Зміст

функції | Doit.im | LeaderTask | Notion | Evernote | MyLifeOrganized | Todoist | Microsoft Outlook | Microsoft To Do | TickTick |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
календар | |||||||||
додавання нотаток | |||||||||
Синхронізація облікового запису | |||||||||
підключення Електронної Пошти | |||||||||
операційна система | Windows, macOS | Windows, macOS | Windows, macOS | Windows | Windows | Windows, macOS, Linux | Windows, macOS | Windows, macOS | Windows, macOS |
мова | Англійська | Російська | Російська | Російська | Російська | Російська | Російська | Російська | Російська |
Ліцензія | платна | умовно-безкоштовна | умовно-безкоштовна | умовно-безкоштовна | платна | умовно-безкоштовна | платна | безкоштовно | безкоштовно |
Doit.im
Перша програма нашого списку під назвою Doit.im ідеально підійде для планування справ як на день, так і на більш тривалий термін. Завдяки їй ви ніколи не забудете до чогось важливого і будете в курсі майбутніх подій. Для взаємодії з софтом доведеться створити аккаунт, проте це не є недоліком, а тільки покращує весь робочий процес, адже ви можете авторизуватися в Doit.im з будь-якого пристрою і відстежувати поточні завдання. Після реєстрації знадобиться вказати робочі і вільні години, щоб деякі створені події автоматично визначалися в категорії і фільтрувалися за важливістю. Ви побачите, що всі події включені в денний план, мають свою тривалість і можуть бути налаштовані так, як потрібно саме вам.

Торкнемося теми безпосереднього створення завдання & 8212; навколо цього і обертається весь процес управління своїми справами в Doit.im. при натисканні відповідної кнопки з'явиться невелике вікно, де вам належить вказати назву для події, додати опис, включити його в категорію, вибрати день і час, протягом якого і буде тривати цей план. Якщо завдання входить в конкретний проект, визначте його в групу, щоб пізніше не заплутатися. Тепер, коли створено кілька завдань, поверніться до головного вікна Doit.im і ознайомтеся зі своїми планами. Використовуйте фільтрацію і сортування, стежте за майбутніми подіями і відзначайте галочками ті, які вже виконані.
Гідності:
- Крос-платформа;
- Інформативне відображення подій;
- Кілька варіантів подання справ;
- Зручна форма створення завдання.
Недоліки:
- Відсутність російської мови;
- Програма поширюється платно.
LeaderTask
LeaderTask являє собою органайзер для людей з різних сфер роботи і освіти. Ви можете бути студентом, фрілансером, офісним менеджером або керуючим &8212; функціональність даного софта в будь-якому випадку виявиться підходящою для вас. LeaderTask ідеально підходить як для формування планів на день, так і глобальних цілей, яких ви хочете досягти в найближчі місяці або навіть роки. При цьому для кожної такої мети можна вибрати своє оформлення і розташувати її в календарі, щоб завжди бачити, наскільки просунувся прогрес. Якщо ж ви вибираєте групу дрібних завдань, головне вікно перетворюється і залишається тільки важлива інформація, що допоможе не випустити з уваги важливі деталі.

Переміщайтеся по днях в календарі, який завжди відображається зліва вгорі, щоб показати картки, відповідні обраної датою. До речі, всі плани створюються саме в цих картках. Для них доступно кілька налаштувань: тема, колір, зображення для заставки і опис. Створити можна кілька дощок, на яких і будуть розміщені картки вручну. Перемикайтеся між ними в будь-який момент і використовуйте засоби сортування за допомогою панелі зліва. Робота в LeaderTask здійснюється з прив'язкою аккаунта, тому ви можете підключити кілька пристроїв і управляти справами, не боячись, що якась інформація не синхронізується.
Гідності:
- Наявність мобільної версії;
- Зручне представлення справ у вигляді карток;
- Можливість створити кілька дощок з планами;
- Просунута сортування і фільтрація.
Недоліки:
- Програма поширюється платно;
- Неідеальна реалізація короткочасних справ для одного дня.
Notion
Notion &8212; багатофункціональний і кросплатформний додаток, який можна адаптувати під різні потреби, в тому числі і планування справ. У Ноушен немає конкретного призначення: його можна використовувати для зберігання заміток, складання баз даних, конспектів, розкладу, створення таблиць, дощок канбан, To Do-листів, текстових документів, роботи з календарем з тимчасовими робочими/особистими відмітками протягом дня, місяця та інших періодів. Для цього в програмі пропонується створювати окремі листи, які, природно, можна групувати, налаштовувати тип їх відображення і робити максимально інформативними.

