Способи використання Telegram для бізнесу

Спосіб 1: засіб комунікації

Перший варіант залучення месенджера для вирішення розглянутих завдань – комунікація з поточними і потенційними клієнтами. Для підприємця дуже важливо тримати руку на пульсі у відносинах з клієнтурою, і таким чином канал в телеграмі виступає свого роду аналогом сторінки в соціальних мережах: тут можна повідомляти новини (наприклад, про надходження нового товару), отримувати зворотний зв'язок, публікувати іншу корисну інформацію. Якщо бізнес не передбачає прямої роботи з публікою, канал можна використовувати як рекламний засіб: наприклад, вести там авторський блог на відповідну тему, показуючи свої експертні знання в області, що зазвичай приваблює клієнтів.

Ефективно також використання групових чатів для організації роботи як з клієнтами, так і співробітниками: в першому випадку він може виконувати функції, наприклад, інструменту технічної підтримки, а в другому – створення конференцій для нарад або сповіщень. Інший цікавий кейс використання Телеграма для зв'язку-організація розсилки з новинними повідомленнями, трекінгом посилок, повідомленнями про розпродажі. Цей варіант куди зручніше і дешевше використання SMS-розсилок і дзвінків.

как использовать telegram для бизнеса-1

Спосіб 2: Продажі

Наступний очевидний варіант задіяння Телеграма – організація продажів за допомогою можливостей, які пропонує месенджер. Найголовніший юзкейс-публікація фотографій товарів, каталогів, різноманітних спецпропозицій, а також пов'язаного з ними медіаконтенту. Робота з зображеннями і відео в Telegram організована зручно і інтуїтивно зрозуміло як для авторів, так і для користувачів, тому ідеально підходить для цього завдання. Важливо, втім, мати на увазі вимогу до якості виконання супутніх матеріалів: при недбалому ставленні до нього можна не розраховувати на хороші продажі.

как использовать telegram для бизнеса-2

Спосіб 3: Автоматизація бізнесу

Телеграм від інших месенджерів (наприклад, надпопулярних WhatsApp і Viber ) вигідно відрізняється можливістю створення і використання ботів: спеціальних акаунтів, які можна програмувати на виконання певних дій. Такі боти пропонують корисну для бізнесу функціональність на кшталт надання технічної підтримки, допомоги споживачеві у виборі товару і оформленні замовлення на нього, аналізу статистики передплатників, засобів відкладеного пошуку і багато іншого.

Якщо функціональність наявних рішень вам не підходить, то можна створити своє з необхідними можливостями, проте без спеціальних навичок програмування отримати дійсно просунутого специфічного бота практично неможливо. Тому у випадках, коли потрібні якісь унікальні опції, краще звертатися до фахівців, наприклад, в IT-компанію або до фрілансерів.

Спосіб 4: створення персонального бренду

Телеграм також стане в нагоді бізнесменам, які бажають створити і підтримувати особистий бренд. Можливості створення публічних каналів дозволяють використовувати один з таких як особистий блог, створюючи з його допомогою респектабельний образ себе як керівника, за умови якісного наповнення контентом, зрозуміло. Для застосування цього способу потрібно також уважно стежити за публікаціями (неприпустимі спірні і суперечливі пости), оскільки при недотриманні цієї умови можна домогтися абсолютно протилежного ефекту.

Спосіб 5: Документообіг

Не найочевиднішим бізнес-застосуванням Telegram буде його використання в якості своєрідного замінника CRM-системи. Справа в тому, що однією з особливостей месенджера є зручне сховище різного роду файлів незалежно від їх формату і розміру. Наприклад, можна створити приватний канал або чат, завданням якого буде виключно обмін і зберігання документації. Про проблеми безпеки турбуватися не варто, так як сервери Телеграма використовують подвійне шифрування, тому ділове листування може потрапити до третіх осіб тільки з особистого недогляду її учасників.

Спосіб 6: брендові стікери

Ще одним незвичайним застосуванням Telegram є функціональність створення власних стікерів. На перший погляд це може здатися незв'язаним, проте будь-який бренд або компанія повинні мати свої впізнавані символи, в тому числі і маскота. Очевидний приклад & 8212; відомий Ощадкот від «Ощадбанку». Власні наклейки можуть стати впізнаваною частиною бізнесу, тому не скидайте даний прийом з рахунків.

більше статей на цю тему: