варіанти заробітку на Telegram-каналі

Спосіб 1: Реклама

Найбільш очевидний варіант монетизації – використання каналу як рекламного майданчика. Телеграм вже давно перестав бути просто месенджером: з урахуванням всіх змін на 2021 рік він являє собою привабливу платформу для Рекламодавців, оскільки пропонує зручні засоби для просування продуктів.

Для використання каналу як засобу заробітку на рекламі потрібно враховувати кілька нюансів:

  1. Головне, чим повинен володіти прибутковий паблік – якомога ширше охоплення. Канали на тематику, цікаву вузької аудиторії, менш привабливі для Рекламодавців.
  2. Для залучення передплатників необхідно використовувати білі (легальні і чесні) методи &8212; просування в інших каналах, частий інтерактив, публікація цікавих і унікальних матеріалів, уникнення накруток.

    Читайте також: Як розкрутити канал в Telegram

  3. как зарабатывать в телеграм-1
  4. Ціну за рекламний пост (прайс-лист) потрібно складати грамотно, враховуючи особливості каналу (кількість переглядів на добу, періодичність публікації реклами, час перебування поста в топі).
  5. Пошук рекламодавців можливий двома шляхами. Перший-вихід безпосередньо на адміністрацію зацікавлених пабліків: наприклад, тієї ж тематики, що і ваш, але менш розвинений. Другий-розміщення каналу на спеціальних ресурсах-біржах, де його можуть знайти рекламодавці (адміністратори інших Телеграм-каналів або альтернативних майданчиків, представники брендів і т.д.). Якщо користуватися першим варіантом, прибутковість теоретично може бути вище (в процесі не беруть участь посередники), але на практиці це працює тільки з великими, вже набрали аудиторію і репутацію паблік. Другий варіант більш надійний для новачка, тому рекомендуємо користуватися саме ним.

Спосіб 2: продаж власних продуктів

Ще одним привабливим варіантом заробітку на власному каналі в Telegram є прямий продаж продукту, зробленого вами. Останній може бути як реальними виробами (наприклад, іграшками ручної роботи або іншим хендмейдом), так і інформацією (наприклад, авторські курси з програмування або малювання). Головне при цьому-дотримуватися стабільно високий рівень якості, особливо для цифрового контенту. Однак для ефективного продажу необхідно мати велику аудиторію плюс постійно залучати нову.

Варто також тримати в розумі той факт, що прямі продажі в каналі працюють тільки з матеріальним товаром, тоді як інфопродукти подібним чином продаються погано. Для останнього хорошою стратегією буде публікація контенту, який не є самим товаром, але рекламує його, демонструючи цінність. Слід мати на увазі і те, що вихід на окупність при використанні цього методу монетизації не найшвидший: наприклад, при продажу курсів фінансової стратегії чистий прибуток почне з'являтися не раніше ніж через півроку зі старту продажів з аудиторією більше 2000 передплатників.

Спосіб 3: продаж приватного доступу

Якщо ваш канал присвячений прибутковою темі (наприклад, Майнінг криптовалюта) і ви є визнаним авторитетом в цій області, заробити з каналу в телеграмі можна продажем доступу до цих самим експертним знанням, думок і інсайдам. Для цього наявний канал робиться приватним і доступ до нього можна надавати після оплати, найчастіше банальним переказом на банківську карту. Цей варіант вимагає певного таланту, оскільки з передплатниками необхідно постійно спілкуватися і допомагати у вирішенні виникаючих питань.

Спосіб 4: розкрутка і продаж каналу

Останнім часом дуже популярним способом заробітку в Telegram стало створення нових каналів, їх розкрутка і подальший продаж як готового рішення. Даний варіант досить складний, оскільки вимагає:

  • Правильного підбору тематики, генерувати контент по якій можна в достатніх обсягах;
  • Перевірки стану конкуренції-висока обіцяє швидкий приплив користувачів, проте вимагає більше вкладень для розкрутки, тоді як темп у низької буде менше як за витратами, так і за отримуваним результатом;
  • Використання тільки білих методів просування – різноманітні накрутки, спамні розсилки або нав'язливий піар здатні впустити репутацію паблік, що в перспективі призведе до його повної нерентабельності і даремно витрачених засобах і зусиллях; використання ж таргетованої реклами в соціальних мережах і спеціалізованих ресурсах, ненав'язливого піару в каналах суміжної тематики залишать статистику чистою – а саме такий, з чесною кількістю реальних передплатників стає дуже цінним активом.
как зарабатывать в телеграм-2

Приймати рішення про продаж каналу варто в момент, коли він знаходиться на піку активності, з аудиторією не менше 2000 реальних передплатників з щоденним відвідуванням і/або активністю не менше третини з них. Підсумкову ціну потрібно формувати з усіх без винятку витрат на просування (покупку реклами, витрати на виробництво контенту) плюс націнка в районі 30-35% від отриманої суми: менше може викликати підозри (потенційний покупець обов'язково поставить питання «чому так дешево»), тоді як занадто завищений відсоток просто не дозволить продати канал в потрібний момент.

Спосіб 5: комбінування варіантів

Для максимізації прибутку можна поєднувати всі вищенаведені варіанти: наприклад, використовувати розкручений канал як рекламний майданчик, а потім продати, коли пік популярності ще високий, але вже йде на спад. Або додавати рекламу в канал з приватним доступом, проте таку комбінацію варто використовувати з обережністю, оскільки неграмотна реалізація подібної схеми загрожує втратою передплатників і репутації.

більше статей на цю тему: