Створення бланка в Microsoft Word

Багато компаній і організації витрачають чималі гроші на те, щоб створити фірмовий папір з унікальним дизайном, навіть не здогадуючись про те, що зробити фірмовий бланк можна самостійно. Це не займе багато часу, а для створення знадобиться всього одна програма, яка і так використовується в кожному офісі. Звичайно ж, мова йде про Microsoft Office Word.

Використовуючи великий набір інструментів текстового редактора від Майкрософт, можна оперативно створити унікальний зразок, а потім використовувати його в якості основи для будь-якої канцелярської продукції. Нижче ми розповімо про два способи, за допомогою яких можна зробити фірмовий бланк в Ворді.

Урок: як в Word зробити листівку

Створити фірмовий бланк можна не тільки за допомогою встановлюваного на комп'ютер Microsoft Word, але і онлайн-досить перейти на сайт популярної платформи Canva . У бібліотеці цього сервісу є безліч шаблонів різної тематики, включаючи типові документи, кожен з яких легко змінити на свій розсуд, а потім експортувати в кращому форматі.

Створення ескізу

Ніщо не заважає вам відразу приступити до роботи в програмі, але куди краще буде, якщо ви накидаєте приблизний вид шапки бланка на аркуші паперу, озброївшись ручкою або олівцем. Це дозволить побачити те, як елементи, що входять в бланк, будуть поєднуватися між собою. При створенні начерку необхідно врахувати наступні нюанси:

  • Залиште достатньо місця для логотипу, назви компанії, адреси та іншої контактної інформації;
  • Подумайте над тим, щоб додати на фірмовий бланк і слоган компанії. Ця ідея особливо хороша в разі, коли основна діяльність або послуга, що надається компанією, не вказані на самому бланку.

Урок: як в Ворді зробити календар

Створення бланка вручну

В арсеналі MS Word є все необхідне для того, щоб створити фірмовий бланк в цілому і відтворити начерк, створений вами на папері, зокрема.

  1. Запустіть Ворд і виберіть в розділі & 171; створити & 187; стандартний & 171; новий документ&187; .
  2. открыть документ в Word

    Примітка: вже на даному етапі ви можете зберегти поки ще порожній документ в зручне місце на жорсткому диску. Для цього виберіть &171; Зберегти як&187; і встановіть назву файлу, наприклад, &171;Бланк сайту Lumpics&187; . Навіть якщо ви не завжди встигнете своєчасно зберігати документ по ходу роботи, завдяки функції & 171; Автозбереження & 187; це відбуватиметься автоматично через заданий проміжок часу.

    Урок: автозбереження в Ворді

  3. Вставте в документ колонтитул. Для цього у вкладці & 171; Вставка&187; натисніть кнопку &171;Колонтитул&187; , виберіть пункт &171; верхній колонтитул&187; , а потім виберіть шаблонний колонтитул, який влаштує вас.
  4. выбор колонтитула в word

    Урок: налаштування та зміна колонтитулів у Word

    колонтитул добавлен в Word
  5. Тепер потрібно перенести в тіло колонтитула все те, що ви накидали на папері. Для початку вкажіть там наступні параметри:
    • Назва вашої компанії чи організації;
    • Адреса сайту (якщо такий є і він не вказаний в назві / логотипі компанії);
    • Контактний телефон та номер факсу;
    • Адреса електронної пошти.
    шапка бланка в Word

    Важливо, щоб кожен параметр (пункт) даних починався з нового рядка. Так, вказавши назву компанії, натисніть &171;ENTER&187; , то ж виконайте і після номера телефону, факсу і т.д. це дозволить розмістити всі елементи в красивому і рівному стовпчику, форматування якого все ж теж доведеться налаштувати.

    Для кожного пункту цього блоку виберіть відповідний шрифт, розмір і колір.

  6. стиль шапки в Word

    Примітка: кольори повинні гармоніювати і добре поєднуватися між собою. Розмір шрифту назви компанії повинен бути хоча б на дві одиниці більше шрифту для контактних даних. Останні, до речі, можна виділити іншим кольором. Не менш важливо, щоб всі ці елементи за кольором гармоніювали з логотипом, який нам тільки належить додати.

  7. Додайте в область колонтитула зображення з логотипом компанії. Для цього, не залишаючи області колонтитула, у вкладці & 171; Вставка&187; натисніть кнопку & 171; малюнок & 187; і відкрийте відповідний файл.
  8. добавить лого в Word

    Урок: Вставка зображення в Ворд

    Вставка рисунка в word
  9. Встановіть відповідні розміри та положення для логотипу. Він повинен бути&171; помітним & 187;, але не великим, і, що не менш важливо, добре поєднуватися з текстом, зазначеним в шапці бланка.лого добавлено в Word

    Щоб зручніше було переміщати логотип і змінювати його розміри біля кордону колонтитула, задайте йому положення & 171; перед текстом&187; , клікнувши на кнопку &171; параметри розмітки & 187; , розташованої праворуч від області, в якій знаходиться об'єкт.

    перед текстом в word

    Для переміщення логотипу клікніть по ньому, щоб виділити, а потім потягніть в потрібне місце колонтитула.

    Примітка: у нашому прикладі блок з текстом знаходиться зліва, логотип &8212; в правій частині колонтитула. Ви ж, за бажанням, можете розмістити ці елементи інакше. І все ж, розкидати їх по сторонах не слід.