Користуватися Notion можуть як поодинокі користувачі, так і групи людей. Оскільки інструментів в ньому маса, вони гнучко налаштовуються, організувати робочий простір можна на свій розсуд: від простих списків і цілей до складних БД і wiki-сторінок. Усередині будь-якої сторінки всі елементи додаються в блочному стилі. Вони доступні для переміщення, редагування, форматування. Зберігати в Notion можна буквально все підряд (текст, зображення, відео, посилання, довантажувати контент з інтегрованих сервісів типу Figma, YouTube та ін.), а спосіб безпосередньо планування залежить від особистої фантазії. Кому-то буде досить простого маркованого/нумерованого списку, а хтось може перетворити це в повноцінний проект з нагадуваннями, фільтрами, тегами, навігацією, календарем, внутрішніми посиланнями на інші сторінки, створені в Ноушен.

Перерахувати всі можливості і області використання програми в рамках такого короткого огляду не представляється можливим &8212; занадто багата її функціональність. Краще самому спробувати Notion, щоб зрозуміти, чи підходить вона або слід підшукати щось інше. З особливостей відзначимо необхідність провести в Ноушен деякий час, щоб освоїтися і розібратися в управлінні. Зробити це без проблем вдасться не кожному, але так як зараз додаток є одним з найбільш затребуваних серед електронних органайзерів, в інтернеті можна знайти безліч навчальних відеороликів і статей. Так вийде швидше вникнути в принцип управління Ноушен і зрозуміти, як адаптувати цей інструмент під свої потреби.
Гідності:
- Величезна кількість інструментів для планування справ;
- Гнучкість: підійде для особистого, робочого та навчального використання;
- Сучасний і зручний, русифікований інтерфейс;
- Шаблони різних завдань (трекери, To Do та ін.);
- Безкоштовне розповсюдження для однієї людини;
- Наявність мобільного додатку та веб-версії.
Недоліки:
- Всі дані зберігаються онлайн (без доступу в інтернет скористатися додатком не вийде);
- Не найвища продуктивність (чим&171; важче & 187; сторінка, тим довше вона прогружается);
- Складність в освоєнні &8212; потрібен час, щоб розібратися і налаштувати програму під себе.
Evernote
Наступна програма не зовсім призначена для планування справ, проте її функціональність цілком підходить для того, щоб додавати свої цілі і відзначати їх виконання. Evernote описується як софт для заміток з задатками повноцінного текстового редактора. Тобто створювані нотатки можуть мати вставки у вигляді зображень, списки, повне форматування і навіть невеликі таблиці. Все це стане в нагоді тим, хто не любить описувати свої плани одним реченням, а потребує додавання конкретики і прикріплення важливих матеріалів. Ви навіть можете записати аудіо і прикріпити його до конкретної замітці, якщо раптом хочете зберегти свої думки.

