Зміст
Варіант 1: Комп'ютер
На комп'ютері провести видалення особистого облікового запису в Zoom можна тільки через налаштування облікового запису на офіційному веб-сайті, тоді як додаток для Windows потрібних параметрів не надає. Також заздалегідь відзначимо, що видалення в даному випадку буде остаточним і без можливості відновлення, так як Адреса електронної пошти відразу ж стає доступний для повторної реєстрації.
- Щоб отримати доступ до внутрішніх налаштувань профілю, спочатку потрібно ввійти за допомогою кнопки " Увійти» на верхній панелі офіційного сайту. Тут потрібно вказати дані від аккаунта і натиснути кнопку " Увійти» або скористатися іншими способами входу, будь то Google або Facebook.
- Завершивши авторизацію, клацніть лівою кнопкою миші по фотографії аккаунта в правій частині верхньої панелі і перейдіть за посиланням з ім'ям. В результаті повинні будуть відкритися настройки, де потрібно в лівій колонці розгорнути категорію " Управління обліковими записами» у розділі «Адміністратор» і вибрати " профіль облікового запису» .
- Прокрутіть сторінку " профіль облікового запису» трохи нижче і натисніть кнопку " видалити мій обліковий запис» . Дана дія необхідно буде підтвердити у спливаючому вікні за допомогою пароля від аккаунта.
- Вкажіть пароль від облікового запису у відповідне поле і натисніть»продовжити" . Це призведе до моментального виходу з аккаунта і видалення даних без можливості відновлення.
При авторизації з тими ж даними на екрані буде відображатися інформація про відсутність облікового запису, але при цьому, як було згадано раніше, ніяких обмежень на повторну реєстрацію не накладається. При цьому під час видалення можуть виникати помилки через використання платних тарифних планів, відключення яких потрібно зробити до виконання описаних дій або звернутися в підтримку.
Варіант 2: мобільний пристрій
Так само як і на комп'ютері, на мобільних пристроях незалежно від платформи здійснити видалення облікового запису в Zoom можна через внутрішні налаштування профілю на офіційному сайті месенджера. При цьому в даному випадку відмінності від представленого раніше порядку дій практично відсутні і зводяться здебільшого до інтерфейсу.
- Перш за все необхідно пройти процедуру авторизації, для доступу до якої слід відкрити головне меню в правій частині верхньої панелі і в самому кінці списку вибрати " Увійти»
. Враховуйте, що посилання
»Увійти"
на верхній панелі офіційного сайту призначена для підключення до конференції і не дозволить провести авторизацію.
При появі форми " Увійти» заповніть обидва поля відповідно до адреси електронної пошти та пароля або використовуйте системне автозаповнення. Щоб завершити авторизацію, по необхідності встановіть галочку " не виходити з системи» і натисніть " Увійти» .
- Зрозумівши авторизацію на веб-сайті, знову розгорніть головне меню у верхньому правому куті екрана та перейдіть до категорії «мій профіль» у нижній частині списку. Тут, в свою чергу, необхідно відкрити зазначений список, що випадає «профіль» , торкнутися посилання " управління обліковими записами» в рамках категорії «Адміністратор» і вибрати " профіль облікового запису» .
- Сторінку " профіль облікового запису» з даними про акаунт необхідно перегорнути до самого низу і скористатися кнопкою " видалити мій обліковий запис» . Дана дія необхідно підтвердити у спливаючому вікні шляхом вказівки пароля, після чого буде проведений автоматичний вихід і видалення профілю без можливості відновлення.
Зверніть увагу, що для успішного видалення може знадобитися попереднє відключення платних підписок. Якщо цього не зробити, функція видалення може бути недоступна, і буде потрібно звернутися безпосередньо в службу підтримки месенджера.
Звернення до служби підтримки
Якщо ви відчуваєте труднощі при видаленні аккаунта, найкраще звернутися в службу підтримки месенджера за допомогою відповідної форми на офіційному сайті. Для цього перейдіть за вказаною нижче посиланням, через список, що випадає виберіть "управління обліковими записами та рахунками" і прокрутіть сторінку нижче.
Вкажіть " адреса ел. пошта» від потрібного облікового запису і обов'язково заповніть поле «Тема» відповідно до запиту. Після цього необхідно детально розповісти про проблему в полі " опис» , по необхідності додавши скріншоти з наочним поданням помилок.
Залишилися поля потрібно, знову ж таки, заповнити відповідно до конкретно вашої ситуацією. Якщо використовується платна підписка, це слід вказати у відповідному випадаючому списку, тоді як в іншому випадку досить буде «інший» причини.
Після додавання опису та файлів натисніть кнопку»надіслати" в нижній частині сторінки і дочекайтеся відповіді, час надходження якого може сильно відрізнятися з різних причин. Щоб прискорити процес, можете скласти опис спочатку англійською мовою, тому як обробляються дані в інших, переважно англомовних країнах.