проблеми Skype: не надсилаються повідомлення

Серед проблем, з якими може зіткнутися користувач при роботі з програмою Skype, слід назвати неможливість відправки повідомлень. Це не дуже поширена проблема, але, тим не менш, досить неприємна. Давайте дізнаємося, сто робити, якщо не відправляються повідомлення в програмі Skype.

Спосіб 1: Перевірка підключення до Інтернету

Перш, ніж звинувачувати в неможливості відправити співрозмовнику повідомлення програму Скайп, перевірте підключення до Інтернету. Цілком можливо, що воно відсутнє, і є причиною вищевказаної проблеми. Більш того, це найчастіша причина того, чому ви не можете облямувати повідомлення. В такому випадку, потрібно шукати вже першопричину даної несправності, що є великою окремою темою для розмови. Вона може полягати в неправильних налаштуваннях Інтернету на комп'ютері, в несправності обладнання (комп'ютер, мережева карта, модем, роутер, і т. д.), в проблемах на стороні провайдера, в несвоєчасній оплаті за послуги провайдера, і т. п.

Досить часто вирішити проблему дозволяє простий перезапуск модему.

Спосіб 2: Оновлення або перевстановлення

Якщо ви користуєтеся не самою останньою версією Скайпу, то причиною неможливості відправити повідомлення може бути саме це. Хоча, з цієї причини листи не відправляються не так вже й часто, але нехтувати цією ймовірністю теж не варто. Оновіть Skype до останньої версії.

Установка Skype

Крім того, навіть якщо ви використовуєте найновішу версію програми, то відновити її функціональність, в тому числі і в плані відправки повідомлень, можливо, допоможе видалення програми з повторної встановленням Skype , тобто, простими словами, перевстановлення.

Установочный экран Skype

Спосіб 3: Скидання налаштувань

Ще однією причиною відсутності можливості відправити повідомлення в Скайпі, є неполадки в налаштуваннях програми. В цьому випадку, їх потрібно скинути. У різних версіях месенджера алгоритми по виконанню даного завдання трохи відрізняються.

Скидання налаштувань в Skype 8 і вище

Відразу розглянемо порядок дій по скиданню налаштувань в Скайп 8.

  1. Перш за все необхідно завершити роботу в месенджері, якщо він в даний момент запущений. Клацаємо по значку Скайпу в треї правою кнопкою мишки ( ПКМ ) і з розкрився списку вибираємо позицію " вийти з Скайпу» .
  2. Переход к выходу из Skype 8 через значок в области уведомлений
  3. Після виходу з Skype набираємо на клавіатурі комбінацію Win+R . Вводимо в відобразилося вікно команду:

    %appdata%\Microsoft\

    Виробляємо клік по кнопці «OK» .

  4. Переход в каталог Microsoft путем ввода команды в окно Выполнить
  5. Відкриється»провідник" в директорії «Microsoft» . Потрібно відшукати в ній каталог під назвою «Skype for Desktop» . Клацаємо по ньому ПКМ і з відобразився списку вибираємо варіант " вирізати» .
  6. Переход к перемещению папки Skype for Desktop в Проводнике Windows
  7. Переходимо в " провіднику» в будь-яку іншу директорію комп'ютера, натискаємо по порожньому місцю вікна ПКМ і вибираємо варіант »вставити" .
  8. Переход к вставке папки Skype for Desktop в Проводнике Windows
  9. Після того як папка з профілями вирізана зі свого початкового місця розташування, запускаємо Скайп. Навіть якщо раніше вхід виконувався автоматично, на цей раз доведеться вводити дані авторизації, так як всі налаштування були скинуті. Тиснемо на кнопку»підемо" .
  10. Переход ко входу в Skype 8
  11. Далі натискаємо " Увійти або створити» .
  12. Вход в Skype 8
  13. У вікні вводимо логін і тиснемо»далі" .
  14. Ввод логина для авторизации в Skype 8
  15. У наступному вікні вводимо пароль до свого облікового запису і тиснемо »вхід" .
  16. Ввод пароля для авторизации в Skype 8
  17. Після того як програма запустилася, перевіряємо, чи відправляються повідомлення. Якщо все нормально, більше нічого не змінюємо. Правда, може знадобитися вручну перенести деякі дані (наприклад, повідомлення або контакти) зі старої папки профілю, яку ми раніше перемістили. Але в більшості випадків цього не буде потрібно, так як вся інформація підтягнеться з сервера і завантажиться в новий каталог профілю, який сформується автоматично після запуску Скайпу.Проверка отправки сообщения в Skype 8

