створення розділів у документі MS Word

Більшість команд форматування в Microsoft Word застосовуються до всього вмісту документа або до області, яка була попередньо виділена Користувачем. У числі таких команд установка полів, орієнтація сторінки, її розмір, колонтитули і т.д. все б добре, ось тільки в деяких випадках потрібно по-різному відформатувати різні частини документа, а для цього слід розбити документ на розділи.

Урок: як Прибрати форматування в Ворді

Примітка: незважаючи на те, що створювати розділи в Microsoft Word дуже просто, ознайомитися з теорією по частині даної функції зайвим вже точно не буде. Саме з цього ми і почнемо.

Розділ &8212; це як документ всередині документа, точніше, незалежна його частина. Саме завдяки такому розбиттю можна змінити розміри полів, колонтитули, орієнтацію і ряд інших параметрів для окремої сторінки або певної їх кількості. Форматування сторінок одного розділу документа буде відбуватися незалежно від інших розділів цього ж документа.

Урок: Як прибрати колонтитули в Ворді

Примітка: розділи, про які йде мова в даній статті, це не частина наукової роботи, а елемент форматування. Відмінність других від перших полягає в тому, що при перегляді роздрукованого документа (як і його електронної копії) ніхто не здогадається про розбиття на розділи. Такий документ виглядає і сприймається як цілісний файл.

Простий приклад одного розділу &8212; Титульна сторінка. До цієї частини документа завжди застосовуються спеціальні стилі форматування, який не повинен поширюватися на решту документа. Саме тому без виділення титульної сторінки в окремий розділ просто не обійтися. Також, можна виділити в розділ таблиці або будь-які інші фрагменти документа.

Урок: Як зробити титульну сторінку в Word

Створення розділу

Як було сказано на початку статті, створити розділ в документі не складно. Для цього потрібно додати розрив сторінки, а потім виконати ще кілька простих маніпуляцій.

Вставка розриву сторінки

Додати розрив сторінки в документ можна двома способами &8212; за допомогою інструментів на панелі швидкого доступу (вкладка " Вставка» ) і за допомогою гарячих клавіш.

  1. Встановіть покажчик курсору в тому місці документа, де повинен закінчуватися один розділ і починатися інший, тобто, між майбутніми розділами.
  2. место для раздела в word
  3. Перейдіть на вкладку «Вставка» і в групі »сторінки" натисніть кнопку " розрив сторінки» .
  4. вставка разрыва в word
  5. Документ буде розділений на два розділи за допомогою примусового розриву сторінки.
  6. раздел создан в word
  7. Для вставки розриву за допомогою клавіш просто натисніть «CTRL+ENTER» на клавіатурі.

Урок: як в Ворд зробити розрив сторінки

Форматування та налаштування розділу

Розділивши документ на розділи, яких, як ви розумієте, цілком може бути і більше двох, можна сміливо переходити до форматування тексту. Більшість засоби форматування розташовуються у вкладці»Головна" програми Word. Правильно відформатувати розділ документа вам допоможе наша інструкція.

форматирование в word

Урок: форматування тексту в Ворді

Якщо в розділі документа, з яким ви працюєте, містяться таблиці, рекомендуємо ознайомитися з детальною інструкцією по їх форматування.

Урок: форматування таблиць Word

Окрім використання певного стилю форматування для розділу, можливо, ви захочете зробити окрему нумерацію сторінок для розділів. Наша стаття вам в цьому допоможе.

нумерация страниц в word

Урок: нумерація сторінок в Ворді

Поряд з нумерацією сторінок, яка, як відомо, розташовується в верхніх або нижніх колонтитулах сторінок, при роботі з розділами також може виникнути необхідність зміни цих самих колонтитулів. Про те, як їх змінити і налаштувати ви можете прочитати в нашій статті.

колонтитулы в word

Урок: налаштування та зміна колонтитулів у Word

Очевидна користь розбиття документа на розділи

Окрім можливості незалежного форматування тексту та іншого вмісту частини документа, розділення має ще одну явну перевагу. Якщо в документ, з яким ви працюєте, складається з великої кількості частин, кожну з них найкраще вивести в незалежний розділ.

Наприклад, титульний лист &8212; це перший розділ, введення &8212; другий, глава &8212; третій, додаток &8212; четвертий, і т.д. все залежить лише від кількості і типу текстових елементів, що входять до складу документа, з яким ви працюєте.

Забезпечити зручність і високу швидкість роботи з документом, що складається з великої кількості розділів, допоможе область навігації.

область навигации в word

Урок: Функція навігації в Ворді

Ось, власне, і все, з цієї статті ви дізналися, як створювати розділи в документі Word, дізналися про очевидну користь цієї функції в цілому, а заодно і про ряд інших можливостей цієї програми.

більше статей на цю тему: