Зміст
Варіант 1: Комп'ютер
При використанні настільної версії Зума додати нових учасників в конференцію можна відразу трьома способами, кожен з яких буде актуальний в окремих випадках. Також важливо заздалегідь уточнити, що незалежно від різновиду рішення користувач повинен власноруч підтвердити підключення до сеансу зв'язку, тоді як в противному випадку з'єднання встановити неможливо.
Читайте також: створення конференції в Zoom на комп'ютері
Спосіб 1: параметри конференції
Найбільш простий метод запрошення нових учасників в груповий дзвінок зводиться до використання окремої функції месенджера прямо під час активного сеансу зв'язку. При цьому користувачі, яких потрібно запросити, в ідеалі повинні знаходитися в особистому списку контактів облікового запису на відповідній вкладці.
- Для початку після запуску конференції на нижній панелі інструментів натисніть кнопку»учасники" або виберіть аналогічний пункт зі списку »додатково" . Тут в свою чергу необхідно скористатися опцією " запросити» в лівій нижній частині правої колонки і дочекатися відкриття вікна з параметрами запрошення.
- Перебуваючи в межах вікна " запросити людей приєднатися до конференції»
, перейдіть на вкладку
»контакти"
і виберіть зі списку доступних контактів користувачів, яких хочете додати, за бажанням використовуючи поле
" введення для фільтра»
. Після цього, як правило, досить буде торкнутися кнопки
" запросити»
і дочекатися підключення обраних людей.
В якості альтернативи, наприклад, при відсутності людей в списку контактів аккаунта, можете скористатися кнопкою " Копіювати посилання запрошення» , яка автоматично додасться в буфер обміну і може бути відправлена іншим людям будь-яким зручним способом. При переході по такого роду посиланням користувач автоматично буде підключений, навіть якщо використовує веб-браузер і не зареєстрований в Zoom.
- Ще один варіант, доступний в рамках розглянутого вікна на будь-який з вкладок, полягає у використанні опції " копіювати запрошення» . Крім самого посилання, це дозволить скопіювати ключові дані конференції, що включають »ідентифікатор" і " Код доступу» , які одержувач може ввести при використанні кнопки »Увійти" на головній сторінці програми або офіційному сайті месенджера.
- На додатковій вкладці " ел. пошта»
можна створити і відправити лист-запрошення по електронній пошті за допомогою одного з представлених сервісів, розглядати кожен з яких ми не будемо, але відзначимо, що Windows за замовчуванням використовує клієнт, встановлений в налаштуваннях операційної системи. У зв'язку з цим процес роботи з підсумковим листом може істотно відрізнятися, але це не поширюється на зміст.
Текст листа спочатку буде містити ті ж дані, які можуть бути отримані при натисканні кнопки " копіювати запрошення» , включаючи посилання, »ідентифікатор" і " Код доступу» . У той же час, редагувати вміст можна на свій розсуд, додавши або видаливши потрібні елементи перед відправкою.
Представлені способи будуть актуальні в додатку для Windows і браузерної версії месенджера і в даний час не мають інших альтернатив. На додаток до цього, такі рішення можна використовувати в якості одного із способів запрошення користувачів в особистий список контактів для більш швидкого доступу в майбутньому.
Спосіб 2: Особистий відеодзвінок
Якщо в першому розглянутому способі запрошення може бути відправлено тільки після створення і налаштування конференції, здійснення особистого дзвінка дозволить автоматично додати двох і більше співрозмовників. В даному випадку важливо тільки наявність потрібного користувача в списку контактів месенджера, процес додавання яких був нами описаний в окремій інструкції.
Детальніше: додавання контактів до Zoom на комп'ютері
- Щоб запросити певного користувача безпосередньо, відкрийте головне вікно програми, перейдіть на вкладку»контакти" і виберіть потрібну людину з представленого в лівій колонці списку. При появі картки профілю з основною інформацією, торкніться кнопки " конференція» під фотографією і дочекайтеся підключення.
- Якщо користувач був успішно запрошений, інформація про нього з'явиться у відповідному розділі або на головному екрані. На додаток відзначимо, що через деяких налаштувань Зума додавання може здійснюватися не відразу, а тільки після особистого схвалення запиту організатором за допомогою кнопки " прийняти»
.
При відмові від запрошення з боку Користувача ви отримаєте спеціальне сповіщення від програми в нижньому правому куті. Це ніяк не обмежує можливість повторного запрошення розглянутим раніше способом, тому як конференція вже була створена.