    Для зміни розміру логотипу, наведіть покажчик курсору на один з кутів його рамки. Після того, як він трансформується в маркер, потягніть в потрібному напрямку для зміни розміру.

    измененное лого в Word

    Примітка: змінюючи розмір логотипу, намагайтеся не зрушувати його вертикальні і горизонтальні грані &8212; замість необхідного вам зменшення або збільшення, це зробить його асиметричним.

    Намагайтеся підібрати такий розмір логотипу, щоб він відповідав загальному обсягу всіх текстових елементів, які теж розташовані в шапці.

  10. У міру необхідності, можна додати і інші візуальні елементи в ваш фірмовий бланк. Наприклад, для того, щоб відокремити вміст шапки від іншої частини сторінки можна провести суцільну лінію по нижній грані колонтитула від лівого до правого краю аркуша.
  11. добавить линию в Word

    Урок: як намалювати лінію в Word

    Примітка: Пам'ятайте про те, що лінія як за кольором, так і за своїми розмірами (ширині) і виду, повинна поєднуватися з текстом в шапці і логотипом компанії.

    верхняя шапка бланка в Word
  12. У нижньому колонтитулі можна (або навіть потрібно) розмістити якусь корисну інформацію про фірму або організації, якій належить цей бланк. Мало того, що це дозволить візуально врівноважити верхній і нижній колонтитул бланка, так ще й надасть додаткові дані про вас тому, хто знайомиться з компанією вперше.

    У нижньому колонтитулі можна вказати девіз компанії, якщо такий, звичайно, є, номер телефону, сферу діяльності і т. д.

    Щоб додати та змінити нижній колонтитул, виконайте наступне:

    • У вкладці & 171; Вставка&187; в меню кнопки &171;Колонтитул&187; виберіть нижній колонтитул. Вибирайте з випадаючого вікна той, який за своїм зовнішнім виглядом повністю відповідає обраному вами раніше верхньому колонтитулу;
    • Добавить нижний колонтитул в word
    • У вкладці & 171; Головна & 187; в групі &171; Абзац&187; натисніть кнопку & 171; Текст по центру&187; , виберіть відповідний шрифт і розміри для напису.
  13. изменить шрифт надписи Word

    Урок: форматування тексту в Ворді

    Примітка: девіз компанії найкраще писати курсивом. У деяких випадках краще писати цю частину великими літерами або ж просто виділити перші літери важливих слів.

    девиз добавлен в Word

    Урок: як в Word змінити регістр

  14. Якщо це необхідно, ви можете додати на бланк рядок для підпису, а то і сам підпис. Якщо нижній колонтитул вашого бланка містить текст, рядок для підпису повинна знаходитися вище нього.
  15. Для виходу з режиму роботи з колонтитулами натисніть клавішу &171;ESC&187; або двічі клікніть по порожній області сторінки.

    Урок: як зробити підпис в Ворді

    девиз в колонтитуле в Word
  16. Збережіть створений вами фірмовий бланк, попередньо його переглянувши.
  17. Урок: Попередній перегляд документів у Word

  18. Роздрукуйте бланк на принтері, щоб побачити, як він буде виглядати Наживо. Можливо, вам вже зараз є, де його застосувати.
  19. печать бланка в Word

Урок: друк документів в Ворд

Створення бланка на основі шаблону

Ми вже розповідали про те, що в Microsoft Word є дуже великий набір вбудованих шаблонів. Серед них можна знайти і ті, які послужать хорошою основою для фірмового бланка. Крім того, Створити шаблон для постійного використання в цій програмі можна і самостійно.

Урок: створення шаблону в Ворді

  1. Відкрийте MS Word і в розділі &171; створити & 187; у рядку пошуку введіть &171;Бланки&187; .
  2. поиск бланков в Word
  3. У списку ліворуч виберіть відповідну категорію, наприклад, &171;бізнес&187; .
  4. выбор бланка в Word
  5. Виберіть відповідний бланк, клікніть по ньому і натисніть &171; створити & 187; .
  6. создать бланк в Word

    Примітка: частина представлених в Ворді шаблонів інтегрована безпосередньо в програму, але частина з них, хоч і відображається, довантажується з офіційного сайту. Крім того, безпосередньо на сайті Office.com ви зможете знайти величезний вибір шаблонів, які не представлені у вікні редактора MS Word.

  7. Обраний вами бланк буде відкритий в новому вікні. Тепер ви можете змінити його і підлаштувати всі елементи під себе, аналогічно тому, як це написано в попередньому розділі статті.
  8. шаблон бланка добавлен в Word
  9. Введіть назву компанії, вкажіть адресу сайту, контактні дані, не забудьте розмістити на бланку логотип. Також, не зайвим буде вказати девіз фірми.
  10. измененный шаблон бланка в Word
  11. Збережіть фірмовий бланк на жорсткому диску. Якщо це необхідно, роздрукуйте його. Крім того, ви завжди можете звертатися і до електронної версії бланка, заповнюючи його згідно висунутим вимогам.

Урок: як зробити буклет в Ворді

Тепер Ви знаєте, що для створення фірмового бланка аж ніяк не обов'язково йти в поліграфію і витрачати купу грошей. Красивий і впізнаваний фірмовий бланк цілком можна зробити самостійно, особливо, якщо в повній мірі використовувати можливості Microsoft Word.

більше статей на цю тему: