проблеми Skype: неполадки з пристроєм відтворення звуку

Однією з найважливіших функцій програми Skype є можливість голосового і відео спілкування. Але, на жаль, проблеми зі звуком бувають і в цій програмі. Не варто, однак, відразу звинувачувати у всьому Skype. Можливо, неполадка пов'язана з роботою пристрою відтворення звуку (навушники, динаміки, і т.д.). Давайте з'ясуємо, які поломки і несправності можуть бути у даних аксесуарів, і що робити в цьому випадку.

Причина 1: неправильне підключення

Однією з найпоширеніших причин відсутності звуку в програмі Skype, і на комп'ютері в цілому, є неправильне під'єднання до нього пристроїв відтворення звуку. Тому, уважно перевірте наскільки щільно роз'єми пристрою і комп'ютера приєднані один до одного. Також, зверніть увагу на правильність підключення. Можливо, ви вставили штекер від пристрою не в те гніздо. Найчастіше, колір штекера і призначеного для нього гнізда збігаються. Даний виробничий стандарт застосовується для того, щоб навіть непідготовлений користувач міг без особливих проблем зробити підключення. Наприклад, саме маркування кольором застосовується в роз'ємі типу RCA, який особливо часто використовується при підключенні динаміків.

Причина 2: Поломка обладнання

Ще однією причиною неполадки пристрою відтворення звуку може бути його поломка. Вона може бути викликана зовнішніми впливами: пошкодження внаслідок удару, попадання рідини, перепад напруги, і т.д. у деяких випадках, пристрій може прийти в непридатність через брак на виробництві, або перевищення терміну його експлуатації. Якщо ж Ви знаєте, що останнім часом звукове обладнання піддавалося будь-яким негативним впливам, то, цілком ймовірно, в цьому і полягає причина його непрацездатності.

Для того, щоб перевірити, чи полягає причина проблеми взаємодії Скайпу з пристроєм відтворення звуку в його поломки, можна просто під'єднати інше Звуковий пристрій до Вашого комп'ютера, і перевірити його працездатність в Skype. Або ж, під'єднати пристрій, який ви підозрюєте в поломці, до іншого ПК. Якщо, в першому випадку відтворення буде нормальним, а в другому випадку навіть на іншому комп'ютері звук не з'явиться, то справа якраз в поломці обладнання.

Причина 3: Проблема з драйверами

Крім того, може виникнути ситуація, виражена у відсутності або пошкодженні драйверів, які відповідають за взаємодію Windows зі звуковим обладнанням. В цьому випадку, операційна система просто не буде бачити підключені пристрої.

  1. Для того, щоб перевірити працездатність драйверів, потрібно перейти в Диспетчер пристроїв. Натискаємо на клавіатурі комбінацію клавіш Win+R . Це призводить до того, що відкривається вікно " виконати» . Вводимо туди команду «devmgmt.msc» , після чого натискаємо на кнопку «OK» .
  2. Переход в Диспетчер устройств
  3. Відкривається «Диспетчер пристроїв» . Вибираємо розділ " Звукові, відео та ігрові пристрої» . У цьому розділі повинен розташовуватися драйвер підключеного пристрою відтворення звуку.
  4. Звуковые драйвера в Диспетчере устройств
  5. Якщо драйвера немає, то слід встановити його, скориставшись настановним диском підключається обладнання, в разі його наявності, або скачавши драйвера з офіційного сайту. Якщо ви не знаєте, що конкретно завантажувати, і де шукати, то можна скористатися спеціалізованими програмами для установки драйверів .

    Якщо драйвер є, але біля нього розташовується якась позначка (знак оклику, червоний хрестик, і т.д.), то це означає, що він працює некоректно. Працездатність драйвера можна так само перевірити, клікнувши по ньому, і вибравши з меню пункт «властивості» .

  6. Переход к свойствам драйвера в Диспетчере устройств
  7. У вікні, за умови, що з драйверами все в порядку, повинна бути напис: " пристрій працює нормально» .
  8. Свойство драйвера в Диспетчере устройств
  9. Якщо напис Інша, або найменування пристрою позначено якимось значком, то потрібно видалити драйвер, і встановити його заново. Для цього, клацаємо по найменуванню, і в списку вибираємо пункт " видалити» .
  10. Удаление драйвера в Диспетчере устройств
  11. Далі, встановлюємо драйвер заново, одним з тих способів, про які йшла мова вище.

    Можна також спробувати оновити драйвери, клікнувши по відповідному пункту контекстного меню.

Обновление драйвера в Диспетчере устройств

Причина 4: Вибір пристрою в Налаштуваннях Skype

Ще одним варіантом виникнення проблем з пристроєм відтворення звуку в Skype може бути неправильний вибір обладнання в самих налаштуваннях програми.

Налаштування відтворення звуку в Skype 8 і вище

Для того щоб перевірити правильність вибору обладнання в Skype 8, необхідно виконати наступний набір дій.

  1. Клацаємо в лівому блоці вікна програми по елементу " більше» , який представлений у вигляді значка, що зображує три крапки. У розкрився переліку вибираємо пункт »Налаштування" .
  2. Переход в настройки программы Skype 8
  3. У вікні налаштувань натискаємо по найменуванню розділу " Звук і відео» .
  4. Переход в раздел Звук и видео настроек программы Skype 8
  5. Далі в розділі переходимо до блоку налаштувань «динаміки» . Навпаки його найменування має відображатися назва акустичного обладнання, яке використовує Скайп для виведення звуку. Як правило, по дефолтних налаштувань там стоїть значення " пристрій зв'язку за замовчуванням» . Кількома по цьому найменуванню.
  6. Переход к выбору устройства вывода звука в настройках программы Skype 8
  7. Відкриється список підключених до комп'ютера звукових пристроїв. Вибираємо то з них, через яке бажаємо чути співрозмовника.
  8. Выбор устройства вывода звука в настройках программы Skype 8
  9. Після того як пристрій вибрано, обов'язково не забуваємо перевірити, чи не відключена чи гучність в Скайпі. Якщо бігунок в блоці»динаміки" встановлено на «0» або на інших низьких величинах, то це якраз і є причиною того, чому не чути або погано чути співрозмовника. Перетягуємо його вправо на необхідне число поділок, щоб домогтися комфортного рівня звучання. А найкраще просто ставимо бігунок на Значення «10» , а безпосереднє регулювання гучності здійснюємо через вбудований регулювальник динаміків або навушників.
  10. Регулировка громкости звука в настройках программы Skype 8
  11. Після вибору обладнання та регулювання гучності можна перевірити якість звучання. Для цього клацаємо по елементу " перевірка звуку» . Якщо проблема полягала саме в Налаштуваннях Скайпу, то після натискання на зазначену кнопку повинна зазвучати мелодія. Це означає, що пристрій відтворення звуку налаштовано правильно.
Проверка звука в настройках программы Skype 8

Налаштування відтворення звуку в Skype 7 і нижче

За схожим алгоритмом здійснюється настройка відтворення звуку в Скайп 7 і більш ранніх версіях програми, але, природно, тут є свої нюанси.

  1. Для того щоб перевірити налаштування звуку в цих версіях месенджера переходимо в розділ меню «інструменти» , а далі натискаємо по пункту " Налаштування...» .
  2. Переход в настройки Skype
  3. У вікні налаштувань, переходимо в підрозділ " налаштування звуку» .
  4. Переход в настройку звука в Skype
  5. У наступному вікні, шукаємо блок налаштувань»динаміки" . Ось якраз там є форма, при кліці на яку, можна вибрати конкретний пристрій з усіх, підключених до комп'ютера, через яке буде передаватися звук в Skype. Выбор устройства в настройках звука в Skype

    Переконайтеся, що вибрано саме потрібний вам пристрій. Якщо це не так, то зробіть правильний вибір.

  6. Для того, щоб перевірити працездатність звукового пристрою в Скайпі, можна просто клікнути на кнопку, розташованої поруч з формою вибору обладнання. При правильній роботі пристрою, воно повинно видати характерний звук.Тестирование звука в Skype

    Більш детально про різні випадки вирішення питання відсутність звуку в Скайпі , пов'язаних не тільки з проблемами гарнітури, можна дізнатися, прочитавши спеціальний урок, присвячений даній тематиці.

Як бачимо, проблеми пристроїв з відтворенням звуку в Скайпі можуть бути викликані найрізноманітнішими причинами, починаючи з поломки звуковідтворювального обладнання, і закінчуючи налаштуванням операційної системи або програми Skype. Завданням №1 є виявлення причин неполадок, а вже другим питанням – їх усунення.

більше статей на цю тему: