволяє керівнику спостерігати, чим займаються його співробітники протягом робочого дня: які сайти відвідують і скільки часу на них проводять, в яких додатках і програмах працюють, в яких месенджерах і з ким спілкуються. LanAgent автоматично попереджає про порушення робочого розпорядку або потенційно небезпечні для компанії дії (згідно з попередньо заданими налаштуваннями).
Віддалений моніторинг комп'ютерів може вестися в онлайн-режимі через Інтернет, а також через накопичення історії дій співробітників в базі.
Програма пропонує досить широку функціональність, в тому числі такі цікаві можливості, як перехоплення натискання клавіш, виконання знімків екрану (скріншотів), контроль включення і виключення комп'ютера, перехоплення вмісту буфера обміну, установка і видалення програм і додатків, перегляд екранів в режимі реального часу через Інтернет, віддалений доступ і управління, перехоплення повідомлень месенджерів і соціальних мереж і багато іншого.
Переваги програми:
- Невидимий режим роботи;
- Можливість блокування підключення USB-пристроїв, смартфонів, фотоапаратів та ін.;
- Шифрування даних;
- Логування роботи з загальними ресурсами комп'ютера;
- Запис відео та звуку;
- Гнучкий і зручний механізм призначення прав на перегляд інформації.
Програма передбачає використання безкоштовної 15-денної ознайомчої версії, постійно оновлюється, при цьому всі оновлення протягом року після покупки є безкоштовними.
«Ростелеком-Солар»
Програма моніторингу від «Ростелеком» складається з декількох окремих продуктів, спрямованих на певну мету. Додатки для контролю персоналу включають SolarDozor, SolarwebProxy та SolaraddVisor.
Основна мета використання сервісу SolarDozor &8212; запобігання витоку конфіденційної інформації. Крім того, додаток аналізує дії користувачів за комп'ютером і виявляє ознаки корпоративного шахрайства.
Переваги продукту:
- Ефективне перехоплення та блокування;
- Швидкий результат і розвинена візуальна аналітика;
- Гнучкість і стабільність;
- Зручні інструменти для розслідувань;
- Продуктивність.
Другий продукт, SolarwebProxy, здійснює контроль доступу співробітників до інтернет-ресурсів і захищає веб-трафік від шкідливого ПЗ і нав'язливої реклами.
Його головні переваги:
- Висока продуктивність;
- Єдиний зручний інтерфейс;
- Інтеграція з SolarDozor;
- Зручні звіти.
Третій сервіс, SolaraddVisor, веде моніторинг активності співробітників на комп'ютерах, дозволяючи керівнику оцінювати продуктивність їх праці і на цій підставі приймати відповідні рішення про подальший організаційний розвиток компанії.
Продукти і сервіси «Ростелеком-Солар» сьогодні використовують більше 70 компаній, що входять в топ-100 організацій російського бізнесу.
Worker
Додаток Worker включає в себе три продукти: Директор (для установки на комп'ютер керівника організації), Агент (для установки на ПК персоналу) і Сервер (для зберігання бази програми і всіх отриманих даних).
Успішно застосовується для здійснення обліку робочого часу, збору статистики використання програм і додатків, відвідування сайтів на робочих комп'ютерах співробітників.
Переваги:
MipkoEmployeeMonitor
Система Mipko надає роботодавцю інформацію про активність співробітників в Інтернеті, запущених на комп'ютері користувача програмах, вміст повідомлень в месенджерах і соцмережах, а також записує звукові розмови в Skype.
Переваги:
- Безкоштовний тестовий період;
- Простий в установці, налаштуванні та використанні;
- Гнучка система знижок;
- Невидимий режим роботи;
- Відправка сповіщень по сигнальному слову або фразі;
- Усі дані зберігаються на комп'ютерах, на яких вони були зібрані, не виходячи з корпоративної мережі.
StaffCop
Додаток розроблено компанією «Атом Безпека» і призначене для забезпечення інформаційної безпеки, підвищення продуктивності роботи комерційних компаній і підприємств та ефективності бізнес-процесів.
Програма StaffCop допомагає виявляти шахрайські схеми в організації, обчислювати нелояльних і бездіяльних співробітників, контролювати комунікації персоналу, процеси операцій з файлами і друку документів, а також дозволяє блокувати певні сайти і додатки.
Продукт успішно застосовується для попередження витоку корпоративної інформації, аналізу продуктивності діяльності співробітників, розслідування різних інцидентів.
Гідності:
StaffCounter
Додаток являє собою сучасне рішення для керівників будь-якої ланки, що дозволяє здійснювати ефективний контроль і облік часу персоналу офісу компанії.
Залежно від вартості і пропонованих функцій, додаток передбачає три варіанти використання: Basic (базова), Standard (стандартна) і Professional (професійна), причому перша версія є безкоштовною.
Застосування StaffCounter дозволяє роботодавцю визначити успішних і неуспішних співробітників колективу, встановити, на що менеджери і фахівці офісу витрачають свій робочий час, і оптимізувати бізнес-процеси.
Переваги сервісу:
- Може встановлюватися на персональних комп'ютерах, планшетах і смартфонах;
- Наявність безкоштовної пробної версії;
- Функціонує без наявності постійного інтернет-з'єднання.
Monitask
Сервіс Monitask допомагає вести облік робочого часу і здійснювати моніторинг активності персоналу за допомогою скріншотів (знімків екрану віддаленого комп'ютера). Одночасно додаток дозволяє проводити всілякі проектні заходи-формувати команди, додавати нових учасників, створювати проекти і призначати завдання. У Monitask передбачено безліч різних типів звітів про робочий час співробітників і ефективності їх діяльності, що дозволяє керівнику компанії приймати обгрунтовані рішення.
Переваги програми:
- 100% захист та безпека;
- Повна прозорість;
- Чутливість до конфіденційної інформації.