Що стосується безпосередньо ведення справ, то в цьому допоможе інструмент створення чек-листів. Вам належить додати кілька папок з категоріями або днями тижнів, а потім редагувати в них замітки, створюючи список з того, що потрібно зробити і в який час. Вбудований засіб попереднього перегляду позбавить вас від необхідності постійно розгортати замітку на весь екран &8212; нею можна управляти швидко, дізнаючись, що зараз належить зробити або що вже зроблено. Ведіть свій щоденник, записуючи важливу інформацію, або створюйте власні папки з нотатками різного рівня. Якщо ж вам потрібен постійний доступ до календаря або отримання сповіщень про майбутні події, в такому випадку Evernote не буде кращим варіантом.
Гідності:
- Можна завантажити на телефон;
- Зручна система ведення нотаток;
- Синхронізація та робота офлайн;
- Русифікований інтерфейс;
- Наявність повноцінного текстового редактора.
Недоліки:
- Відсутність календаря;
- Немає системи оповіщення;
- Не всі функції доступні безкоштовно.
MyLifeOrganized
MyLifeOrganized &8212; розширений планувальник завдань з усіма необхідними налаштуваннями. Підходить як для створення глобальних проектів, так і формування завдань на день або тиждень. Підтримує синхронізацію з Google Календарем і автоматично переносить важливі події, які відображаються в загальному переліку справ. Завдання кожної категорії відображаються списком і мають свої позначення. Таким чином, ви можете фільтрувати їх за значимістю, термінами та іншими параметрами, щоб ніколи не плутатися у своїх справах. Створюйте папки і окремі цілі в них, відзначаючи виконання прямо в браузері без прямого доступу до всіх пунктів папки, економлячи тим самим свій час на взаємодії з MyLifeOrganized.

Створюйте окремі нотатки, щоб додати більше інформації для конкретного завдання або залишити собі нагадування. Це дуже важливо, адже іноді, коли справ дійсно багато, важлива інформація може вилетіти з голови. Редактор тексту має всі необхідні засоби форматування аж до вставки клікабельних посилань. Для ПК MyLifeOrganized поширюється платно, тому після ознайомчого періоду ви повинні вирішити, чи хочете купувати даний софт. У мобільному додатку деякі безкоштовні функції зберігаються, а також підтримується повна синхронізація з вашим аккаунтом. Інструментів і можливостей у MyLifeOrganized дійсно багато, тому рекомендуємо ознайомитися з усіма ними на офіційному сайті.
Гідності:
- Кроссплатформенность;
- Гнучка настройка виду запланованих справ;
- Можливість вести нотатки;
- Синхронізація аккаунта між пристроями.
Недоліки:
- Платне розповсюдження.
Todoist
Один з найвідоміших і найпопулярніших представників планувальників справ, що працює на різних платформах. Todoist дуже популярний серед користувачів, які бажають організувати свій графік в електронному вигляді. Інтерфейс цього додатка повністю підлаштований під зручне планування на будь-який період часу. Додаються завдання буквально в пару кліків, найважливіші можна закріпити, щоб не випустити їх з уваги, додати їм повторення, поділити створені списки справ на розділи і підрозділи. Завдяки цьому не вийде заплутатися в тому, що і коли треба зробити, і вдасться створити по-справжньому структурований To Do.

Для завдань також можна додати рівні пріоритету і час, на основі чого вони будуть виводитися на передній план в той чи інший відрізок часу. Так вийде сконцентруватися на конкретній задачі, а не думати про те, до чого приступити. Нагадування в Todoist теж є, але доступні вони тільки для PRO-тарифу. Списки завдань можна виводити і у вигляді дощок канбан, додавати їм мітки (ярлики), фільтри, а потім із зручністю дивитися завдання, прив'язані до того чи іншого ключового слова. До задачі дозволяється Додати коментар з поясненням, завантажити і прикріпити якийсь файл. До речі, після підключення до електронної пошти завдання можна додавати таким чином.

Доступний спільний доступ до проектів, що актуально для управління сімейними, навчальними або робочими завданнями. Творці спільного проекту мають можливість доручати завдання і додавати повідомлення. У Тудуїст є і календар у вигляді стрічки, що допомагає більш наочно бачити рівень своєї зайнятості в різний час. Оцінювати свою продуктивність пропонується інструментом візуалізації, історією активності, архівом виконаних справ і &171;кармою&187;.
Гідності:
- Зручний, сучасний і пророблений інтерфейс;
- Повний переклад на російську мову;
- Є всі необхідні функції для створення та управління завданнями;
- Підключення email;
- Доступ з будь-якої фактичної платформи;
- Набір шаблонів;
- Для особистого або спільного використання.
Недоліки:
- Деякі функції платні і входять до складу PRO-тарифу.
Microsoft Outlook
Почнемо з того, що в першу чергу Microsoft Outlook &8212; засіб для роботи з електронними листами. Ви підключаєте один або кілька акаунтів, стежите за новими повідомленнями, переглядаєте їх і відправляєте відповіді. Далі за важливістю йде календар, який ви синхронізуєте зі своїм аккаунтом Microsoft або Google (знадобиться окрема настройка, про яку є інформація на офіційному сайті). Програма відстежує події і показує відповідні повідомлення. Ви можете додати їх самостійно або переглянути більше інформації в окремій вкладці. Якщо вам прийшов лист з призначенням дати конкретної події, можна відразу внести його в календар, щоб не забути.

Ще для планування справ точно знадобляться замітки. Створюйте їх як окремі записи, так і групуйте по папках, відкриваючи в необхідні моменти. Задавайте для кожного каталогу і записи свої назви, щоб не заплутатися. У Microsoft Outlook присутня підтримка контактів, доданих в Google або Microsoft, їх можна включати в свої зустрічі або інші завдання, переглядаючи інформацію в окремій вкладці. Можна зробити висновок, що Аутлук ідеально підходить для ділових людей, які ведуть активну діяльність через електронну пошту. Однак є і мінус, що полягає в платному поширенні софта, адже він входить до складу Microsoft Office 365 і має досить високу ціну.
Гідності:
- Є мобільний додаток;
- Підключення декількох електронних ящиків;
- Синхронізація з різними обліковими записами;
- Автоматичне внесення подій.
Недоліки:
- Не зовсім підходить для звичайних користувачів;
- Платне розповсюдження.
Microsoft To Do
To-Do &8212; ще одна програма від Microsoft, але розповсюджується безкоштовно. Призначена для планування справ як одноразових, так і повторюваних через певний проміжок часу. Для кожного завдання можна прикріпити замітку або файл, додавши тим самим опис, яке б дозволило не заплутатися в цілі і завжди бути в курсі важливих деталей. Присутній синхронізація з Outlook, тому Microsoft To-Do можна назвати оптимальним рішенням для тих, хто хоче синхронізувати дві ці програми.

Ви завжди будете отримувати системні повідомлення як на комп'ютер, так і на смартфон, якщо завантажили на нього додаток і підключили аккаунт. Однак зверніть увагу на те, що нагадування створюються окремо, тому і про них потрібно не забути. Що стосується оформлення і угруповання, то Microsoft To - Do підтримує папки, дозволяє створювати необмежену кількість списків, змінювати назви для каталогів і фарбувати їх в різні кольори, розділяючи тим самим за категоріями. Списком справ можна ділитися з іншими користувачами, що буде корисно для ведення робочих завдань або при використанні To-Do як сімейного додатка.
Гідності:
- Кроссплатформенность;
- Можливість створення повторюваних завдань;
- Зручне групування та форматування.
Недоліки:
- Немає окремого календаря з усіма завданнями по днях.
TickTick
TickTick можна назвати схожою на попередню програму, але в ній є свої особливості, що роблять дане рішення унікальним і по-своєму корисним. По-перше, після встановлення в Windows або MacOS можна додати віджет для швидкого створення завдань. Він представлений у вигляді одного рядка, тому не займе багато місця на робочому столі. По-друге, підтримується просунутий календар, за яким можна відстежити, які справи належить виконати в найближчі тижні, місяці або навіть роки. Присутній вбудований таймер, що дозволяє зосереджуватися на виконанні завдань і не відволікатися на що-небудь інше.

Після скачування ви створюєте один аккаунт, завдяки якому здійснюється Синхронізація як з веб-версією TickTick, так і мобільним додатком. Наявність профілю додатково дозволяє обмінюватися списком справ з іншими користувачами, відшукавши їх по імені через відповідне меню. Підтримується стандартний розподіл справ по папках, створення списків і різних категорій. У назви справ можна додати смайлики, якщо хочете зробити зовнішній вигляд софта більш привабливим. TickTick доступна для використання безкоштовно, а скачування здійснюється з офіційного сайту.
Гідності:
- Підтримка веб-версії та мобільного додатка;
- Зручні віджети;
- Таймер для фокусування уваги.
Недоліки:
- Не виявлено.