- Крім індивідуального дзвінка конкретній людині, за допомогою каналів аналогічний дзвінок можна виконати на адресу відразу всіх учасників групового чату. Для цього слід перейти на вкладку»Чат"
, розгорнути категорію
»канали"
, вибрати потрібний варіант зі списку і на верхній панелі натиснути кнопку із зображенням камери.
Початок групового дзвінка потрібно буде підтвердити у спливаючому вікні за допомогою кнопки «так» і дочекатися підключення. Так само як і в попередньому випадку, кожен відмовився користувач буде відзначений окремим повідомлення, тоді як успішно підключилися автоматично стануть доступні для діалогу або виявляться в " залі очікування» до Вашого Особистого схвалення.
Актуальним для обох варіантів зауваженням буде те, що адміністратор каналу може обмежувати можливість групових дзвінків для конкретних користувачів, і тому, якщо ви не бачите зазначену кнопку, здійснити виклик не вийде. При цьому адміністратор чату ніяк не може вплинути на вже розпочаті конференції, так як вони закріплюються за певним користувачем і за сумісництвом організатором.
Спосіб 3: Планування конференції
Останній спосіб запрошення не сильно відрізняється від першого в рамках інструкції, але при цьому безпосередньо пов'язаний з можливістю проведення відкладених сеансів зв'язку, участь в яких може взяти будь-який схвалений користувач навіть при відсутності організатора. Детально ознайомитися з процесом створення такої зустрічі можете в іншій інструкції на сайті.
Детальніше: як запланувати конференцію в Zoom на комп'ютері
- Спочатку необхідно скористатися кнопкою»запланувати" на »Головна" сторінці розглянутого месенджера і внести зміни в Налаштування майбутньої конференції, що особливо відноситься до пунктів »початок" і »тривалість" . Після цього натисніть кнопку " Зберегти» , щоб перейти до стандартного поштового клієнта для розсилки запрошень.
- За замовчуванням таким є Microsoft Outlook , де потрібно вказати одержувачів через крапку з комою в текстовому полі під »назвою" і відповідним чином відредагувати зміст листа. По завершенні скористайтеся кнопкою »надіслати" , на жаль, без можливості дізнатися про статус доставки повідомлення.
- Якщо вам не подобається використовувати поштові клієнти або подібної розсилки просто буде недостатньо, перейдіть на вкладку «конференції» в Zoom, виберіть потрібний чат і натисніть кнопку " копіювати запрошення» . За аналогією з першим рішенням це призведе до додавання в буфер обміну тексту з розглянутого вище листа, який можна відправити будь-яким зручним способом.
Щоб самостійно підключитися до проведеної зустрічі, використовуйте кнопку»почати" в тому ж розділі. Крім цього, дані про сеанс зв'язку можна відредагувати або видалити, але без відповідної зміни вже відправлених запрошень.
Варіант 2: мобільний пристрій
На пристроях під управлінням iOS і Android в Zoom також можна створювати конференції і запрошувати користувачів відразу трьома способами в залежності від вимог до результату і різновиди чату. Кожне представлене далі рішення є аналогом настільної версії, і тому запити можна відправляти і приймати на будь-яких доступних платформах.
Читайте також: створення конференції в Zoom на телефоні
Спосіб 1: параметри конференції
Якщо вами вже проводиться зустріч, найпростіше здійснити відправку запрошень за допомогою окремої функції месенджера. Як правило, подальші дії будуть ідентичні для різних мобільних платформ, але при цьому незначні відмінності все ж можуть бути присутніми.
- За допомогою нижньої панелі програми відкрийте категорію «учасники» і в нижньому лівому куті натисніть кнопку " запросити» . За замовчуванням буде доступно чотири варіанти відправки запрошення, кожен з яких підійде в особливих випадках.
- Почати варто з пункту " запросити контакти» , що дозволяє надсилати сповіщення безпосередньо доданим раніше зовнішнім та хмарним контактам у Zoom. Щоб здійснити розсилку, торкніться кожного користувача на сторінці і скористайтеся посиланням " запросити» у правій частині верхньої панелі.
- При відсутності контактів в адресній книзі месенджера або з будь-яких інших причин в якості альтернативи можете скористатися опцією " надіслати електронний лист» з метою передачі основних даних конференції потрібним людям. Тут необхідно в стандартному поштовому клієнті заповнити поле »Кому" , відредагувати зміст і натиснути кнопку відправки.
- Досить схожим рішенням, аналога якому немає на комп'ютері, виступає опція " Надіслати повідомлення» , за рахунок якої можна відправити звичайне текстове повідомлення на номер телефону. В даному випадку потрібно відредагувати вміст, якщо потрібно, і в поле »Кому" вказати контакти для розсилки, в тому числі вибравши варіанти з телефонної книги.
- Останній варіант дозволяє всього лише " Копіювати посилання запрошення» для подальшої відправки іншим користувачам через будь-які зручні засоби. Копіюється в буфер обміну тільки посилання без додаткової інформації, і тому приєднатися одержувач зможе тільки після переходу.
Окремо відзначимо, що ви також можете вручну передати потрібній людині ідентифікатор і код доступу, які дозволять приєднатися за допомогою кнопки»Увійти" на головній сторінці програми. Отримати такого роду інформацію можна при натисканні по блоку «Zoom» на верхній панелі розглянутого месенджера.
Спосіб 2: Особистий відеодзвінок
При здійсненні індивідуального дзвінка в рамках того чи іншого внутрішнього чату можна автоматично запросити одного або декількох учасників. В даному випадку, так само як і у всіх інших, потенційні співрозмовники самі вирішують, чи варто підключатися.
Детальніше: додавання контактів до Zoom на телефоні
- Щоб зателефонувати конкретному користувачеві Зума, перш за все додайте адресу в контакти тим чи іншим способом, керуючись відповідною інструкцією на сайті. Після цього за допомогою нижньої панелі перейдіть на вкладку»контакти"
, торкніться потрібного користувача і в картці профілю натисніть
" Відеокімната»
або
" Аудіозустрічка»
.
Почати сеанс зв'язку без згоди обраного людини не вийде, так що в будь-якому випадку доведеться дочекатися відповіді або відхилення. Якщо контакт прийме дзвінок, ви перейдете до основного інтерфейсу конференції на ролі організатора, тоді як при відмові на екрані відобразиться зовсім інше повідомлення.
- Якщо ви є учасником групового каналу, відправити запрошення на моментальну зустріч можна відразу всім співрозмовникам. Щоб це зробити, перейти на сторінку»контакти"
, відкрийте категорію
«канали»
на верхній панелі, виберіть потрібний діалог і в правому верхньому куті екрану скористайтеся кнопкою із зображенням камери.
Підтвердьте початок групового відеочату за допомогою спливаючого вікна та дочекайтеся прийняття дзвінка іншими користувачами. Якщо людина підключиться або відмовиться, про це, так чи інакше, можна буде дізнатися за повідомленням в області повідомлень додатки.
На відміну від особистого дзвінка, Груповий дзвінок дозволяє негайно розпочати конференцію, навіть якщо інші учасники відмовляться від запрошення. При цьому через налаштування приватності каналу не завжди можна здійснити дзвінок.
Спосіб 3: Планування конференції
Відправка запрошення при плануванні майже не відрізняється від рішення з електронною поштою, розглянутого в першому розділі Інструкції. До того ж, ви як і раніше зможете отримати дані для підключення, які згодом можна буде передати іншій людині.
Детальніше: як запланувати конференцію в Zoom на телефоні
- На головному екрані програми натисніть кнопку»запланувати" і зробіть Налаштування майбутньої зустрічі, як було описано в окремій інструкції. Після цього буде автоматично відкритий стандартний поштовий клієнт мобільного пристрою з підготовленим шаблоном запрошення.
- Заповніть обов'язкове поле»Кому" відповідно до адрес одержувачів, на свій розсуд можете відредагувати основне повідомлення у відповідному блоці і натиснути кнопку відправки. Якщо ви не хочете використовувати електронну пошту, сміливо можете торкнутися посилання »скасувати" , оскільки це не вплине на створення зустрічі.
- Якщо потрібно отримати дані запланованого сеансу зв'язку окремо від пошти, в додатку перейдіть на вкладку «конференції» , виберіть потрібний дзвінок із загального списку та натисніть " додати запрошених» . Тут в свою чергу можна буде " Надіслати повідомлення» за номером телефону, " надіслати електронний лист» або " Копіювати в буфер» повний набір даних.
Враховуйте, що будь-яка зміна або зовсім видалення запланованої конференції автоматично призведе до обнулення запрошення. При цьому в першому випадку проблем можна уникнути, якщо не змінювати ідентифікатор і код доступу.