    Якщо ж ніяких позитивних змін не виявиться і повідомлення так і не будуть відправлятися, це означає, що причина неполадки криється в іншому факторі. Тоді можна вийти з програми видалити новий каталог профілю, а на його місце повернути той, який був раніше переміщений.

Возврат старой папки Skype for Desktop в свою прежнюю директорию в Проводнике Windows

Замість переміщення також можна використовувати перейменування. Тоді Стара папка залишиться в цій же директорії, але їй буде присвоєно інше ім'я. Якщо ж маніпуляції не дадуть позитивного результату, то просто видаляємо новий каталог профілю, а старому повертаємо колишнє ім'я.

Переход к переименованию папки Skype for Desktop в Проводнике Windows

Скидання налаштувань у Skype 7 і нижче

Якщо ви до сих пір використовуєте Skype 7 або більш ранні версії цієї програми, то доведеться зробити аналогічні вищеописуваним маніпуляціям дії, але вже в інших директоріях.

  1. Закриваємо програму Skype. Далі, натискаємо комбінацію клавіш Win+R . У вікно «Виконати» вводимо значення «%appdata%» без лапок, і натискаємо на кнопку «OK» .
  2. Переход в папку Appdata
  3. В відкрилася директорії, знаходимо папку «Skype» . Існує три варіанти, що з нею можна зробити для скидання налаштувань:
    • Видалити;
    • Перейменувати;
    • Перемістити в іншу директорію.

    Справа в тому, що при видаленні папки «Skype» , буде знищена вся ваша переписка, і деяка інша інформація. Тому, щоб мати можливість, після відновити цю інформацію, папку треба або перейменувати, або перемістити в іншу директорію на жорсткому диску. Робимо це.

  4. Переименование папки Skype
  5. Тепер запускаємо програму Скайп. Якщо нічого не вийшло, і повідомлення все одно не відсилаються, то це свідчить про те, що справа не в Налаштуваннях, а в чомусь іншому. В цьому випадку, просто повертаємо папку «Skype» на місце, або назад перейменовуємо її.

    Якщо ж повідомлення відсилаються, то знову закриваємо програму, і з перейменованої або переміщеної папки, копіюємо файл main.db , і переміщаємо його в знову сформовану папку Skype. Але, справа в тому, що в файлі main.db зберігається архів вашого листування, і саме в цьому файлі може полягати неполадка. Тому, якщо знову став спостерігатися баг, то повторюємо всю вищеописану процедуру ще один раз. Але, тепер файл main.db не повертаємо назад. На жаль, в цьому випадку, доводиться вибирати одне з двох: можливість відправляти повідомлення, або збереження старого листування. У більшості випадків, більш розумно вибрати перший варіант.

Копировать папку main.db для решения проблемы со входом в Skype

Мобільна версія Skype

У мобільній версії програми Skype, доступній на Android і iOS-девайса х, теж можна зіткнутися з неможливістю відправки повідомлень. Загальний алгоритм усунення цієї проблеми багато в чому схожий на такий у випадку з комп'ютером, але все ж є відмінності, продиктовані особливостями операційних систем.

Примітка: більшість описаних нижче дій однаково виконуються і на iPhone , і на Android . Як приклад, здебільшого, нами буде використаний другий, але важливі відмінності будуть показані і на першому.

Обновление в Android

Перш ніж приступити до усунення проблеми, варто переконатися в тому, що на мобільному пристрої включений інтернет – стільниковий або бездротова мережа, вже не настільки важливо. Також в обов'язковому порядку повинна бути встановлена ОСТАННЯ версія Skype і, вельми бажано, актуальна версія операційної системи. Якщо це не так, спочатку оновіть додаток і ОС (звичайно ж, якщо це можливо), і тільки після цього переходите до виконання описаних нижче рекомендацій. На застарілих девайсах коректна робота месенджера просто не гарантована.

Проверка обновлений Android

Читайте також:
що робити, якщо не працює Інтернет на Android
оновлення додатків на Андроїд
оновлення операційної системи Android
оновлення iOS до останньої версії
оновлення додатків на iPhone

Спосіб 1: примусова Синхронізація

Перше, що варто зробити в разі, якщо повідомлення в мобільному Скайпі не відправляються, це включити синхронізацію даних облікового запису, для чого передбачена спеціальна команда.

  1. Відкрийте будь-який чат в Skype, але краще вибрати саме той, в якому повідомлення точно не відправляються. Для цього перейдіть з головного екрану у вкладку «чати» і виберіть конкретну розмову.
  2. Открыть чат с собеседником в мобильном приложении Sype для Android
  3. Скопіюйте представлену нижче команду (утримавши на ній палець і вибравши відповідний пункт у спливаючому меню) і вставте її в поле для введення повідомлення (виконавши ті ж дії знову).

    /msnp24

  4. Отправка сообщения со специальной командой для включения синхронизации в мобильном приложении Skype
  5. Надішліть цю команду співрозмовнику. Дочекайтеся, поки вона буде доставлена і, якщо це станеться, перезапустіть Скайп.
  6. Попытка повторной отправки сообщения в мобильном приложении Skype для Android

    З цього моменту повідомлення в мобільному месенджері повинні відправлятися нормально, але якщо цього не станеться, ознайомтеся з наступною частиною цієї статті.

Спосіб 2: Очищення кешу та даних

Якщо примусова синхронізація даних не відновила працездатність функції відправки повідомлень, ймовірно, причину проблеми потрібно шукати в самому Skype. За час тривалого використання це додаток, як і будь-яке інше, могло обрости сміттєвими даними, від яких нам з вами і належить позбутися. Робиться це наступним чином:

Android

Примітка: на Андроїд-пристроях для підвищення ефективності процедури потрібно також очистити кеш і дані Google Play Маркета .

  1. Відкрити «Налаштування» пристрої та перейдіть до розділу " програми та сповіщення» (або просто »Додатки" , назва залежить від версії ОС).
  2. Перейти к списку всех установленных приложений в настройках Android
  3. Відкрийте список всіх встановлених додатків, відшукавши відповідний пункт меню, знайдіть в ньому Плей Маркет і тапніте по його найменуванню для переходу на сторінку з описом.
  4. Найти Google Play Маркет в списке всех установленных приложений на Android
  5. Виберіть пункт «сховище» , а потім по черзі натисніть на кнопки «Очистити кеш» і " стерти дані» .
    Очистить кэш и стереть данные приложения Google Play Маркет на Android

    У другому випадку дії потрібно підтвердити, натиснувши «так» у спливаючому вікні.
    Подтверждение удаления данных приложения Google Play Маркет на Android

  6. «скинувши» магазин додатків, зробіть те ж саме зі Скайпом.
    Перейти к разделу Хранилище для приложения Skype на Android

    Відкрийте сторінку його деталей, перейдіть до «сховище» , " Очистити кеш» і " стерти дані» , натиснувши на відповідні кнопки.
    Очистка кэша и данных для приложения Skype на Android

  7. Читайте також: Як очистити кеш на Android

IOS

  1. Відкрити «Налаштування» , перегорніть список представлених там пунктів трохи вниз і виберіть »Основні" .
  2. Открыть раздел основных настроек на iPhone
  3. Далі перейдіть до розділу «сховище iPhone» і перегорніть цю сторінку вниз аж до додатка Skype, за назвою якого і потрібно тапнуть.
  4. Найти приложение Skype в списке установленных на iPhone
  5. Опинившись на його сторінці, натисніть на кнопку " вивантажити програму» і підтвердьте свої наміри у спливаючому вікні.
  6. Сгрузить мобильное приложение Skype в настройках iPhone
  7. Тепер тапніте по змінилася написи " перевстановити програму» і дочекайтеся завершення цієї процедури.
  8. Переустановить мобильное приложение Skype из настроек iPhone

    Читайте також:
    як очистити кеш на iOS
    як стерти дані додатків на iPhone

    Повторный вход в мобильное приложение Skype на Android

    Незалежно від використовуваного пристрою і встановленої на ньому ОС, очистивши дані і кеш, вийдіть з налаштувань, запустіть Скайп і повторно увійдіть в нього. Так як логін і пароль від облікового запису нами теж були стерті, їх потрібно вказати в формі авторизації.

    Повторно запустить мобильное приложение Skype на iPhone

    Натиснувши спочатку»далі" , а потім »Увійти" , виконайте першу настройку програми або пропустіть її. Виберіть будь-який чат і спробуйте надіслати повідомлення. Якщо розглянута в рамках даної статті проблема зникне-вітаємо, якщо немає-пропонуємо перейти до більш радикальних заходів, описаним далі.

    Попытка отправки сообщения в мобильноя приложении Skype на Android

Спосіб 3: перевстановлення програми

Найчастіше проблеми в роботі більшості додатків вирішуються саме очищенням їх кеша і даних, але іноді цього виявляється недостатньо. Є ймовірність, що навіть» чистий " Skype все одно не захоче відправляти повідомлення, і в такому випадку його слід перевстановити, тобто спочатку видалити, а потім повторно інсталювати з Google Play Маркета або App Store, дивлячись яке ви використовуєте пристрій.

Способы удаления приложения через домашний экран на Android

Примітка: на смартфонах і планшетах з Андроїд спочатку необхідно "скинути" Гугл Плей Маркет, тобто повторити дії, описані в кроках 1-3 попереднього способу (частина «Android» ). Тільки після цього приступайте до перевстановлення Скайпу.

Удаление приложения Skype на iPhone

Детальніше:
видалення програм на Android
видалення програм на iOS

Повторно встановивши Skype, увійдіть в нього під своїми логіном і паролем і знову спробуйте відправити повідомлення. Якщо і в цей раз проблема не буде усунена, значить, причина її криється в самій облікового запису, про роботу з якою ми і розповімо далі.

Спосіб 4: Додавання нового логіна

Завдяки виконанню всіх (або, хотілося б вірити, тільки їх частини) описаних вище рекомендацій можна раз і назавжди усунути проблему з відправкою повідомлень в мобільній версії Скайпу, принаймні, в більшості випадків. Але іноді цього не відбувається, і в такій ситуації доводиться копати глибше, а саме, змінювати основну електронну пошту, яка використовується в якості логіна для авторизації в месенджері. Про те, як це зробити, ми раніше вже писали, тому детально зупинятися на даній темі не будемо. Ознайомтеся зі статтею за посиланням нижче і виконайте все те, що в ній пропонується.

Страница личных сведений открыта в браузере для изменения логина в мобильной версии приложения Skype

Детальніше: зміна логіна в мобільній версії Skype

Висновок

Як можна було зрозуміти зі статті, причин, за якими не виходить відправити повідомлення в Скайпі, може бути кілька. У більшості випадків все зводиться до банальної відсутності зв'язку, принаймні, якщо мова йде про версію програми для ПК. На мобільних пристроях справи йдуть трохи інакше і для усунення деяких причин розглянутої нами проблеми слід докласти чималих зусиль. І все ж ми сподіваємося, що даний матеріал був корисний для вас і допоміг відновити працездатність головної функції програми-месенджера.

більше статей на цю тему: