Зміст
Обробка таблиць є основним завданням Microsoft Excel. Вміння створювати таблиці є фундаментальною основою роботи в цьому додатку. Тому без оволодіння даного досвіду неможливо подальше просування в навчанні роботі в програмі. Давайте з'ясуємо, як створити таблицю в Ексель.
Основи створення таблиць в Excel
Таблиця в Microsoft Excel це не що інше, як набір діапазонів даних. Найбільшу роль при її створенні займає оформлення, результатом якого буде коректне сприйняття обробленої інформації. Для цього в програмі передбачені вбудовані функції або ж можна вибрати шлях ручного оформлення, спираючись лише на власний досвід подачі. Існує кілька видів таблиць, що розрізняються за метою їх використання.
Спосіб 1: оформлення кордонів
Відкривши вперше програму, можна побачити ледь помітні лінії, що розділяють потенційні діапазони. Це позиції, в які в майбутньому можна занести конкретні дані і обвести їх в таблицю. Щоб виділити введену інформацію, можна скористатися замальовкою кордонів цих самих діапазонів. На вибір представлені найрізноманітніші варіанти креслень & 8212; окремі бічні, нижні або верхні лінії, товсті і тонкі і інші &8212; все для того, щоб відокремити пріоритетну інформацію від звичайної.
- Для початку створіть документ Excel, відкрийте його і введіть в бажані клітини дані.
- Зробіть виділення раніше вписаної інформації, затиснувши лівою кнопкою миші по всім клітинам діапазону.
- На вкладці &171; Головна & 187; в блоці &171;Шрифт&187; натисніть на зазначену в прикладі іконку і виберіть пункт &171; всі межі&187; .
- В результаті вийде обрамлений з усіх боків однаковими лініями діапазон даних. Таку таблицю буде видно при друку.
- Для ручного оформлення кордонів кожної з позицій можна скористатися спеціальним інструментом і намалювати їх самостійно. Перейдіть вже в знайоме меню вибору оформлення клітин і виберіть пункт & 171; намалюйте межу&187; .
Відповідно, щоб прибрати оформлення кордонів у таблиці, необхідно клікнути на ту ж іконку, але вибрати пункт & 171; немає межі&187; .
Користуючись обраним інструментом, можна в довільній формі прикрасити межі клітин з даними і не тільки.
Зверніть увагу! Оформлення кордонів клітин працює як з порожніми осередками, так і з заповненими. Заповнювати їх після обведення або до &8212; це індивідуальне рішення кожного, все залежить від зручності використання потенційної таблицею.
Спосіб 2: Вставка готової таблиці
Розробниками Microsoft Excel передбачений інструмент для додавання готової шаблонної таблиці з заголовками, оформленим фоном, кордонами і так далі. У базовий комплект входить навіть фільтр на кожен стовпець, і це дуже корисно тим, хто поки не знайомий з такими функціями і не знає як їх застосовувати на практиці.
- Переходимо у вкладку &171; вставити & 187; .
- Серед запропонованих кнопок вибираємо &171; таблиця&187; .
- Після з'явився вікна з діапазоном значень вибираємо на порожньому полі місце для нашої майбутньої таблиці, затиснувши лівою кнопкою і протягнувши по обраному місцю.
- Відпускаємо кнопку миші, підтверджуємо вибір відповідної кнопкою і милуємося абсолютно нової таблиці від Excel.
- Редагування назв заголовків стовпців відбувається шляхом натискання на них, а після &8212; зміни значення в зазначеному рядку.
- Розмір таблиці можна в будь-який момент поміняти, затиснувши відповідний повзунок в правому нижньому кутку, потягнувши його по висоті або ширині.
Таким чином, є таблиця, призначена для введення інформації з подальшою можливістю її фільтрації та сортування. Базове оформлення допомагає розібрати велику кількість даних завдяки різним колірним контрастам рядків. Цим же способом можна оформити вже наявний діапазон даних, зробивши все так же, але виділяючи при цьому не порожнє поле для таблиці, а заповнені клітини.
Спосіб 3: готові шаблони
Великий спектр можливостей для ведення інформації відкривається в розроблених раніше шаблонах таблиць Excel. У нових версіях програми достатня кількість готових рішень для ваших завдань, таких як планування і ведення сімейного бюджету, різних підрахунків і контролю різноманітної інформації. У цьому методі все просто &8212; необхідно лише скористатися шаблоном, розібратися в ньому і користуватися в задоволення.
- Відкривши Excel, перейдіть до головного меню натисканням кнопки &171;Файл&187; .
- Натисніть вкладку & 171; створити & 187; .
- Виберіть будь-який вподобаний з представлених шаблон.
- Ознайомтеся з вкладками готового прикладу. Залежно від мети таблиці їх може бути різна кількість.
- У прикладі з таблицею з ведення бюджету є колонки, в які можна і потрібно вводити свої дані &8212; скористайтеся цим.
Таблиці в Excel можна створити як вручну, так і в автоматичному режимі з використанням заздалегідь підготовлених шаблонів. Якщо ви принципово хочете зробити свою таблицю з нуля, слід глибше вивчити функціональність і займатися реалізацією таблиці по маленьким частинкам. Тим, у кого немає часу, можуть спростити завдання і забивати дані вже в готові варіанти таблиць, якщо такі підійдуть за призначенням. У будь-якому випадку, із завданням зможе впоратися навіть пересічний користувач, маючи в запасі лише бажання створити щось практичне.