Приховування стовпців у Microsoft Excel

При роботі з таблицями Excel іноді потрібно приховати певні області листа. Досить часто це робиться в тому випадку, якщо в них, наприклад, знаходяться формули. Давайте дізнаємося, як можна заховати стовпці в цій програмі.

Алгоритми приховування

Існує кілька варіантів виконати цю процедуру. Давайте з'ясуємо, в чому їх суть.

Спосіб 1: зміна клітин

Найбільш інтуїтивно зрозумілим варіантом, за допомогою якого можна домогтися потрібного результату, є зрушення осередків. Для того, щоб зробити дану процедуру, наводимо курсор на горизонтальну панель координат в місці, де знаходиться межа. З'являється характерна спрямована в обидві сторони стрілка. Кількома лівою кнопкою миші і перетягуємо кордону одного стовпця до кордонів іншого, наскільки це можна зробити.

Сдвиг столбцов в Microsoft Excel

Після цього, один елемент буде фактично прихований за іншим.

Столбец сдвинут в Microsoft Excel

Спосіб 2: Використання контекстного меню

Набагато зручніше для даних цілей використовувати контекстне меню. По-перше, це простіше, ніж рухати кордону, по-друге, таким чином, вдається досягти повного приховування осередків, на відміну від попереднього варіанту.

  1. Натискаємо правою кнопкою миші по горизонтальній панелі координат в області тієї латинської літери, якою позначений стовпець підлягає приховуванню.
  2. У контекстному меню тиснемо на кнопку»Сховати" .
Скрытие столбца в Microsoft Excel

Після цього, вказаний стовпець буде повністю прихований. Для того, щоб упевниться в цьому, погляньте на те, як позначені стовпці. Як бачимо, в послідовному порядку не вистачає однієї літери.

Столбец скрыт в Microsoft Excel

Переваги даного способу перед попереднім полягає і в тому, що за допомогою нього можна ховати кілька послідовно розташованих стовпців одночасно. Для цього їх потрібно виділити, а в викликаному контекстному меню клікнути по пункту»Сховати" . Якщо ви хочете зробити дану процедуру з елементами, які не знаходяться поруч один з одним, а розкидані по листу, то виділення обов'язково потрібно проводити з затиснутою кнопкою Ctrl на клавіатурі.

Скрытие столбцов в Microsoft Excel

Спосіб 3: Використання інструментів на стрічці

Крім того, виконати цю процедуру можна за допомогою однієї з кнопок на стрічці в блоці інструментів " клітини» .

  1. Виділяємо осередки, розташовані в стовпцях, які потрібно заховати. Перебуваючи у вкладці»Головна" натискаємо на кнопку " Формат» , яка розміщена на стрічці в блоці інструментів " клітини» . У меню в групі налаштувань «видимість» натискаємо по пункту " Сховати або відобразити» . Активується ще один список, в якому потрібно вибрати пункт " Сховати стовпці» .
  2. Скрытие через ленту в Microsoft Excel
  3. Після цих дій, стовпці будуть заховані.

Як і в попередньому випадку, таким чином можна ховати відразу кілька елементів, виділивши їх, як було описано вище.

Урок: як відобразити приховані стовпці в Excel

Як бачимо, існують відразу кілька способів приховати стовпці в програмі Ексель. Найбільш інтуїтивним способом є зрушення осередків. Але, рекомендується все-таки користуватися одним з двох наступних варіантів (контекстне меню або кнопка на стрічці), так як вони гарантують те, що осередки будуть повністю заховані. До того ж, приховані таким чином елементи потім буде легше назад відобразити при потребі.

більше статей на цю тему: